Автор Тема: ЕГР вентил  (Прочитано 85607 пати)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #60 на: 18 Април 2011, 20:51:01 pm »
Младо дете е... остај го :) 14 години има :)

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #61 на: 18 Април 2011, 20:55:05 pm »
Не бе 15 имам  ;D
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #62 на: 18 Април 2011, 22:58:15 pm »
Па што е искривено незнам но факт е дека дискот не налегнува добро во отворот во усисната. Наместо да е цел црн пола е црн пола е бел...
Знам кога ја зедов колата во еден сервис прво тоа го забележаа и го шлајфуваа со некоја маст и колку што знам беше графитна. После тоа беше во ред. Налегнуваше секаде исто. Но откако го чистев неколку пати повторно се јави истиот проблем. Е сега имајки во предвид колку кошта нов егр дајте совет како ова да се санира
Тоа не е  графитна маст , туку веројатно паста за шлајфување на вентили со најситна градација.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #63 на: 19 Април 2011, 00:02:00 am »
Е добро де кажи кај да најдам таква...
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Vladeee

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #64 на: 31 Декември 2011, 10:42:43 am »
Има некој во Скопје што чисти ЕГР вентили, и колку пари ???
>>>>><<<<<

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #65 на: 31 Декември 2011, 10:54:24 am »
Мање-више, било кој подобар мајстор ќе знае да го демонтира и да го исчисти. Иди кај Маршер.

Отсутен diverzant

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 26
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #66 на: 16 Февруари 2012, 20:24:46 pm »
Денеска ми светна сијаличката “chek engine“ во возење и изгуби снага ама на негде после 2200 rpm ми изгаси ,па по некое време пак се запали .
Можно е да е ЕГР-от или може  пак нешто друго да е.

Инаку го чистев пред неколку месеци со Фамин  од тогаш имам поминато 5000 км.

На колку ли треба да се чисти ?

Или пак џабе му е веќе чистење,ќе мора нов.

Се работи за Astra G 2.0 DTI

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #67 на: 16 Февруари 2012, 20:29:44 pm »
dijagnostika druze mu e majkata. Kaj tie motori nema zatapuvanje EGR samo mora i nov software vo ECU-to.
Bez dijagnostika moze da nagagjame samo.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54983
  • Махер
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #68 на: 16 Февруари 2012, 20:30:38 pm »
Не би превземал ништо посериозно на волку ладно време. Ако се повторува, тогаш океј.

Отсутен Диневски

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 492
  • www.imagine.mk
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #69 на: 16 Февруари 2012, 21:39:13 pm »
Денеска ми светна сијаличката “chek engine“ во возење и изгуби снага ама на негде после 2200 rpm ми изгаси ,па по некое време пак се запали .
Можно е да е ЕГР-от или може  пак нешто друго да е.

Инаку го чистев пред неколку месеци со Фамин  од тогаш имам поминато 5000 км.

На колку ли треба да се чисти ?

Или пак џабе му е веќе чистење,ќе мора нов.

Се работи за Astra G 2.0 DTI

истиот проблем го имав ама летото, чудно ама зимно време проблемот не се појавува
според мене да го смениш не се исплаќа, поволен е околу 50 евра за нов кој знае колку, и да го смениш ништо не си добил кога тогаш пак ќе го имаш истиот проблем

Терај кај marsher ќе ја среди и најдобро решение ќе го 'затапи' (исклучи) софтверски и си го решил проблемот додека е жива колата :))

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #70 на: 16 Февруари 2012, 22:31:03 pm »
Денеска ми светна сијаличката “chek engine“ во возење и изгуби снага ама на негде после 2200 rpm ми изгаси ,па по некое време пак се запали .
Можно е да е ЕГР-от или може  пак нешто друго да е.

Инаку го чистев пред неколку месеци со Фамин  од тогаш имам поминато 5000 км.

На колку ли треба да се чисти ?

Или пак џабе му е веќе чистење,ќе мора нов.

Се работи за Astra G 2.0 DTI
EGR-от на таа кола нема проблем со зачепување.Најчесто му страда мембраната и го губи вакумот од регулациониот система на вакуми.Треба да се види прво на дијагностика и доколку посочи на него, треба да се испита мембраната како и електромагнетниот вентил за регулација на EGR-от. а може и банален да е проблемот,пропуштање на вакум низ некој од цревцата.
Нема да те чини ни 1000 евра.. ;D ;D ;D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #71 на: 16 Февруари 2012, 23:14:03 pm »
ako e vakuumskimoze nekoe crevce e dupnato/puknato, a ako e elektromagneten hm....
vo pravo si marsher..
Gadni se toa vakuumite ako zezaat.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #72 на: 17 Февруари 2012, 00:26:27 am »
kaj mene EGR-ot pocna pred 3 nedeli da krci nesto, nekoe zvukce od vnatre taka da prvo ubavo proletno vikendce ke proveram crevca i ke izvadam i egr i usisna grana i ke gi napraam staklo  ;D ;D ;D ;)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #73 на: 17 Февруари 2012, 08:41:20 am »
ЕГР-от страда на вакво никакво време кога се трткаме споро низ град.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #74 на: 17 Февруари 2012, 09:00:39 am »
Заобиколница и дувај гарежот  ;D