Знаев дека одма ќе биде спомнат DSG автоматикот И да, тоа е единствената предност на пасатот. Двете коли имаат 4.5 оценка на Carbuyer, да имаше маздата подобар автоматик сигурно ќе имаше повисока оценка(највисока во класата). Ја затоа кажав од аспект на ауто ентузијаст, нели тука сите сме ауто ентузијасти? И крај краева тоа е релативен недостаток за автоматикот, не секој сака автоматик да вози. За мене маздата со менуал пред било каков пасат.
Пасатот има подобар мењач, поквалитетно склопен ентериер, подобри пластики и материјали, на некои места значително подобра ергономија (мењање радио станица на Маздата е
процес), во највисокото ниво на опрема забележливо подобри седишта (кај Маздата долниот дел е типично јапонски краток), поголем багажник (590 вс 520 литри), итн, итн, итн.
Од друга страна, Маздата изгледа поинтересно и полуксузно (и луѓе се вртат по неа на улица), подинамична е за возење (што е и within рамките на очекуваното) но не е дека Пасатот е трупец во споредба.
Всушност, баш Matt Wilson од CarBuyer на тестот на Passat Estate кажува дека "it also handles very well. It does that VW thing where it goes exactly where you point it, just sticks to the road like glue, it's completely unflappable", али после потенцира дека не е толку забавен колку Маздата.
Знам дека е, иако не сум возел. Сепак за забава пресудно е директно управување со фидбек, и шасија. Тоа се знае кој го има, а и рачниот мењач у маздата во сите тестови прочитав дека е MX-5 like
Рачниот мењач кај Мазда 6 е одличен. Треба да пробам Пасат ро рачен мењач, али сигурен сум дека кај Маздата ќе биде подобар.