Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Па middle size седани се мртви. Не би рекол дека луѓето се залажуваат, едноставно такви се трендовите во автомобилската индустрија. Меѓу другото најпродаван модел на VW во светски рамки е Tiguan а не GOLF (Jetta, не ја ни спомнувам), а на AUDI е Q5 а не A4.
Јас незнам како можи А5,А7,да се вметни како лимузина пред А4,А6,А8,Серија 8 пред 5, 3 и 7,па да се заборави на Е,С класа.
Не би се согласил поготово шо А5 и А7 во споредба со А4 и А6,седењето,влегувањето назад и форната на багажникот ги прави "поограничени".А7 како толкава масивна кола има многу мал багажник,па тоа што има 5та врата не го гледам како предност.
После првите "тизери" очекував малку повеќе од Моката но добро генерално не е лоша. Мене искрено не ми легна ентериерот на прв поглед, пред се воланот со генерално оралните линии мислам дека воопшто не пасува во целата ангуларна и минималистичка приказна на моделот. Не ми легнаа ниту тримовите со црвени линии по колата или уште полошо варијантите со црна хауба (знам дека им е троубек момент) но можеби само сум подостарел или треба да го видам моделот во живо. Мислам дека продажбата многу ќе зависи од тоа како ценовно/опрема ќе го позиционираат кај нас, а низ Европа претпоставка ми е дека нема сјајно да се продава ниту ќе ги достигне главните конкуренти како пр. Captur
Цитат: mkm на 18 Јуни 2021, 21:03:00 pmПа middle size седани се мртви. Не би рекол дека луѓето се залажуваат, едноставно такви се трендовите во автомобилската индустрија. Меѓу другото најпродаван модел на VW во светски рамки е Tiguan а не GOLF (Jetta, не ја ни спомнувам), а на AUDI е Q5 а не A4.Сеуште имаш опција да купиш многу од нив. И треба. Додека не изумреле. 5-10 години прекрасно возење во лимузина не се малку, еве и денес да купиш и утре да ги снема. А не е до толку изборот го има сеуште. Имаш А5, А7, Mondeo, S60, S90, XE, XJ, BMW 8, Camry, Insignia, итн кои се фантастични седани на денешницата и треба да се купат додека ги има. Зошто едноставно малку профит прават и корисникот добива премногу за парите - и мора да ги снема.
Цитат: Deni на 18 Јуни 2021, 21:43:24 pmЦитат: mkm на 18 Јуни 2021, 21:03:00 pmПа middle size седани се мртви. Не би рекол дека луѓето се залажуваат, едноставно такви се трендовите во автомобилската индустрија. Меѓу другото најпродаван модел на VW во светски рамки е Tiguan а не GOLF (Jetta, не ја ни спомнувам), а на AUDI е Q5 а не A4.Сеуште имаш опција да купиш многу од нив. И треба. Додека не изумреле. 5-10 години прекрасно возење во лимузина не се малку, еве и денес да купиш и утре да ги снема. А не е до толку изборот го има сеуште. Имаш А5, А7, Mondeo, S60, S90, XE, XJ, BMW 8, Camry, Insignia, итн кои се фантастични седани на денешницата и треба да се купат додека ги има. Зошто едноставно малку профит прават и корисникот добива премногу за парите - и мора да ги снема. Малку ги мешаш брзините. Тука освен Мондеото кое е неизвесно дале ќе продолжи да се произведува во истата каросериска форма, остануваат само Инсигнијата и Камрито. Се друго е премиум сегмент.
Никој не рече дека не се стокмени и убаво возат.Кај А5 споредено со А4 мислам дека нема "загуба" во багажен простор и на задната клупа,но кај А7 споредено со А6 тоа се осеќа доста.Другото горе долу е с'што.