Автор Тема: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI  (Прочитано 7734 пати)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« на: 29 Јуни 2012, 14:02:48 pm »
Дали е можно да се стави турбина од вектра б 2.2 на астра г 2.0?
Постојат конфронтирани мислења едни дека можи други дека е невозможно.
« Последно менување: 30 Јуни 2012, 06:56:56 am proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #1 на: 01 Јули 2012, 20:18:47 pm »
Се' може, но дали е plug and play, или треба дополнителни модификации (друг интеркулер, цевки, електроника), тоа незнам :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #2 на: 01 Јули 2012, 20:56:09 pm »
Зборам само за замена без желба да добијам на снага. Само подобар одзив на педалата за гас. За повеќе снага ќе треба повторно ремапирање на ECU и она што го спомна за што воопшто не сум расположен. Таа турина како што ми спомна еден авторитет била со варијабилна геометрија слична како кај голф и ауди кои имаат старт каков што можи да се посака :) Не мислам од опел да направам голф туку само малку подобар старт.
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #3 на: 01 Јули 2012, 21:09:32 pm »
Нема да можеш да ја намонтираш таа турбина ако едната е варијабилна а другата со вентил за растоварување, за да работи таа турбина ќе треба да добива поинакви команди од компјутерот ако веќе се прави такво нешто обично се менува комплет мотор со турбина компјутер електрична инсталација инсталација за вакуми. Предноста на варијабилната геометрија е што ќе имаш сила и под 2000 вртежи.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #4 на: 01 Јули 2012, 21:29:22 pm »
proff, so varijabilnata turbina ne se dobiva podobar odziv na gasta, tuku pokonstantna moknost niz obrtaite.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #5 на: 01 Јули 2012, 21:42:55 pm »
E jas imam moznost da najdam takva turbina. Na takva vektra e stavena pomala turbina i kolata vozi, a dali kaj mene mozi obratnoto navistina neznam no ima nekoj sto znaj pa cekam da kazi. Stig bas toa pod 2000 vrtezi e ona sto go sakam
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #6 на: 01 Јули 2012, 21:50:15 pm »
Varijabilnata turbina ne dava poveke mok pod 2000 rpm. Negovata prednost e sto dava mok vo posiroko rabotno podracje. Nevarijabilna turbina vo 1.9 JTD 8V veke od 1000rpm tegli mnogu silno, no prestanuva na 3300. Da bese varijabilna ke se gazese do 4200.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #7 на: 01 Јули 2012, 22:12:06 pm »
Е па LP ти барем си имал Астра и знаеш дека повлекува дури после 2500 врт. Jас сакам таа граница да ја спуштам нешто подолу.  Не ми треба моќност над 3500 бидејќи тоа ќе значи повеќе од 160км/ч во 5та брзина што не ми е потребно. И уште еднаш да нагласам не ми треба поголема моќ туку единствено побрз одзив... т.е. да повлечи барем од 1500 врт
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #8 на: 01 Јули 2012, 22:41:05 pm »
Sakav da ti kazam deka ne ti e potrebna varijabilna turbina za da dobies snaga na niski vrtezi. Snagata na nisko vrtezi se dobiva so malo nevarijabilno turbo ili (pogolemo) varijabilno. Isto taka mapata na ecu-to ja diktira rabotata na turboto, ako so remapot ne si go dobil posakuvaniot efekt, najdobro otkazi od ovaa ideja prodaj ja astrata i kupi nekoj ponov common rail ili pd dizel. Alfa JTD 8V ti e proveren i dostapen dizel so snaga veke od 1000rpm. Odi so nevarijabilno turbo, i najgolemata mok se cuvstvuva pomegi 1000-3300 rpm. Posle 3300 naglo snemuva snaga i nema potreba da se cedi poveke, smenuvas brzina nagore. JTD 16V motorite idat so varijabilno turbo i ne se tolku elasticni pod 2000 rpm, no poveke snaga davaat nad 3300. Mene poveke kef mi pravi poslabiot JTD koj ima poveke snaga na niski vrtezi. Isto taka pd motorite na fehlerwagen se dosta elasticni na niski vrtezi, a dobro odat i na visoki, no zabelezitelno kaj ovie motori e prisustvoto na vibracii sto kaj common rail motorite (skoro da) ne nepostojat.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #9 на: 01 Јули 2012, 22:51:15 pm »
Абе се што кажа е во ред ама кој ќе продава кола сега? Таман ја средив треба некому да направам услуга :( Имам премногу вложено во неа за да ја "поклонам" и затоа барав некој помалку болен начин за она што сакав да го постигнам но очигледно тоа или е невозможно или неисплатливо
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #10 на: 02 Јули 2012, 04:54:58 am »
Podobro zameni ja za Golf IV TDI 110KS (NE PD)... Nema da zazalis. Golfot treba da e i polesen od Astrata.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #11 на: 02 Јули 2012, 08:16:07 am »
ОМФГ, Мунти пајтон одговор! :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7049
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #12 на: 02 Јули 2012, 08:56:17 am »
Sakav da ti kazam deka ne ti e potrebna varijabilna turbina za da dobies snaga na niski vrtezi. Snagata na nisko vrtezi se dobiva so malo nevarijabilno turbo ili (pogolemo) varijabilno. Isto taka mapata na ecu-to ja diktira rabotata na turboto, ako so remapot ne si go dobil posakuvaniot efekt, najdobro otkazi od ovaa ideja prodaj ja astrata i kupi nekoj ponov common rail ili pd dizel. Alfa JTD 8V ti e proveren i dostapen dizel so snaga veke od 1000rpm. Odi so nevarijabilno turbo, i najgolemata mok se cuvstvuva pomegi 1000-3300 rpm. Posle 3300 naglo snemuva snaga i nema potreba da se cedi poveke, smenuvas brzina nagore. JTD 16V motorite idat so varijabilno turbo i ne se tolku elasticni pod 2000 rpm, no poveke snaga davaat nad 3300. Mene poveke kef mi pravi poslabiot JTD koj ima poveke snaga na niski vrtezi. Isto taka pd motorite na fehlerwagen se dosta elasticni na niski vrtezi, a dobro odat i na visoki, no zabelezitelno kaj ovie motori e prisustvoto na vibracii sto kaj common rail motorite (skoro da) ne nepostojat.


Нека ме корегира Алфа гуру а.к.а Симо, ама мислам дека 8 вентилската изведба е со варијабилна турбина.

http://www.carenthusiast.com/reviews.html?mode=tech&id=14

а за тоа како повлекува на ниски вртежи ::) ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #13 на: 02 Јули 2012, 09:39:52 am »
Prvata generacija na JTD motori nemaa varijabilno turbo. Neka potvrdi guru Simo :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Турбина од Vectra B 2.2 DTI на Astra G 2.0 DTI
« Одговори #14 на: 02 Јули 2012, 09:54:48 am »
Дали е можно да се стави турбина од вектра б 2.2 на астра г 2.0?
Постојат конфронтирани мислења едни дека можи други дека е невозможно.


Proff...pred bilo sto da pocnes, procitaj kolku "lesno " se menuva turbo kaj C20LET koj e relativno ednostaven motor za rabota vo sporedba so modernive dizeli.




Ne deka e nevozmozno..ali vo tvojov slucaj treba da stavis na vaga sto rizikuvas, a sto dobivas na kraj.
Moj sovet: ne pipaj fabrika...ako sakas poveke snaga, ete ti go Marser...ako i toa ne e dovolno , smeni kola.