Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2303813 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8835 на: 13 Ноември 2014, 19:21:57 pm »
Не е само до турбината.. Си повлекува и дополнителни цевки, итн. Мада ни јас не мислам дека е претежок каков што е.

Полека, моторот е само proof of concept сега за сега.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16724
  • Keep it 100
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8836 на: 13 Ноември 2014, 19:49:12 pm »
Ја па мислев сериски се заштрафува вторава турбина за првата, без цевки без ништо. Разликата во тежина би била незначителна, тоа може да се види кај новиот Passat 3.0 TDI во варијантите со една и две турбини. Претпоставувам дека разликата во цена би била огромна, па поради тоа нема да има логика да се вградува во Golf. Но останува да видиме каде ќе биде вграден овој мотор.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8837 на: 13 Ноември 2014, 19:56:30 pm »
Разликата во продажба на Р моделот ќе е огромна, и затоа нема да се вградува. (Очигледно)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8838 на: 13 Ноември 2014, 20:05:09 pm »
Пасат со 2.0 тди тежи околу 1500 кила. Со 2.0 битди е околу 1700, така имам прочитано и затоа го реков тоа.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16724
  • Keep it 100
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8839 на: 13 Ноември 2014, 20:12:43 pm »
А што мислиш дека е потешко, задниот диференцијал или турбината? 2.0 BiTDI го има само во 4 Motion изведба, додека 2.0 TDI е само преден погон.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8840 на: 13 Ноември 2014, 20:22:34 pm »
Потребно е самиот мотор да ги издржи тие сили. Тоа повлеквит масивни радилици, клипњачи, помасивен блок, менувач кој ќе издржи толку њутнметри, итн, итн... Да беше така лесно, сите ќе заштрафеа по уште една турбина :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16724
  • Keep it 100
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8841 на: 13 Ноември 2014, 21:05:12 pm »
Сигурно и ќе треба каросерија со подолго меѓуоскино растојание...  

90% сум сигурен дека на крај ќе испадне дека 270 коњскиов ќе има само различен компјутер и интеркулер во однос на 240 коњскиот. 2.0 BiTDI е нов мотор и мислам дека Volkswagen го немаат исфорсирано уште од почеток.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8842 на: 13 Ноември 2014, 22:07:30 pm »
Ти као да не прочита дека е со електричен компресор?

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16724
  • Keep it 100
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8843 на: 13 Ноември 2014, 23:13:15 pm »
Сум го рипнал тој дел. Али чим е електричен компресор во игра, само цената го спречува да излезе веднаш во производство.

Одма ме потсети на статијата што ја читав пред една недела: http://www.autoevolution.com/news/electric-superchargers-the-next-big-thing-for-the-automotive-industry-88356.html

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1482
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8845 на: 15 Ноември 2014, 02:55:01 am »
Одлично изгледа.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8847 на: 16 Ноември 2014, 23:46:43 pm »


Set to make its global debut at the 2014 Los Angeles Auto Show on November 19th, the AWD F-Type made its first official appearance in the Hakskeen Pan desert in the Northern cape of South Africa, where Jaguar joined the Bloodhound SSC World Land Speed Record program during its first high-speed testing session. Not because the F-Type is a record-breaker now that is sports all-wheel drive, but because Jaguar Jaguar is the new main partner of the Bloodhound Project. Still, it’s a good way to showcase a vehicle that’s quicker than its RWD counterpart.


Naturally, the AWD F-Type is identical to the rear-wheel-drive model as far as aesthetics go. Take a closer look at the coupe’s front end and you’ll notice the hood line sits higher now in order to make room for the added front differential under the engine. But other than that, nothing sets the all-wheel and rear-wheel-drive F-Type Coupes apart.



Jaguar didn’t have many details to share about the all-wheel-drive system offered in the F-Type. However, it did say the F-Type R Coupe, which is powered by a supercharged, 5.0-liter, V-8 engine rated at 542 horsepower and 502 pound-feet of torque, needs only 3.9 seconds to accelerate from naught to 60 mph. This means the AWD system shaves a tenth of a second off the R Coupe’s four-second 0-to-60-mph benchmark. Top speed remains locked at 186 mph.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16724
  • Keep it 100
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #8849 на: 18 Ноември 2014, 11:51:32 am »
Предницава е премногу окезена за мој вкус, останатото добро изгледа.