Автор Тема: ЕГР вентил  (Прочитано 84331 пати)

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5666
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #375 на: 24 Април 2024, 22:48:24 pm »
Z14XEP e добар мотор ако е менувано навреме масло. Најсигурен избор.
Z17DTR не е лош со 125кс ама е поскап.
Мада често страда DPF-от од лошо масло на таа корса. Има и астра со тој мотор, имаме работено ДПФ и ЕГР на незе, ДПФ-от скроз затнат од несоодветно масло од Лукоил. Од нова ја има човекот и мислам дека ја продава. Астра Х 1.3, не мрднува без ремап, тешка е ;D

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5827
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #376 на: 24 Април 2024, 22:54:15 pm »
.

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5827
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #377 на: 24 Април 2024, 22:56:01 pm »
Проблем е шо нема мајстори да ја средат работата како шо треба,шо ако купи бензинец го снајде проблем и таа да ја продава?

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ти ако се зае*а со фиат дизел, нема и Боше да го направи тоа. Додуша колата му вози фиатов мотор, ама изгледа прешол 500к км.
Шо сум се заебал јас со фиат дизел?Дека немаше мајстор да го открие дефектниот ЕГР па случајно јас го открив?
Ке потпишам со 2 раце дека тој фиат 1.9 8в  е во првите топ 5 малолитражни дизел мотори до 2000 кубика.
Донеси ми шо сакаш од дизел,како сакаш ќе ги воземе и малтертираме да видеме кој ќе откаже прво.
Од тогаш имам 4 алфи 147 2005-2009 сменето со сите 1.9ЈТД мотори
-Алфа 147 редизајн 2005-116кс
-2Х Алфа 147 редизајн 2007/2009 120кс
-Алфа 147 редизајн 2006 150кс.
Како шо ми е у сеќавање нонстоп прашуваш за матизи,спаркове,авеовци...сериозно тие конзерви ги сметаш за коли?

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2318
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #378 на: 25 Април 2024, 10:52:23 am »
Боше, да ти помогнам, не знам, ама ќе ти дадам совет. Прави и продавај. Купи си бензинче од тука, со реална км и вози. Џабе ќе заштедиш со дизелот, кога гледај колку евра одат по сервиси и дефекти.
Не ти се ситан, не ти се смеам. Подобро фиат гранде пунто 1.2, отколку корсава, која според мене има вратена километража, а иста им е платформата.(делумно)
Малку да се надоврзам на муабетот, може поради мои лични афинитети, во таа класа на коли, и мене прв пик ми е Фиат Гранде Пунто, најиделна комбинација моделот 2007-2009 година (ЕУРО 4 фабрички без ДПФ) со 1,3 мјет и 75 кс (одржување по цена на бензинец).

Инаку, многу се жалат од поновата генерација на Гранде/ЕВО со дизел мотори (Еуро 5), поради заебанции со дизни, ЕГР и ДПФ, и во овој случај би гледал исклучиво бензинци.

Еве еден пример за убав бензинец по цена од 3500 евра:
https://www.pazar3.mk/oglas/vozila/avtomobili/fiat/giulietta/prodazba/kumanovo/kumanovo-opstina/fiat-punto-evo-1-4-benzin-57kw-8v-euro5-najnov-uvoz-ch/5234057
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #379 на: 25 Април 2024, 11:55:41 am »
Пууу ебати фиато,
Нонстоп на мајстор да се кисне 😑 ебати фиато!

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Моторите се добри,колите не ги бива,земи си пасат Б6 2.0 тди 8v.

Sent from my Redmi Note 5A Prime using Tapatalk

По овие 2, а верувај ги има повеќе, се забележува колку не си се заебал со фиатот. Се ти се тоа извозени канти.

И јас потпишувам за 1.9јтд, најдобар дизел мотор, впрочем и 1.3 е негов дериват, за "градски коли".

