Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2551757 пати)

Отсутен Lubenicata

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 716
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #4245 на: 22 Февруари 2013, 13:06:18 pm »
Демек некој у ск немал пари да го купи тука да го гледаме....? :(

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #4246 на: 22 Февруари 2013, 13:15:14 pm »
 Ko prvi devojci njegovo dete vikaat srbite! Svati si kako sakash!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #4247 на: 22 Февруари 2013, 13:45:44 pm »


Кога пред десетина години VW најави дека ќе направи автомобил кој ќе троши литар гориво на сто километри, многумина беа скептични. Епа, Германците си го одржаа ветувањето.

На претстојниот автомобилски саем во Женева, Volkswagen ќе ја претстави сериската изведба на XL1 за кој тврдат дека има потрошувачка на гориво од само 0,9 литри на сто километри.



За да дојдат до овој импресивен резултат, од Volkwagen ја развија аеродинамички најефикасната каросерија за еден сериски автомобил. Изградена од јаглеродни влакна, каросеријата на XL1 создава отпор на воздухот од само 0,189 Cd, a возилото тежи само 795 килограми. Задните тркала се покриени со панели, за да се постигне што подобра аеродинамичност на автомобилот, а во кабината има место за два патници.



За погонот е задолжен 0,8 литарски двоцилиндарски турбо дизел со директно вбризгување кој развива 47 КС во пар со електромотор со моќност од 27 КС и седумстепен автоматски DSG менувач.



И покрај неверојатно малата потрошувачка, XL1 не е тромав автомобил - до стотка забрзува за 12,7 секунди, а максималната брзина изнесува 160 км/ч.



Volkswagen планира да произведе серија од 50 примероци на моделот XL1, а понатамошното производство ќе зависи од побарувачката. Цената уште не е соопштена.




http://kajgana.com/volkswagen-napravi-avtomobil-koj-troshi-pomalku-od-litar-gorivo

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30065
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #4248 на: 22 Февруари 2013, 14:08:36 pm »
http://www.carclub.mk/2013/02/22/volkswagen-xl1-avtomobil-n-idninata/

Еве и кај нас.

Во секој случај, импресивни бројки. Хибрид со дизел има смисла, со бензин нема.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #4249 на: 22 Февруари 2013, 14:14:03 pm »
ova ako stane masovno, benzinot ke go napravat 300 denari,bidejki neli ne ucat deka taka raboti pazarnata ekonomija, sekogas mora da si siromav. sepak, odlicen proekt!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30065
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #4250 на: 22 Февруари 2013, 14:15:59 pm »
Реално, ова е вистинската кола за одење до работа и назад, особено за земји каде што се вози по 20-30, па и 50 километри до работа.

Само да не претераат со цена и ќе имаат вистински хит.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #4251 на: 22 Февруари 2013, 14:31:17 pm »
А што мислиш цената каква ќе биде за возило со литиумски батерии и шасија од јаглеродни влакна?
Башка какво е тоа сериско производство си примерок од 50 возила.... Моја проценка е дека цената нема да биде под 30.000 евра.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30065
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #4252 на: 22 Февруари 2013, 14:33:29 pm »
Down the line, сигурно ќе го пуштат во сериско производство. 50 парчиња се proof of concept.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #4253 на: 22 Февруари 2013, 14:37:55 pm »
Значи они имаат само план за сериско производство евентуално ако концептот освои доволно бодови. Но сеуште е во фаза на концепт.
Еднаш најдов информација дека изработката на шасија е 6 пати спокапо ако се прави од јаглеродни влакна а двојно поскапо ако се прави од алуминиум.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30065
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #4254 на: 22 Февруари 2013, 14:39:39 pm »
Audi се богови кога станува збор за работење со алуминиум, можат know-how да влечат од таму. Како и да е, се слагам со тебе, сеуште е прескапо за да иде во било какво сериско производство. 50 комада ќе напраат и ќе ги пуштат по специфични луѓе и ќе извлечат од нив real-world статистики. Од таму, ќе видиме..

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #4255 на: 22 Февруари 2013, 14:43:43 pm »
Јас очекував дека веќе ќе возам налседник на XL1...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #4256 на: 22 Февруари 2013, 14:44:26 pm »
Idninata e vo kompozitot. Najverojatno carbonot no ne se iskluceni i drugite kompoziti. Ne e bas 6 pati, no seuste e mnogu skapo proizvodtsvoto na karbonski karoserii. Ne zaradi cenata na materijalot, poveke zaradi toa sto nemozat da napravat serisko proizvodstvo so garantiran kvalitet.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #4257 на: 22 Февруари 2013, 14:47:25 pm »
Ако сакаат може да извадат нешто не толку екстремно да речеме со 800 кубика турбодизел и со помала батерија и старт/стоп систем односно нешто што ќе троши 2-3 литра гориво, исто така двосед со многу олеснета каросерија и тоа да биде flagship commuter's car по некоја разумна цена од 12 до 14.000 евра. Такво нешто треба да се направи во принцип, односно за почеток сите производители треба да си произведат такво возило и да си биде посебна класа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #4258 на: 22 Февруари 2013, 14:51:51 pm »
Како инсајт, само многу намалено, олеснето, тесно, аеродинамично - и пред се со микро турбодизел.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #4259 на: 22 Февруари 2013, 14:53:35 pm »
Баш така. Да не мора да биде vast usage proof, доволно е да издржи дожд, мраз, да се движи по асфалт, да има тенки гуми и слично. Значи примарната цел да му бидениска потрошувачка но со ограничен опсег на употреба.