Sakav da ti kazam deka ne ti e potrebna varijabilna turbina za da dobies snaga na niski vrtezi. Snagata na nisko vrtezi se dobiva so malo nevarijabilno turbo ili (pogolemo) varijabilno. Isto taka mapata na ecu-to ja diktira rabotata na turboto, ako so remapot ne si go dobil posakuvaniot efekt, najdobro otkazi od ovaa ideja prodaj ja astrata i kupi nekoj ponov common rail ili pd dizel. Alfa JTD 8V ti e proveren i dostapen dizel so snaga veke od 1000rpm. Odi so nevarijabilno turbo, i najgolemata mok se cuvstvuva pomegi 1000-3300 rpm. Posle 3300 naglo snemuva snaga i nema potreba da se cedi poveke, smenuvas brzina nagore. JTD 16V motorite idat so varijabilno turbo i ne se tolku elasticni pod 2000 rpm, no poveke snaga davaat nad 3300. Mene poveke kef mi pravi poslabiot JTD koj ima poveke snaga na niski vrtezi. Isto taka pd motorite na fehlerwagen se dosta elasticni na niski vrtezi, a dobro odat i na visoki, no zabelezitelno kaj ovie motori e prisustvoto na vibracii sto kaj common rail motorite (skoro da) ne nepostojat.