Автор Тема: Промена на спирали и амортизери  (Прочитано 63784 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #30 на: 03 Мај 2011, 23:12:58 pm »
може некој да ми објасни при местење на coil over, што е разликата помеѓу eye mount и fork mount и како да откријам што одговара за мојата кола
Fork Mount strut:
http://performanceshock.com/images/ohlins_HA_350Z.jpg

Eye Mount strut:
http://www.bilsteinshocks.com/productimages/BE5-C614-H0.jpg

Во најосновни изведби, а има миљон варијации.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Dean

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1340
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #31 на: 04 Мај 2011, 00:43:59 am »
може некој да ми објасни при местење на coil over, што е разликата помеѓу eye mount и fork mount и како да откријам што одговара за мојата кола
Fork Mount strut:
http://performanceshock.com/images/ohlins_HA_350Z.jpg

Eye Mount strut:
http://www.bilsteinshocks.com/productimages/BE5-C614-H0.jpg

Во најосновни изведби, а има миљон варијации.


фала Carrier, баш прочитав дека кај пумата зависи од годината на производство, 97 и 98 се fork mount а од 99 натака eye mount, го читав и твојот претходен пост и ме разубеди за коиловери, во иднина задолжително ќе ја спуштам само морам да најдам некој компромис да не изгубам премногу од комфорот 

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #32 на: 04 Мај 2011, 23:43:31 pm »
Прикаска од лично искуство: Моето Стило е спуштено -40см, Sparco спирали и KYB амортизери. Прво беа само пружините со оригиналните FIAT-ови (COFAP) амортизери, амортизерите беа (пре)меки за спортските пружини и секоја реакција на пружините беше прејака. Исто така брзо "otidoa" и почнав да "гребам" по лежечи и на тротоари. Исто така се појави луфта во јабучиците и споните. 
Од афтермаркет амортизери имам искуство со Monroe, Bilstein i KYB, можам да кажам за спуштање немојте монро (добри се за стандард пружини), додека билштејн и кајаба се со „поцврсти“ дамп и ребаунд карактеристики и подобро работат со спортски пружини.
Многу викаат дека Eibach SportKit пружините добро работат и со стандардни амортизери (дури и на нивниот сајт мислам дека има таква инфо), но ако скате добар хендлинг и пристојна комоција само комбинација пружини со амортизери (Не заборавајте на гумите - не иде добар хендлинг со ефтини гуми) За коиловери не дискутирам, скупа работа  и откажи се од сопатници - никој нема да сака да се вози со тебе) ;)

Сечење пружини забораите - Спортските пружини имаат помалку кругови но подебел профил на челикот во однос на оригналните, за да се намали патот на движење на амортизерот, а ако ги исечете оригиналните, ќе добиете „ефект на градски автобус“, ем кога ќе дојде до bump stop (долна крајна положба на амортизерот) наеднаш ќе ве фрли нагоре и возењето ќе биде општо поспоро (за да ги избегнете непријатностите, сами ќе возите поспоро)

Мој идеален избор би бил некои вакви пружини (Sparco, Eibah, H&R) со Koni Sport Adjustable (да си наштимаш дамп и ребаунд по желба).
За Alfa-та би идел на Кони + оригинални Alfa 166 Ti пружини (здравје).

Се надевам ви помогнав околу изборот на елементи за спуштање на возилото. Естетската страна е одлична, но внимавајте, нашите тротоари не се по ниеден стандард, на многу места се превисоки, оштетени.. ама се навикнува чоек, прво „газот“ на тротоар, па после предните тркала, рикверц рула! :)

Па со -40СМ не само на тротоари и лежечи полицаи, ќе фаќа и на асфалт. Мала шала знам дека мислеше на 40мм :D :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #33 на: 05 Мај 2011, 07:35:05 am »

Па со -40СМ не само на тротоари и лежечи полицаи, ќе фаќа и на асфалт. Мала шала знам дека мислеше на 40мм :D :D

Ух   :o :o Сканијата ќе ја спуштам 40см за боље у кривини да лежи :D 40mm (more than enough)



[датотека избришана од администраторот]

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #34 на: 05 Мај 2011, 10:32:54 am »
Одлично изгледа стило - то, шо мотор вози? Дај претстави го убаво во гаражата. поз

