eve nesto od stranski strani moze ke koristi
Vozila su predviđena za vožnju na okretajima oko maximalnog obrtnog momenta.
Na benzincima je to između 3000 i 4000 okretaja, na dizelašima na nižim okretajima.
Na tim okretajima motor se najoptimalnije podmazuje (pritisak ulja je kao što je predviđeno), najoptimalnije održava temperaturu (rashladna tekućina kola motorom predviđenim protokom kao što je projektirano), i najmanja je potrošnja goriva.
Kod niskih okretaja pritisak ulja je manji i rashladna tekućina ima manji protok.
Ako se vozi na niskim okretajima, tada se troši više goriva ako se pokušava održati brzina na tim okretajima ili ako se pokušava ubrzati ne mijenjajući na niže stupanj prijenosa na mjenjaču.
Obzirom kako se daje "više gasa", ubrizgava se više goriva u cilindar motora.
Motor se ne okreće okretajima kojima bi se trebali okretati (sukladno količini ubrizganog goriva), zbog nedovoljnog broja okretaja rashladna tekućina se ne kreće dovoljnim kapacitetom da bi mogla rashladiti cilindar i glavu motora te se kao posljedica povisuje temperatura motora.
Optimalan rad motora, ponavljam, je onaj koji se kreće u području oko najvećeg obrtnog momenta.