Автор Тема: Крузање, воа-ноа :)  (Прочитано 16519 пати)

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #30 на: 19 Јуни 2012, 10:59:40 am »
Да 1500 е малку.... кај мене веке од 1800 убаво си оди 5-та

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34073
  • Таков е животот... јебига
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #31 на: 19 Јуни 2012, 11:16:11 am »
Кај мене не оди во 5-та уопште :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43655
  • Il Moderatore
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #32 на: 19 Јуни 2012, 14:07:24 pm »
Без 2500 нејќу да го слушам :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен passanger

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 431
  • [O__o]===[][]===[o__O]
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #33 на: 19 Јуни 2012, 17:11:03 pm »
Да 1500 е малку.... кај мене веке од 1800 убаво си оди 5-та

abe i jas toa spomnav i taka pocna temava ama kako sto gledam nekoj vozat na 1000 obrtai vo 4-ta i 5-ta i nemaat gajle a kaj mene otkazale drzacite na motorot heheh
zaboraviv ili pa moze vo 4 -ta na 2000 obrtai im odi kolata 40 pa nemaat gajle hehehe
Сите шмркаат , никој не е настинат ?!

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17464
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #34 на: 19 Јуни 2012, 19:25:27 pm »
Сте се за*бале гадно со општиот заклучок тука.
Особено passanger кој зборот „возат“ го користи без потреба. :)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #35 на: 19 Јуни 2012, 22:20:35 pm »
Na dizel nema maka. Na niski obrtai i so lekicko pritisnata gas na vrvot na papucata t.e. spic cipelata si vrvi poleka. Nit se abit, nit stradat ama zatoa Milion Km vozit.

E ama kaj benzinec treba maaaalce povekje da se pritisne papucata. Pogotovo kaj novite motori.

Onie sto imaat DVOMASEN ZAMAEC so vakvo vozenje ke si navlecat predvremena smena na istiot koj sekako ne znam dali spagja vo garancija no ne e eftin. I na ovoj moment treba da se pazi.

Отсутен passanger

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 431
  • [O__o]===[][]===[o__O]
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #36 на: 19 Јуни 2012, 23:28:29 pm »
eve nesto od stranski strani moze ke koristi
Vozila su predviđena za vožnju na okretajima oko maximalnog obrtnog momenta.
Na benzincima je to između 3000 i 4000 okretaja, na dizelašima na nižim okretajima.
Na tim okretajima motor se najoptimalnije podmazuje (pritisak ulja je kao što je predviđeno), najoptimalnije održava temperaturu (rashladna tekućina kola motorom predviđenim protokom kao što je projektirano), i najmanja je potrošnja goriva.

Kod niskih okretaja pritisak ulja je manji i rashladna tekućina ima manji protok.
Ako se vozi na niskim okretajima, tada se troši više goriva ako se pokušava održati brzina na tim okretajima ili ako se pokušava ubrzati ne mijenjajući na niže stupanj prijenosa na mjenjaču.

Obzirom kako se daje "više gasa", ubrizgava se više goriva u cilindar motora.
Motor se ne okreće okretajima kojima bi se trebali okretati (sukladno količini ubrizganog goriva), zbog nedovoljnog broja okretaja rashladna tekućina se ne kreće dovoljnim kapacitetom da bi mogla rashladiti cilindar i glavu motora te se kao posljedica povisuje temperatura motora.

Optimalan rad motora, ponavljam, je onaj koji se kreće u području oko najvećeg obrtnog momenta.
Сите шмркаат , никој не е настинат ?!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34073
  • Таков е животот... јебига
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #37 на: 19 Јуни 2012, 23:39:34 pm »
Кога ќе прочитам дека окулу најголемиот вртежен момент е најмала потрошувачката на гориво почнуе да ми се сере и одна знам дека е фушерај тој текст...

Отсутен passanger

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 431
  • [O__o]===[][]===[o__O]
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #38 на: 19 Јуни 2012, 23:41:25 pm »
eve uste nesto nekoj citat kolku da nema zabludi u potrosnja

Ako se iz niskih obrtaja patosira gas, potrošnja rapidno skoči. Isto tako ako se brzina održava na niskim obrtajima, potrošnja neće biti niska!


Сите шмркаат , никој не е настинат ?!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34073
  • Таков е животот... јебига
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #39 на: 19 Јуни 2012, 23:47:06 pm »
Како и да е многу аматерски текст со многу грешки.

Отсутен passanger

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 431
  • [O__o]===[][]===[o__O]
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #40 на: 19 Јуни 2012, 23:52:19 pm »
Кога ќе прочитам дека окулу најголемиот вртежен момент е најмала потрошувачката на гориво почнуе да ми се сере и одна знам дека е фушерај тој текст...

hehe moze i ne e tocno ama pa i toa vo 4 ta da vozam 40 na 1200 obrtai sto e macenje za motorot pa nikako ne mi ide logicno da vadam niska potrosuvacka
a okolu obrtniot moment spored mene e nekako logicno moze nesto pomalku od toa eve primer site vadat najniska potrosuvacka vo 5 ta pri brzina od okolu 80 do 100 km/h  sto zavisno od kolata obrtniot moment se dvizi od 2500 pa nagore . zaklucok na avtopat so 5-ta pri brzina od okolu 100km/h vadam najniska potrosuvacka okolu 7.5 litra plin znaci ako go vozam 50 vo 5-ta i si kruzam po avtopaton moze ke izvadam i 4 litra potrosuvacka
Сите шмркаат , никој не е настинат ?!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34073
  • Таков е животот... јебига
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #41 на: 19 Јуни 2012, 23:59:37 pm »
на автопат кај било која кола вадиш најниска потрошувачка во 5-та брзина при 80-90км/ч. Се што е над тоа само зголемува потрошувачка поради експоненцијално поголемиот отпор на воздухот. И кога ќе прочитам некој со 150 вози и вади 5л на отворено едноставно е смешно :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20648
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #42 на: 20 Јуни 2012, 00:08:24 am »
Изводливо, ако е турбо-дизел :)

Стариот ни Леон (као Леонтина на Класниот, али 2 години постар) со 1.9 ТДИ со 110 КС, на 140-150 си арчеше у рамки на 5-5.5 литра. Со климиче и сФе остало :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34073
  • Таков е животот... јебига
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #43 на: 20 Јуни 2012, 00:14:12 am »
Кај дизелите е друг муабетот. Затоа нема тенк или багер бензинец...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20648
Одг: Крузање, воа-ноа :)
« Одговори #44 на: 20 Јуни 2012, 00:17:11 am »
Има тенк бензинец бе... Hummer, BMW X5 & X6, Porsche Cayenne, Range Rover 5.0 V8... И мноооогу други ;)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.