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #35 на: 05 Мај 2011, 10:46:52 am »
Одлично изгледа стило - то, шо мотор вози? Дај претстави го убаво во гаражата. поз

Ќе ги претставам двете, и алфата и стилото, само да соберам соодветни материјали (сликички). Мотор 1.4 95hp.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FILIP CORSA

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 16
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #36 на: 08 Јуни 2012, 12:26:27 pm »
Zdravo na site, sakam da ve prasam koj moze da mi pomogne vo vrska so coiloverive sto sakam da gi zemam i sekako da mi dadete sovet. Kakvo e vaseto iskustvo so ebay i so drugi strani, dali ste poracuvale do sega nesto, dali vi stignalo. Eve nekoj coiloveri sto gi najdov na net po dosta prifatliva cena.
http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?

ViewItem&item=360463695298&clk_rvr_id=350513268064&item=360463695298&lgeo=1&vectorid=229487#shId
http://www.yatego.com/carparts-online/p,4dff45a4b8ce5,44e5cf6d3fad96_1,opel-corsa-d-ab06-jom-gewindefahrwerk-mit-tuev-neu

http://www.corsacentre.com/performance_suspension/fk_ak_streetline_coilover_suspension_kit_vauxhall_corsa_d_vxr

http://www.jomcoilovers.com/coilovers.php?car=19434

Sakam isklucivo coiloveri so podesuvanje po visina, za da mozam zimno vreme da ja dignam a letvo da ja napravam plocka :)
GSI je zmaj ali GTI ga drzi, jebiga brate zna se ko je brzi (GSI) :D

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
  • хаУс мајстор

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #38 на: 29 Октомври 2012, 22:25:00 pm »
зоки немаш потреба од толку скапи,овие ти се појше за трак јуз,види како на дарио тие се ептен поефтини а пак си терааат работа

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #39 на: 29 Октомври 2012, 22:36:07 pm »
Како да читав дека Дарио не е баш најзадоволен... Може да сум грешка.

@Зоки
Што ќе ти се coilover-и? Сакаш баш тоа или ова ти налета па да прашаш?
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
  • хаУс мајстор
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #40 на: 29 Октомври 2012, 22:39:13 pm »
Како да читав дека Дарио не е баш најзадоволен... Може да сум грешка.

@Зоки
Што ќе ти се coilover-и? Сакаш баш тоа или ова ти налета па да прашаш?

Pa slucajno gi nacekav na ebay,kaj nas neznam kade ima 3 casa baram po forumov nikako da najdam :/

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #41 на: 29 Октомври 2012, 22:42:27 pm »
Коиловери никаде мислам :)

Ти сакаш да ја спуштиш колата или само да смениш амортизери? Дали сеа ти е стандард висока или спуштена ти е со спирали? Јас би идел на некои обични амротизери, нека бидат само покрути и спирали. Мислам дека немаш потреба да даваш 1000 долари за амортизери :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
  • хаУс мајстор
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #42 на: 29 Октомври 2012, 22:51:37 pm »

ovaa mi se najde pa vidi
da,sakam da ja spustam,ama nemam pretstava kolku,ne sum izmeril da vidam kolku e mozno da se spusti,kako kje dojde bandazot......
kolku sto vidov fabrickite se vozat amortizeri,koi uste se dobri barem spored mene,samo ti vikam sakam da ja spustam za da dobijam na lik,posto vaka nekogas imam pretstava deka e dignata kako dzipce ;D
i bas baram sega dodeka imam nekoj denar,poso kolata mi e rasturena,letaat pari,pa vaka da dadam za nesto sto poise sto kosta,pa za sitnicite kje se snaogjame :D

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #43 на: 29 Октомври 2012, 22:57:40 pm »
Купи спирали само што спуштаат, ако амортизерите ти се ок. Можеш и половни ако сакаш. Нови квалитетни околу 200 евра најверојатно се за твоево, нека кажат поскусните од VW лобито.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
  • хаУс мајстор
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #44 на: 29 Октомври 2012, 23:01:16 pm »
mi spomnaa za taa varijanta,samo spirali da smenam,gledav na reklama5 se dvizat od 50 do 70 evra,neli ima razni boi(crveni,zeleni)kolku sto sum informiran bojata zavisi za krutina na spiralata.Ama eve vo temava spomnaa i deka ne e preporaclivo samo spirali da smenis,taka da dosta zbuneto gledam na rabotive so amortizacijava