Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2564438 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6510 на: 17 Декември 2013, 08:35:07 am »
^^ Мене па ми изгледа поубаво од CLA, особено задниот дел.

Енивеј..



Следниот Lancer ќе биде на платформа на Renault Megane, следното Evo ќе добие сопствена платформа и можеби ќе биде 1.1-литарски хибрид дизел.

http://www.carclub.mk/2013/12/17/sledniot-mitsubishi-lancer-evolution-ke-bide-dizel-hibrid/

Oh, the humanity!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6511 на: 17 Декември 2013, 08:54:17 am »
Редно беше да ги напуштат косилиците.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6512 на: 17 Декември 2013, 09:02:36 am »
Дали ќе ги „напуштат косилиците“ или не, ти моеш да тролаш колку сакаш ама Lancer Evo секогаш бил одличен турбо-бензинец.

Од друга страна, баш сакам да го изведат со дизелче. Ем за инат на хејтерите, ем да докажат дека можат, ем да пробаат нешто ептен различно.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6513 на: 17 Декември 2013, 09:05:02 am »
Нека го изведат со дизел, не со дизелче, ако веќе стигнале до тоа дереџе.

1.1 дизел е непоимливо многу попатетично од 1.1 бензинец.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6514 на: 17 Декември 2013, 09:10:48 am »

Следниот Lancer ќе биде на платформа на Renault Megane, следното Evo ќе добие сопствена платформа и можеби ќе биде 1.1-литарски хибрид дизел.

Oh, the humanity!


Се еба светов.... одам јас во градинари....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6515 на: 17 Декември 2013, 09:13:13 am »
Нека го изведат со дизел, не со дизелче, ако веќе стигнале до тоа дереџе.

1.1 дизел е непоимливо многу попатетично од 1.1 бензинец.

Претпоставувам дека дизелчето ќе го користат како генераторче за батериите. Во таа изведба е драстично поекономичен и ефикасен.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6516 на: 17 Декември 2013, 09:17:49 am »


У основа, ова. Ич да не го праат (иако се работи само за шпекулации).
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6517 на: 17 Декември 2013, 09:44:14 am »
Дали ќе ги „напуштат косилиците“ или не, ти моеш да тролаш колку сакаш ама Lancer Evo секогаш бил одличен турбо-бензинец.

Од друга страна, баш сакам да го изведат со дизелче. Ем за инат на хејтерите, ем да докажат дека можат, ем да пробаат нешто ептен различно.

Не е никакво тролање. Дизелот и електричниот погон се многу поефикасни од растрошниот (неефикасен) бензинец, кој треба да си оди во историјата, и како што гледаме тоа и го прави. Јас лично би одбрал комбинација 2.5 Mivec дизел со 250кс (500НМ) и електромотор од 100кс(500НМ), кој повеќе би одговарал за Ево изведбата.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6518 на: 17 Декември 2013, 10:57:52 am »
Ќе го изгубат целиот тјунерски пазар и сета реклама што тој ја креира ако отидат на 1.1 дизел мотор. Колку и да е добар и ефикасен, никој не го бара тоа од Ево. Евото треба да е лесно, неверојатно брзо, управливо и да има минимум 300кс, со можност тјунерите да го донесат до барем 400.

1.1, без разлика на кое гориво работи, претпоставувам дека е планиран за обичниот Лансер, па со расипан телефон, некој направил рекла-казала дека ќе го има во Евото.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6519 на: 17 Декември 2013, 11:11:34 am »
1.1 ако се стави во обичниот лансер може и ќе го биде. Зошто очајно треба некое 100кс дизелче. А не бензинци на рандом. А тек па и евото ако е дизел - каква реклама ќе си направат на дизелите.
Но ако се оди на хибрид варијанта 1.1 моторот е доволен за генератор за електромоторите, кои би биле по 100кс на тркало =400кс :) :) :) Значи све е могуче! И не само што е могуше, туку е и неизбежната иднина која ќе дојде за 8 години.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6520 на: 17 Декември 2013, 15:03:48 pm »


http://www.carclub.mk/2013/12/17/opel-cascada-i-osvezenata-opel-insignia-pretstaveni-pred-makedonskite-kupuvaci/

Во живо изгледа прилично интересно, освен задниот дел. Задниот дел на фејслифтираната инсигниа е тотален промашај. Од друга страна, потсредиле внатре. Воланот више не е толку јазичест.

Конкретната Каскада кошта околу 36.000 еура со 2-литарски дизел со 160 коња. Само кожниот пакет кошта 3.300 евра.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6521 на: 17 Декември 2013, 15:09:28 pm »
Ne znam koj ke ja kupi Kaskadava i zosto? Epten treba da e nekoj zacapan u Opel za da se istrese tolku pari za ova. za 36 000 evra se kupva vistinski avtomobil!


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6522 на: 17 Декември 2013, 15:13:49 pm »
Колку тони е ова?


Tони неможам?

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6523 на: 17 Декември 2013, 15:35:39 pm »
Да ја направеа со тврд кров одлично ќе и стоеше името Calibra.

Отсутен DENDE - ARTEONED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5662
  • Formerly Lancered recently Arteoned!
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #6524 на: 17 Декември 2013, 17:36:28 pm »
1.1 ако се стави во обичниот лансер може и ќе го биде. Зошто очајно треба некое 100кс дизелче. А не бензинци на рандом. А тек па и евото ако е дизел - каква реклама ќе си направат на дизелите.
Но ако се оди на хибрид варијанта 1.1 моторот е доволен за генератор за електромоторите, кои би биле по 100кс на тркало =400кс :) :) :) Значи све е могуче! И не само што е могуше, туку е и неизбежната иднина која ќе дојде за 8 години.
+1 za muabetov od Deni.
Dzabe konjite i se na segasniot EVO koga prodazbite ne bea toa sto se ocekuvase, zaradi potrosuvackata.

Zatoa sega Mitsubishi se obiduvaat da go resat toj problem.

Tuku sto planiraat da prodavaat do 2016?
Segasniov model?:D