Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2555157 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2205 на: 23 Јули 2012, 13:28:34 pm »
Срцево ми застана кога видов 770 бројка. Мрш мамицата мамина!!!! Стока! 4.0 мотор, со ознака 770! Пу ја зк!!!!!
Па и јас мислев дека BMW 330 е со 3000 кубика а тоа било мислам 2000 + турбо.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16755
  • Keep it 100
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2206 на: 23 Јули 2012, 14:25:20 pm »
Срцево ми застана кога видов 770 бројка. Мрш мамицата мамина!!!! Стока! 4.0 мотор, со ознака 770! Пу ја зк!!!!!
Па и јас мислев дека BMW 330 е со 3000 кубика а тоа било мислам 2000 + турбо.

Точно си мислел!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2207 на: 23 Јули 2012, 14:30:01 pm »
Геееееееј! ;D

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2208 на: 23 Јули 2012, 14:39:09 pm »
...и наспроти сите мои очекувања BMW 325i e 3.0

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2209 на: 23 Јули 2012, 14:52:04 pm »
Немогуќе :D

Отсутен Dekio7

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2601
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2210 на: 23 Јули 2012, 15:01:36 pm »
Јас во 63 AMG V8 Biturbo очекував 6300 кубици, ама испаднале 5500 ;D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2211 на: 23 Јули 2012, 15:17:25 pm »
Јас во 63 AMG V8 Biturbo очекував 6300 кубици, ама испаднале 5500 ;D


C 63 AMG  2007 -

6,208 cc (379 cu in) 32V V8 (M 156 KE 63)
 
457 PS (336 kW; 451 hp)@6800, 600 N·m (443 lb·ft)@5000

Отсутен Dekio7

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2601
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2212 на: 23 Јули 2012, 15:28:06 pm »
^ То порано во моделите од 2007 C, E, Sl.  Сега 5.5 V8, во CLS, Cl, S.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2213 на: 23 Јули 2012, 15:36:21 pm »
Tushek Renovatio T500: Slovenia's first supercar tested


Matt Prior finds out whether the Slovenian Tushek Renovatio T500, with its Audi V8 and £240k price tag, can compete in this ultra-exclusive class.

http://www.autocar.co.uk/car-review/tushek/renovatio-t500/first-drives/first-drive-review-tushek-renovatio-t500


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2214 на: 23 Јули 2012, 15:42:07 pm »
Топ ми изгледа Тушеков.... Али имево некако.... :(

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2215 на: 23 Јули 2012, 15:53:09 pm »
Bangla-bangers дизајн според мене.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2216 на: 23 Јули 2012, 17:59:43 pm »
М770 со 482кс,а најновата 760и е 544кс....Е ај сеа...Инаку не секогаш ознаките на БМВ се поклопуваат со кубикажата.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2217 на: 23 Јули 2012, 18:02:14 pm »
Bangla-bangers дизајн според мене.

+ катаљарда!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2218 на: 23 Јули 2012, 18:07:20 pm »
М770 со 482кс,а најновата 760и е 544кс....Е ај сеа...Инаку не секогаш ознаките на БМВ се поклопуваат со кубикажата.

Не беше порано така? Мислам дека беше до Е34/Е39 генерацијата, па после почна даунсајзингот на моторите, и бројките одбележуваа опрема и верзија на мотор (повисока бројка - помоќен мотор).

+ катаљарда!

Фаровите - дупки.
Прагчето рамно, без никаква облина, ко праг за дома влегување.
Мењачот вентил за во купатило...

Да го продаде дизајнот за шасијата на некој покомпетентен за цртање на кола ќе личи на нешто.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #2219 на: 23 Јули 2012, 18:09:31 pm »
Затоа реков не секогаш се поклопуваат,поточно во поновите модели ретко скоро никогаш,а во постарите модели ретко кога не се поклопуваа.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D