Автор Тема: Крузање, воа-ноа :)  (Прочитано 17200 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34147
  • Таков е животот... јебига
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #45 на: 20 Јуни 2012, 00:23:21 am »
:) Абе Веле бе.... ;D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17599
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #46 на: 20 Јуни 2012, 00:28:57 am »
Па ај ќе им ја дадам Алфата, нека ја возат на 4400 вртежи кога е peak torque, па нека ми извадат пониска потрошувачка од оваа сега.
Слободно, дури и резервоар бензин ќе им дадам, АМА ако не извадат пониска, следните три резервоари на нивна сметка.

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2209
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #47 на: 20 Јуни 2012, 01:38:11 am »
Не значи дека ако возиш во повисок степен на пренос и на ниски вртежи дека ќе заштедиш на гориво туку до тоа колку ти е притисната педалата за гас.Имам тестирано еден момент,возам 4 брзина на една делница со 60км/ч,гаста си ја држам и без да ја испуштам гаста ставам 3 и колата забрза на нешто под 70км/ч.Значи со исто притисната гас  арчам исто гориво но со помалиот степен на пренос возам со поголема брзина а со тоа потрошувачката е намалена.Не значи дека ако возиш во 5 брзина и 50 км/ч а гаста ти е поприлично пртитисната а вртежите ти се на 1400рпм и штедиш гориво.Тие што имаат обртомер можат во секое време да си проверат,нека возат со повисок степен со одредена брзина,нека стиснат кумплуг нека видат до каде на празен од ќе се качат вртежите и нека стават во понизок степен нека ги наштелуваат вртежите на истата бројка и нека пуштат кумплуг и нека видат дали брзината ќе се зголеми.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9197
  • Аstra la vista baby !
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #48 на: 20 Јуни 2012, 03:24:22 am »
Од денес за крузање - прва брзина и 40км/ч на 4 - 5000 вртежи, околу максималниот вртежен  момент ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43926
  • Il Moderatore
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #49 на: 20 Јуни 2012, 08:14:40 am »
Значи со исто притисната гас  арчам исто гориво но со помалиот степен на пренос возам со поголема брзина а со тоа потрошувачката е намалена.Не значи дека ако возиш во 5 брзина и 50 км/ч а гаста ти е поприлично пртитисната а вртежите ти се на 1400рпм и штедиш гориво.

Апсолутно не значи дека со исто притисната гас во прва, втора и сите наредни брзини трошиш исто гориво. Ни приближно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен passanger

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 431
  • [O__o]===[][]===[o__O]
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #50 на: 20 Јуни 2012, 09:18:14 am »
ke ima klanje tuka hehehe
vozete kako sakate sekoj si ima svoj stil koj kolku si trosi si trosi nego go mava po dzebot koj si go maci motorot si go maci pak na negova smetka, si postoi sekogas optimalen opseg se nad toa i  ispod toa (vo krajnosti) e stetno kako i vo sekoj proces vo zivotot  i toa e toa kraj od mene
ps.site stanavme naucnici na temava
Сите шмркаат , никој не е настинат ?!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34147
  • Таков е животот... јебига
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #51 на: 20 Јуни 2012, 09:55:38 am »
:)

Отсутен Mase

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 137
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #52 на: 20 Јуни 2012, 10:14:04 am »
Точно така, си има моторот оптимален број на вртежи за определена брзина каде што троши најмалку, а сигурно тоа не е на ептен ниски (или ептен високи :) ).
На борд може да се следи моменталната потрошувачка: на пример, кога се вози во 4та на 40, и потоа се нагази до 60, потрошувачката паѓа како се наближува оптимумот за таа брзина.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8536
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #53 на: 20 Јуни 2012, 10:17:12 am »
Се праело на оваа тема муабет. Се ставале и графикони срања. Пак ли? :D :D

Отсутен passanger

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 431
  • [O__o]===[][]===[o__O]
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #54 на: 20 Јуни 2012, 10:23:52 am »
mase
+10000..........
Сите шмркаат , никој не е настинат ?!

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11752
  • Архитект
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #55 на: 20 Јуни 2012, 10:26:17 am »
Ај тогаш некој нека ми го објасни ова.

Кога возам (крузам, не забрзувам, само одржувам брзина) со 50-55км/ч во 5та, зошто на борд ми кажува дека трошам 2.8л/100км или 3.2 л/100км ?
А кога сум 80 - 90 км/ч со 5та, троши 5.4 л/100км.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34147
  • Таков е животот... јебига
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #56 на: 20 Јуни 2012, 10:29:41 am »
Тоа е затоа што кога возиш 90 за разлика од 50 тогаш имаш 3 или повеќе пати поголем отпор кој колат мора да го совлада за да ја достигне/одржи повисоката брзина. Секако треба повеќе гориво за да се произведе повеќе енергија.

Луѓе немојте да мешате ефикасност на моторот со висината на потрошувачката.

Отсутен Mase

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 137
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #57 на: 20 Јуни 2012, 10:40:50 am »
Точно така, плус кога возиш 40-50 со 5та, ти не ја држиш гаста нон-стоп туку периодично притискаш. Еднаш стискаш, па потоа ја тргаш ногата, и пак така.. Со тоа моторот е периодично во идл, а тогаш не прима гориво воопшто, и ете ти ја штедливоста.
Но моментот е кога ти е притисната гаста, е тогаш моторот троши повеќе отколку кога би возел во оптимум вртежи.

На 90км, верувам дека гаста не ја попушташ како што тоа го правиш на 50, значи константно се дозира гориво, и тука бордот ти покажува повисока потрошувачка :)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11752
  • Архитект
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #58 на: 20 Јуни 2012, 10:46:13 am »
Аха........ и сега тоа чини или не чини за моторот? Ќе ги фрлам дизните, ламелата, главата, ќе ми се искриви радилицата при такво возење?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43926
  • Il Moderatore
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #59 на: 20 Јуни 2012, 10:52:05 am »
Бидејќи при такво крузање,  тротл бодито ти е (доста)затворено, полнењето на цилидрите е делумно, односно она што влегува во цилиндерот како гориво (смеша воздух/бензин), е  само некој процент од максимумот што влегува при фул гас и при обртаи кај што се постигнува макс торк, нема доволно енергија таа смеша да ти направи беља на моторот. Ако при такво крузање, степаш гас до даска, оптеретувањата драстично се зголемуваат, па можни се некои (??) проблеми. Пред да преминеш од круз мод, во пауер мод, исшалтај надолу, во брзина која ќе ги доведе вртежите блиску до оние кај што се јавува макс обртен момент.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.