Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Цитат: Kimi R на 13 Декември 2012, 11:26:17 amМногу ми е ладна новата Октавија, премногу потсеќа на старата А6 што воопшто не ми се допаѓа, делуе како ефтина копија.Полото е многу интересно, само не ми се допѓаат бандажите, односно нивната големина, некако многу кренато делува со 18ки, ја би стаил 16ка и би го спуштил, рестото е топ!Бимеров е крај на муабетот, нема потреба да се коментира!!!1. Па е ефтина копија.2. Или погон на сите 4 или цената 10к надоле.
Многу ми е ладна новата Октавија, премногу потсеќа на старата А6 што воопшто не ми се допаѓа, делуе како ефтина копија.Полото е многу интересно, само не ми се допѓаат бандажите, односно нивната големина, некако многу кренато делува со 18ки, ја би стаил 16ка и би го спуштил, рестото е топ!Бимеров е крај на муабетот, нема потреба да се коментира!!!
Постои можност Volkswagen во понудата на Polo да сврсти и верзија со погон на четири тркала. Ваков погон би била резервиран за скоро претставената цивилна варијанта на релистот Polo R WRC.Информацијата доаѓа од шефот за развој на VW, Улрих Хакенберг, кој смета дека една ваква верзија би била одлична за одредени држави каде погонот на четири тркала се цени исклучително од купувачите.Според Хакенберг создавањето на Polo со погон на четири тркала не би требало да биде скап проект затоа што групацијата веќе има еден таков модел Audi A1 Quattro, a и Polo и А1 се поставени на иста платформа PQ25 и имаа низа заеднички елементи.Погонот на четири тркала би бил резервиран за цивилната верзија на Polo R WRC која во моментот се нуди само со погон напред и спринтува до 100 km/h за 6,4 секунди и вози со максимални 243 km/h.Audi A1 Quattro е подобар во овие дисциплини бидејќи кај него спринтот до темпо 100 е скусен на 5,7 секунди, а максималната брзина изнесува 245 km/h. Кај него истиот мотор остварува 36 КС повеќе додека вртежниот момент е идентичен.