Автор Тема: ЕГР вентил  (Прочитано 85681 пати)

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #75 на: 17 Февруари 2012, 09:02:42 am »
ke probam prvo toa  ;D ;D ;D ;D so kef samo da se podstopi i zasusi asfaltot  ;D ;D ;D ;D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #76 на: 17 Февруари 2012, 09:03:51 am »
samo drzenje na nominalni vrtezi i sto pomalku vozenje na mali obrtai mu e majkata. Taka ne se zapusuva usisot.

Отсутен diverzant

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 26
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #77 на: 17 Февруари 2012, 16:13:38 pm »
Вчера вечер ставив адитив од Wurth diesel cleaner , а прееска ја извадив на обиколница и ја

издував од Сарај до Орман и назад ,ја држев во 4-та 3000-3200 rpm 110-120 км. цело време и

после ја возев низ населба уште накое време ,не се запали сијаличката.

Дали добро сум постапил или има уште нешто ?

позз

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #78 на: 17 Февруари 2012, 16:15:55 pm »
Добро е, повози уште неколку дена, и ако ти се укаже шанса пројди по обиколница уште еднаш.

Отсутен diverzant

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 26
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #79 на: 19 Февруари 2012, 18:22:40 pm »
Поминав негде 80-90 км и до сега не се запали chek engine.

Добро ако со “дувањето“ се оправи проблемот.

Ќе гледам одвреме навреме да одам по обиколница да ја “дувам“ 10-15 км.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #80 на: 01 Мај 2012, 01:29:07 am »
Мислам дека сега marsher покрај отстранување на DPF, може и EGR да го исклучи кај Опелите.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #81 на: 10 Јуни 2012, 18:36:45 pm »

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #82 на: 10 Јуни 2012, 18:39:57 pm »
Мислам дека сега marsher покрај отстранување на DPF, може и EGR да го исклучи кај Опелите.
Jaс мислам дека само мислиш :) Ако можеше прво кај мене ќе го немаше....
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #83 на: 10 Јуни 2012, 18:41:32 pm »
EGR симулатор

http://postimage.org/image/2n0ptoll0/
А шо да прајме ние кои имаме ЕГР вакуумски контролни вентили со само 2 контакти?
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #84 на: 10 Јуни 2012, 18:46:38 pm »
Eве практично како изгледа тоа што djidji го кажа

http://www.verboom.net/info/speedster/20070729/index.html
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #85 на: 10 Јуни 2012, 18:55:58 pm »
EGR симулатор

http://postimage.org/image/2n0ptoll0/
А шо да прајме ние кои имаме ЕГР вакуумски контролни вентили со само 2 контакти?

Може да се исклучи со ремап.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #86 на: 10 Јуни 2012, 19:00:32 pm »
So remap EGR se isklucuva. Ima posebni servisni files so isklucen EGR vo software-ot. Za zal dilerite toa go mozat ama ne smeat da go napravat. No ako se ima poznati nema maka.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #87 на: 10 Јуни 2012, 19:08:32 pm »
Bugar, веќе имаме разговарано за ова... Ти кажав мојата астра е ремапирана но егр-от при таа постапка не е отстранет. Дирктно комуницирав со  Срџан сопственикот на SMChiptuning и го прашав дали е можно да се отстрани ЕГР-от. Тој ми рече дека можи но дека тоа од многу причини не го препорачува. Причините не ми ги наброја... А кога тој го вели тоа немам причина да се противам на неговиот одговор! Тој би бил во ќар да заработи уште некоја стотка евра но од некоја причина ие пари му се помалку важни од она што го премолчи
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #88 на: 10 Јуни 2012, 19:28:15 pm »
A be koj e toj Srdjan. Jas sum zborel so Bezel (koj raboti vo Pariz Francija) i koj e vrven majstor na chip tuning vo Evropa (Bugarin odlicen elektronicar). Toj mi ima kazano deka NEMA PROBLEM da se zatapi EGR kaj Opel/Nissan/Saab DTI/DTH/DTL 2.0/2.2. Bezel si ja dava informacijata od prva raka zasto vo Francija mnogu mnogu lugje go imaat softverski trgnato od ECU-to. Fintata e da se imaat tie files. SAMO DILERITE gi imaat vo zavisnost od toa na koe nivo se. Lesno se pravi fash-uvanjeto na ECU-to i nemas problem. Edno drugarce vozese Astra 2.0 DTI so 82 KS bez remap i imase deaktiviran EGR od ECU-to koj mu go napravija vo Skopje vo ovlasten servis na Opel (covekot si poznava lugje i sekako pomina so edna vecera).

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #89 на: 10 Јуни 2012, 19:32:55 pm »
Кој е Срџан? Лично не го познавам но, еве кој е http://www.smchiptuning.com/
Дека е лаик и дека не си ја знај работата не би рекол. Тој не рече дека неможи туку дека не препорачува со што се огради од тоа да го направи тоа на мојата астра се разбира преку marsher како посредник. Јас лично би го заобиколил на моја одговорност па ако знаеш кој тоа го прави кажи.
Сепак мислам дека тоа неможи да се направи туку-така без да се преработат мапите. На неремапирана астра можеби можел некој со сервисен софрвер да го абдејтува ECU-то но на веќе ремапиран ECU не би рекол дека ќе е исто
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!