Во врска со матиз, 0.8 мотор. Веќе 4-та година тера кај стариот. За 4 години, 2-пати уље со сите филтри, и акумулатор се смени, а извозе околу 40.000 км. Мала кола, сите ја возиме, плус на плин, плус секаде ја собира. Да, ја зема тогаш за 1300евра, ама имаше голем сервис и кочници комплет нови.
Да ја барам ли твојата тема за фиато, колку јадеше он на месечно ниво.
Патем, не ги споредувај, различни класи се.

@Filip MK и јас сум пристрасен кон фиат. Почнувајќи од пунто 1.1, кое беше машиниште, а потоа пунто 1.2 8в.
Сега да купувам кола, а да не е микроградска кола, би купил гранде пунто(ево) ама само со 1,2 8в. Ја би 1.4т-џет ама ретки се нормални, се се извозени и превозени.
За 1.4 имам читано дека троши уље и некако шубе ми е
Никогаш не вели никогаш.

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5827
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #380 на: 25 Април 2024, 12:18:25 pm »
Пууу ебати фиато,
Нонстоп на мајстор да се кисне 😑 ебати фиато!

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Моторите се добри,колите не ги бива,земи си пасат Б6 2.0 тди 8v.

Sent from my Redmi Note 5A Prime using Tapatalk

По овие 2, а верувај ги има повеќе, се забележува колку не си се заебал со фиатот. Се ти се тоа извозени канти.

И јас потпишувам за 1.9јтд, најдобар дизел мотор, впрочем и 1.3 е негов дериват, за "градски коли".

Во врска со матиз, 0.8 мотор. Веќе 4-та година тера кај стариот. За 4 години, 2-пати уље со сите филтри, и акумулатор се смени, а извозе околу 40.000 км. Мала кола, сите ја возиме, плус на плин, плус секаде ја собира. Да, ја зема тогаш за 1300евра, ама имаше голем сервис и кочници комплет нови.
Да ја барам ли твојата тема за фиато, колку јадеше он на месечно ниво.
Патем, не ги споредувај, различни класи се.

@Filip MK и јас сум пристрасен кон фиат. Почнувајќи од пунто 1.1, кое беше машиниште, а потоа пунто 1.2 8в.
Сега да купувам кола, а да не е микроградска кола, би купил гранде пунто(ево) ама само со 1,2 8в. Ја би 1.4т-џет ама ретки се нормални, се се извозени и превозени.
За 1.4 имам читано дека троши уље и некако шубе ми е
И шо со тие 2 поста?
Ете тоа е било момент на нервоза заради ЕГР-от,добри 2-3 години одвреме навреме се појавуваше проблемот и никој не го реши,додека го имав фиато, возев и попремиум возила и нормално дека ќе ми е класа подоле (пасат Б6 2010 CR).
Замисли од браво да се качам у матиз...се надевам ме сфати шо сакам да кажам.
А тоа дека со матизо со рачки на џамоите дека 2 пати сте смениле уље не ме интеррсира.


Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


Отсутен FrozeN666

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 68
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #381 на: 14 Мај 2024, 14:42:12 pm »
Ако добро се сеќавам ти дадов добра понуда за ДПФ или ЕГР или сум те помешал со друг.
Плехот нема многу да ти смени.
Зависи колку ја чепкал мапата и сум сигурен дека е од ДПФ-от тоа со турбината...
Тој што ја обработувал мапата да речеме дека добро средил, ама тој што го вадел ДПФ-от (читај бушел или ставил цевка и го испразнил) ја е*ал работата...

Друже кој е добар за ДПФ и ЕГР off во Скопје?
Ја однесов колата на мајстор пошто ми прави проблеми кога ке ја стиснам на автопат над 100. Оди во лимп моде.
Мајсторот кајшто однесов вика да да ке исклучам тоа ке исчистам, го прашувам за екстра детали што ке се направи се однесува арогантно.
Не е работата само да фрлам големи пари и да исклучи преку мапирање све и да останат старите делови запушени.

Жими се кој курнази станаа мајсториве, кај незнаат, па уште го мрзи и да објасни зошто бара толку пари.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5666
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #382 на: 15 Мај 2024, 14:21:48 pm »
Енко Тунинг за Скопје.
Вајдин Дино Пирок за Тетовско.
Пелагонија ние.

