Автор Тема: Измерена потрошувачка на гориво  (Прочитано 2058444 пати)

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2652
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #10575 на: 24 Јуни 2016, 14:46:15 pm »
Ти се чини или стварно има врска. Тоа е прашањето. Јас мислам дека се е психолошка состојба. А не техничка на возилото оно си оде како и секогаш.
 Освен  ако ти е камен ладен, па со "газењето" уствари го загрееш моторот ко што треба. Па затоа после си е во топ состојба.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #10576 на: 24 Јуни 2016, 14:54:58 pm »
...

Камен ладен мотор и “газење“ е еднакво на смрт за моторот. Плус, помодерните мотори при “газење“ работат на пониска работна температура, отколку при економично возење.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #10577 на: 24 Јуни 2016, 15:07:54 pm »
Oткаде ти е оваа теорија за температурата?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2652
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #10578 на: 24 Јуни 2016, 15:14:44 pm »
Добро, во право си... Мош не камен ладен но сепак да се дозагрее со газење па после по ок работи. Тоа ми толкувањето на претходните муабети - или тоа, или сепак екскурзија на мозок. :)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #10579 на: 24 Јуни 2016, 15:17:12 pm »
Сезнајко тоа не е теорија, тоа е пракса уназад 10 години.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #10580 на: 24 Јуни 2016, 15:31:51 pm »
Oткаде ти е оваа теорија за температурата?

Така работи моторот во мојата кола. Кога ја возам поагресивно, температурата е околу 88-90 степени. Ако ја возам нормално/крузање држи околу 105-107.

Се надевам дека и другите производители ја искорстиле/искористуваат оваа логика. Плус, оние кои имаат електрична водна пумпа со менување на дебитот на разладна течност пропратена со електронски термостат, можат да си играат со најразлични температурни режими на работа на мотор.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #10581 на: 24 Јуни 2016, 15:38:44 pm »
Teмпературата на антифриз? Од обд ја читаш? Покажи ми малце теорија со линкови за ова шо го тврдиш. Со сигурност на Passat B8 TDi не е така. Со стегање температурата на масло се зголемува и тоа значително.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #10582 на: 24 Јуни 2016, 15:46:49 pm »
Teмпературата на антифриз? Од обд ја читаш? Покажи ми малце теорија со линкови за ова шо го тврдиш. Со сигурност на Passat B8 TDi не е така. Со стегање температурата на масло се зголемува и тоа значително.


Па да. Кај бмв има скриено мени кое секој може да си го уклучи и да гледа “живи“ податоци за возилото. Колку волти полни алтернаторот, колку бензин има во двата резервоар, температура на антифриз, моментална потрошувачка, моментална брзина, колку километри може да изминеш со сегашниот режим на возење, итн...

Ме мрзи да барам линкови, но ќе те прашам.
 Си се замислил ли зошто е90/е91/е92/е93 немаат стрелка за температура? Или Астра Х? Затоа што и немаат константна работна температура која варира најмногу од стилот на возење.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #10583 на: 24 Јуни 2016, 15:49:01 pm »
Нормално е да варира температурата. VW прв направи лажна стрелка за температура, па другите го копираа, сега скоро сите стрелки се оптимистички.  И да знаеш само колку Астри Х прегреаа...

Ко ќе имаш некаква теорија зад тврдењето пониска работна температура со повеќе газење постирај.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #10585 на: 24 Јуни 2016, 16:26:50 pm »
....

http://www.meeknet.co.uk/e64/tis_routines/E64%20N52%20Engine%20Introduction.pdf
http://workshop-manuals.com/bmw/5_series_e60/545i_n62_sal/6_si_techniques/11__engine_(n62)/2_sbt__n
52_engine_e60_e61_e63_e64_e65_e66_e70_e81_e82_e83_e85_e86_e87_e90/page_4327/


За температурата на антифризот се однесува значи. Не го разбирам делот кај што вели дека на 80 ќе има поголема снага.
1.6 тди има електрична водна пумпа, за која знам дека се користи за побрзо загревање на работна, а можно е и ваква некоја логика е вметната. Само тогаш се поставува прашањето зошто 1.6 тди беше енерегетски неефикасен, многу полош од 2.0 кој има механичка водна.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #10586 на: 24 Јуни 2016, 16:49:03 pm »
....

Колку поладен антифриз, толку поладен ќе биде секој цилиндар. Колку е поладен секој цилиндар, може да собере повеќе воздух -> повеќе кислород. Штом има повеќе воздух/инјекторите пуштаат повеќе бензин, следствено моторот произведува поголем вртежен момент. Сепак од едниот до другиот режим има разлика поголема од 30 степени. Друга работа, на колку повисока температура согорува миксот бензин/воздух, толку поефективно и целосно изгорува целата смеса, која драстично го намалува исфрлањето на штетни честички.
Зошто мислиш во секој ДПФ се развиваат толку високи температури и притисок кога се прави регенерација?

Кај дизелот не знам како е изведено, затоа што кај дизел колку воздух и со која температура ќе го внесеш во цилиндарот најмногу зависи од турбото и интеркулерот.

Иако, кај поновите БМВ дизели, работната температура на поранешните дизели од 87-90 степени е крената на 95-100 степени.

пс. Оф топик сме.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #10587 на: 24 Јуни 2016, 23:57:38 pm »
Едно е да се посака да се постигне 80 степени, друго е да се постигне.  Пробај да постигнеш 80 на кола со до крај туражата.
Второ промената на температурата од 30 степени, потребно се 15 тина минути. а ти може да го промениш стилот на возење во 10 секунди. Значиу ефектите се гледаат само ако долго време возиш со иста цигла.
Високата температура е поефикасна, пониската као демек овозможува за 0.5% повеќе воздух.  Не ми стои дека има некаква добивка од промената на температурата на прв поглед.

Моите 0.2.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #10588 на: 25 Јуни 2016, 00:04:54 am »
Poladen cilindar ke ina pogolema razmena na toplina i gasot povise ke sodrzi ekspanziona rabota. .....
Ne go objasniv najubavo ali koj razbira ke si svati.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5076
  • The Spartan General
Одг: Измерена потрошувачка на гориво
« Одговори #10589 на: 25 Јуни 2016, 00:25:04 am »
...

Види сега, јас нема да те убедувам, дали е така или не. Некои направиле истражувања, дизајнирале мотор, го ставиле во кола и го тврдат тоа што го тврдат.

Јас можам да ти кажам од лично искуство со мојата, која од погорната приказна има само мап термостат.
Најубаво и најтихо работи наредниот ден после крузање од мин 200-300 км. Но, тогаш е најтромава во градски услови. Од друга страна, кога цела недела возам градска вожња, со менување на брзини во повисоки вртежи, работи малце погласно, но е многу повеќе осетлива на педалата за гас.
Кога правам забрзувања и доубрзувања, секогаш вториот или третиот пат колата има многу подобро поведение, отколку да речеме крузам со 120 и наеднаш ми текне да возам до 200. Вториот, а посебно третиот пат многу побрзо стига до 200. Уште подобри резултати се постигнуваат ако возиш ептен агресивно, пристигаш кадешто пристигаш, и после неколку часа или наредниот ден седнуваш во кола и возиш.

Да речеме на претходната е46ка го немаше ова однесување. Секогаш работеше исто, одзивот на педалата за гас беше ист.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.