Автор Тема: Одржување на турбодизел автомобилите  (Прочитано 32833 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #45 на: 26 Мај 2011, 09:04:57 am »
Само со клуч. Стискање кумплуг е опционално, али обавезно у лер.

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #46 на: 26 Мај 2011, 09:07:30 am »
Само со клуч. Стискање кумплуг е опционално, али обавезно у лер.

Why ?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #47 на: 26 Мај 2011, 09:12:57 am »
Затоа што никад се не зна, што знам, навика. :D

Да не тргне при палење. :D

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #48 на: 26 Мај 2011, 09:14:14 am »
Така пишит и в книгана....в лер саде...ќумбено кај мене не палит ак не стишниш кумплуг!

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #49 на: 26 Мај 2011, 09:15:42 am »
Затоа што никад се не зна, што знам, навика. :D

Да не тргне при палење. :D

Абе пеерче едно, мислев дека е нешто сериозно  >:(

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #50 на: 26 Мај 2011, 09:16:50 am »
Kaj mene ne ni vergla voopsto bez stisnat kumplug a za gas, neznam si pali odma ni gas ni nisto zima leto,

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #51 на: 26 Мај 2011, 09:17:51 am »
Па у принцип, и е сериозно.. пошто дизел да го запалиш и да е у брзина а да не си стиснал кумплуг е лошо за моторот, многу поише него кај бензински мотор ради големиот вртежен момент.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #52 на: 26 Мај 2011, 09:18:06 am »
Kaj mene ne ni vergla voopsto bez stisnat kumplug a za gas, neznam si pali odma ni gas ni nisto zima leto,

То де не верглат...на то мислев ама погрешно се одразив !

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #53 на: 26 Мај 2011, 09:34:26 am »
Само со клуч. Стискање кумплуг е опционално, али обавезно у лер.

Why ?
За да не се врти и мењачот додека верглаш, особено битно зимно време кога е густо маслото. Помалку се оптеретуваат деловите при верглање и помалку струја се троши

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #54 на: 26 Мај 2011, 09:37:22 am »
Vo ler so pritisnat kumplug, za da ima najmal otpor, za da ima najgolemi sansi da zapali motorot so postoeckiot akumulator.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #55 на: 26 Мај 2011, 11:35:38 am »
мојата фиеста 2009 тдци дали да ја палам со малку гас или само со кључ?
прво ја палев со малку гас после разбрав не требало воопшто да се стиска на гаста,па сега ја палам само со кључ. не приметив никаква разлика ни претходно ни сега.
па затоа кога читам незнам што е правилно.

Јас лично, практикувам да го потпомогнам палењето со гас, при ладно време. Иначе, во нормални услови, чисто на кључ. Што е до куплунгот (или како и да се пишуе), кај некои од поновите коли задолжително е притискање на куплунг, за да можеш да старташ мотор. Тоа и како навика да ја развие чоек не е лоша, чисто за онака, ако забораиш да избациш од брзина, па да не ти рипне колата.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #56 на: 26 Мај 2011, 12:44:32 pm »
Во упатството на автомобилот од Веле срумичанецот се препорачува колата да се пали со притиснат кумплуг и без гас. Али Веле сигурно има добри причини зашто нема доверба во Јапнските инџињери и количинте на гориво кои јапнскиот му ECU ги сервира при палење.

Ако не се лажам, ова важи за сите нови возила без оглед на типот на гориво.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #57 на: 26 Мај 2011, 13:05:45 pm »
Во упатството на автомобилот од Веле срумичанецот се препорачува колата да се пали со притиснат кумплуг и без гас. Али Веле сигурно има добри причини зашто нема доверба во Јапнските инџињери и количинте на гориво кои јапнскиот му ECU ги сервира при палење.

Ако не се лажам, ова важи за сите нови возила без оглед на типот на гориво.

Лепото, ја зборам дека дизелите ги стартам така во горенаведените услови (пошто темава ќе да беше за турбодизели), не Лансерот... А со стиснат куплунг, точак ако сакаш пали, нема ништо лошо во тоа.
« Последно менување: 26 Мај 2011, 13:07:33 pm velestrumf »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #58 на: 26 Мај 2011, 14:23:38 pm »
Лер, притиснат кумплуг, без гас !

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #59 на: 26 Мај 2011, 16:21:09 pm »
Лепото, ја зборам дека дизелите ги стартам така во горенаведените услови (пошто темава ќе да беше за турбодизели), не Лансерот... А со стиснат куплунг, точак ако сакаш пали, нема ништо лошо во тоа.
Лепота на стрина Лепа, извинензи не те укапирав. Да ти се осврнам кон методите:
Цитат
Јас лично, практикувам да го потпомогнам палењето со гас, при ладно време.
Не знам каков гас користиш, ама ако користиш пропан-бутан тогаш потешко се пали при ладно време. Со бензин е поедноставно, ем поубаво мириса кога ќе ја запалиш колата.

Ум шо идит отпосле не јет ум!