Жал ми е што не сум ја прател дискусијава за да се убацам.

Бугати има традиција, но за жал таа завршува негде после втора светска војна односно со смрта на Еторе Бугати. Неговата филозофија и таа на Енцо се скоро идентични, производство на спортски автомобили со врвни перформанси и учество во мотоспортови. Своевремено, на самите почетоци, производството на комерцијални автомобили им било секундарно и најчесто имале цел обезбедување финансии за производство на болиди кој се натпреварувале во разни шампионати од кој произлегува денешната Формула 1, у превод живееле за да се тркаат. Временски најголем конкурент на Бугати е Алфа Ромео, дури има и интересна коинциденција, првата фабрика во која започнало производство на Алфа е отворена од француз во Италија ( поточно Наполи) а Бугати е формирана од итаљан во Франција. Компетитивноста помеѓу двете марки била на највисоко ниво но и имале огромен респект едни према други. За тоа говори и овој цитат
There are many who feel that Alfa-Romeo produced the greatest racing cars of all time. This claim is contested by the Bugatti addicts, but a glance at the racing records easily clarifies the issue. Although the Bugatti machines have won more races of all types, Alfa-Romeo, until the time the company retired from competition, established a record of victories in international Grand Prix racing that still stands above Bugatti. In third place is Mercedes. Првите за жал тотално згаснаа а од вторите за среќа се роди најголемото име во автомобилскиот свет Ferrari. Благодарејќи на Енцо се роди и Lamborghini, а после све остало. Може да се окарактеризира како Бог во автомобилизмот а автомобилската ера комотно да се подели на Пред и По Енцо. Ferrari е марка створена од тркач, не постои ништо слично, дури ни приближно што би можело да се спореди. Денешната филозофија на Бугати нема допирна точка со историската и за жал така го перцепирам. Целиот проект Вејрон е маркетинг, добро е што го има, си добиваат конкуренти како што се Конигсег, утре некој друг богаташ ќе опне 4 мотора и 8 турбини што ќе резултира со 2000 коња, па некој арап ќе инсталира млазен погон и ќе биде уште побрз и така до бескрај. Реално денес секој со малце повеќе пари може да направи побрзо ауто од Ferrari. Но некој работи се недостижни дури и за Lamborghini, евентуално Ferrari може да добие вистински конкурент ако се фузираат Lambo и Мclaren
