Јас кај мене сигурен сум дека плинот повеке ми го јаде за назад од првата нагорнина после градско према скопје, а тоа е кај бензинските пред велес, после тоа нагорното пред велешка патарина и последната нагорнина пред да почнеш да се спушташ према катланово. Тука на тој потег дува и бочен ветер, према велес стално кога ке идевме и после башино село знам имаше знаци кои означуваа опасност од бочен ветер. Плус ја идам по стариот пат до градско, а тој е одма до вардар, така да и на тоа стојам дека ветрот по вардарска долина има улога и колку што знам тој дува од север кон југ, долж течението на вардар. Кога идеш према велес, поминуваш низ таорска клисура кон југ, не кон север

Ја не се слагам, ипак мислам дека кога се иде према Битола е удолница..

Skopje, Elevation 240m
Kavadarci, Elevation 150m
Prilep, Elevation 620m
Bitola, Elevation 576m
Значи, освен кога се качуваш, цело време се симнуваш 
Од скопје до кавадарци 100 км надолнина, од кавадарци до прилеп 40 км нагорнина, од прилеп до битола 40 км надолнина, значи од скопје до битола, 140 км надолнина, 40 км нагорнина, факт кон битола поголемата километража од патот е надолнина, а кон скопје нагорнина