Отсутен Boshe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5134
  • Пиши лаже
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #383 на: 15 Мај 2024, 14:29:41 pm »
Енко би можел ли да провери дали го средиле ауспухов кај мене како што треба, или?
Remember to keep yourself alive, there is nothing more important than that

Отсутен FrozeN666

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 68
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #384 на: 15 Мај 2024, 15:40:35 pm »
Енко Тунинг за Скопје.
Вајдин Дино Пирок за Тетовско.
Пелагонија ние.

Фала брат, а дали механички ги тргаат деловите или само софтверски? позз

Отсутен FrozeN666

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 68
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #385 на: 15 Мај 2024, 16:22:39 pm »
Нема допирна точка муабетот со замаецот од погоре и твојов случај со ЕГР-от. Да, фабриката знае најдобро, но комбинацијата од извозен мотор, заедно со квалитетот на горивото што го имаме кај нас, и да го смениш ЕГР-от со фабрички нов, само прашање на време ќе биде кога ќе почне пак да те зеза. За нова кола ок ќе разберам.
Мој совет гаси го тоа ѓубре и не мисли два пати. Нека ти монтираат и блок плејт кај што се врзува ЕГР-от со усисната, пошто само софтверски ако го изгасиш оно пак ќе си пропушта гасови под притисок и кога ќе се собере гареж околу клапната, пак ќе ти јавува проблеми. @Darius

@ivanxh друже од каде може да се купат блок плејтс кај нас ако знаеш?
Пошто гледам повеќето само ги гасат софтверски не им ставаат тоа.

Отсутен D_NazGUL

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 133
  • Come to the dark side - We have cookies!
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #386 на: 23 Мај 2024, 08:59:57 am »
Ваљда у права тема прашувам.  ;D
Ме интересира до каде е ситуацијава со законот за технички прегледи за ДПФ филтри.
Имено се мислам за едно ауто од 2016 на кое му е физички изваден ДПФ филтерот и претпоставувам средено во ECU бидејки не свети никаква сијаличка.
Исто дали се монтира повторно назад ДПФ филтер само или мора се комплет?
Zastava 101 >> Daewoo Matiz >> KIA Ceed >> Audi A3 >> VW Passat Variant >> Peugeot 508

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6366
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #387 на: 23 Мај 2024, 12:33:07 pm »
Зарем има таков јунак што вратил здрав ДПФ на кола? Остај фактот шо и без катализатори поминуваат на технички.

Не му ја мисли, едно гајле помалку за понатаму.

Отсутен D_NazGUL

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 133
  • Come to the dark side - We have cookies!
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #388 на: 27 Мај 2024, 19:13:29 pm »
Зарем има таков јунак што вратил здрав ДПФ на кола? Остај фактот шо и без катализатори поминуваат на технички.

Не му ја мисли, едно гајле помалку за понатаму.
До кога? Инаку скраја да е да земам да монтирам назад ДПФ.
Сакам да знам дали е возможно во случај законот да се имплементира!
« Последно менување: 27 Мај 2024, 19:26:07 pm D_NazGUL »
Zastava 101 >> Daewoo Matiz >> KIA Ceed >> Audi A3 >> VW Passat Variant >> Peugeot 508

Отсутен draganamon

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 673
Одг: ЕГР вентил
« Одговори #389 на: 27 Мај 2024, 19:24:36 pm »
Еве еден пример за убав бензинец по цена од 3500 евра:
https://www.pazar3.mk/oglas/vozila/avtomobili/fiat/giulietta/prodazba/kumanovo/kumanovo-opstina/fiat-punto-evo-1-4-benzin-57kw-8v-euro5-najnov-uvoz-ch/5234057
Бил некој да го гледа Пунто-во ?
Ако да, има некоја мана ?

Татко ми сака да ја смени Астра-та, па барам некое помало возило за него.
А и кога ке викам кола со 160.000 км поминато, малце ми е сумнително :)