Искрено, намената на Шкода Скала е да ги услужи сите оние кои ќе бидат разочарани од цената на новиот Голф 8. Од информациите што ги имам, ВФ одлучиле да го постават Голфот ценовно малку повисоко, со тоа што ќе има повеќе Хај/Тек ствари во него, и значително подобри (премиум) материјали од Голф 7.
Шкода Скала е идентична во квалитетот со моменталниот Голф 7, дури со некои по практични решенија кој што Голд 7 ги нема.
Во моментов ФВ имаат огромен проблем со Форд Фокус и Мерцедес А класа кои се продаваат фрапантно многу во западна Европа и бројките на продадени Голфови се смешни. Можеби тоа е затоа што доцни Голф 8, и затоа што ФВ имаат доста конзервативен пристап во концепирањето на Голф. Јас би рекол дека сеуште се надеваат на стара слава, дека Голф е доминантен во класата, ама бидејќи Голф 8 ќе биде во ценовен ранг сличен со Мерцедес А класа (Фокусот е повеќе во рангот на Шкода Скала), изборот на купувачот ќе биде дали да купи Голф или Мерцедес за исти пари. Бидејќи на запад возилата се зимаат претежно на лизинг и разликата од возење на Голф и Мерцедес ќе се сведе на 5 евра во месечната рата која што корисникот ќе треба да ја плаќа.
Мерцедес напраија одличен тактички потег да понудат премиум возило во сегментот каде што Голф доминираше со години, и изгледа дека сериозно ги поматија сметките на ФВ.
Ќе видиме како ќе се одвива целата приказна, ако ФВ не понудат нешто екстра во Голф 8 што ќе вреди да се даде некое евро плус во споредба со конкурентите, тогаш Шкода Скала, Форд Фокус ќе имаат фантастични резултати во продажба.