Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2083078 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15330 на: 30 Август 2019, 11:10:53 am »
Мatt ( Touchy & Scratchy) Watson. ;D

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11714
  • Архитект
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15331 на: 30 Август 2019, 11:38:39 am »
Стварно не знам како ќе се навикнам да гледам у таблет наместо у аналогни инструменти. Ќе мора да се спремам за возење на ретро и класици...

Се надевам дека за брзо ќе прекини тој тренд на екрани и тач команди.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4719
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6388
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15333 на: 30 Август 2019, 12:37:39 pm »
И овие рекетари маме им ебам лопови!

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10012
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15334 на: 30 Август 2019, 12:54:35 pm »
Од форумов заклучив дека најважна работа на еден карклубер кога купува кола е какви се на допир материјалите, затоа што кога се вози колата цело време прстите се на пластиките.
Тоа е тренд кој започна околу 2004та година кога постоеше нештото наречено лоша пластика. По 2010та веќе ретко се наоѓа возило со лоша пластика, а во 2019та воопшто и да нема такви или се екстремно ретки тие возила.

Од тогаш е трендот и си метастазира на глобално ниво. Кај денешните возила во над 95% случаи пластиката е доволно добра за да нема простор за коментар. Но пак се инсистира на таквите нелогични коментари и референци. Метастазата е до тој степен стигната да ако се нема како да се исхејта колата се оди на тие "проверени" коментари за "лошата или тврдата пластика" за брендовите кои не платиле #рекет. Евидентно е во видеата на carwow последниве година-две откога јако заигра парата, на пример.

Како и да е, да се разбереме CLA има многу за хејтање, ехееее колку има. Ама користење на такви излишни теории за лоши пластики е само заостанатост на коментаторот во времето на Пежо 307, Опел Агила, Мицубиши Спејс Стар, карбон фолијата на тесла, пиано црните уметци, алкантара на волан, и слични општо прифатени катастрофи.
Шчо би хејтал (осим таблетот и тие тачојте смрдени) ?

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4719
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15335 на: 30 Август 2019, 12:56:37 pm »
Пластиките во сите нови коли се драстично поевтини/почкарт од порано....во е39ката на комшијава не крцка буквално ништо, кола стара 17 години, возена исклучиво во шупакленд со 18ки бандажи, во мојата крцка пластиката на возачка врата и откако ја монтирав камерата почна да крцка уште еден панел позади кој е скриен кабелот.

Еве да не речете само Мерцедес го кењаат...
https://youtu.be/br_nQQPpy0Y?t=867

Пред некое време седнав во ХЕ и XF во салон, буквално секоја можна пластика крцкаше...на врата, волан, конзоли...


Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43430
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15336 на: 30 Август 2019, 13:05:24 pm »
У фичо не крцка шалт таблата.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54825
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15337 на: 30 Август 2019, 13:33:59 pm »
Сакаш да кажеш дека пластиките во фичото се квалитетни и меки.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43430
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15338 на: 30 Август 2019, 13:41:23 pm »
Кои пластики?! :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54825
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15339 на: 30 Август 2019, 13:49:11 pm »
Сите!!!

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15340 на: 30 Август 2019, 13:51:10 pm »
Бакелит не крцка.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3218
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15341 на: 30 Август 2019, 15:58:46 pm »
Јас возам Фиат 500 со 106к на тахо и можам да потврдам дека внатре не крцка ништо. Колата е одлично склопена.

Споредено со Цитроен Ц2 што претходно го возев, фиќото е "мајбах" за него.


Е сега, подвозјето ми тропа како камбана, треба да го средувам деновиве, ама тоа не е битно у муабетот.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1285
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15342 на: 30 Август 2019, 16:47:20 pm »
Како бе нема лоша пластика. Т-Рок што се продава за преку 25.000 евра е цел пластика на ниво со Поло. Тоа е тренд кај сите мини сувови и кросовери.
Па пошто е џип, услови за тешка работа, не треба да има издржливи матерјали :-)

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1285
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15343 на: 30 Август 2019, 16:51:05 pm »
Иначе Carwow ја истрола новата Toyota Camry на пример за пластиките, а ништо не спомна за дводелната мека кон кабината а тврда кон ветробранот пластика на шалт таблата на Citroen C5 Aircross на пример

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20609
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15344 на: 30 Август 2019, 16:51:28 pm »
Мене Мицубишито, со „катастрофална / тврда / евтина“ пластика, после 8 години клацкање претежно на македонски патишта и поминати скоро 80000 км, уопште никаков звук не пушташе од пластиките, ни крцкање, ни бутур.

Ама затоа, на Инсигнијава, што е (ѓоамити) класа ипол над него, и има „драстично подобри“ пластики, крцка нешто кај возачката врата, чат-пат подзатропуе нешто од средишна конзола итн. А има испод 60000 км.

Шта речи, коју поруку послати...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.