Автор Тема: Одржување на турбодизел автомобилите  (Прочитано 32774 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #30 на: 24 Мај 2011, 23:39:35 pm »
tc tc tc, moralna podrska mu davas  ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #31 на: 25 Мај 2011, 03:48:21 am »
Zaradi nekoja pricina mnogu te nerviram,
Па не е баш една, повеќе се.
Цитат
pa ne ispustas sansa da vregas,
Таман работа. Со внимание е формулиран постот така да не содржи лични навреди. Ако сметаш дека тоа кантуле е лична навреда тогаш премногу лично си го доживуваш тој предмет.

Цитат
1. Corsata iako e skromno vozilo, sepak ne e kantule.
ОК, тоа кантуле не е соодветен опис, ама јас половни и репарирани дизни од 10 евра не би ставил на нешто кое не е кантуле. Како и да е над 15 години старо гардско возилце по ниедна дефиниција не е репер за скромно возило кое се вози во светот, па и кај нас. Затоа сите оние приказни дека дизна за турбодизел чини 10 евра, а бош пумпа 50 евра се смешни во најблага форма.

Цитат
I vo sekoj pogled e izmislena za Fiestata-grob sto ja imase.
Хаха, во кој свет само си живееш...Фиестата е произведена во 2004, Корсата во 1995...за опрема да не набројувам знаеш и сам што се имаше, само ме интересира дали Корста има клима? Патем имам чувство дека си на мнение дека Корсичето ти е измислено и за Мазда 6-кава... :D

Цитат
Voopsto ne se sramam od Corsata, kolku da znaes
Не гледам причина зошто би се срамел, уште помалку па ми е јасно зашто го образложуваш тоа...Срамота е да се краде, да се лаже, да се биде идиот и сите теми на форумот да се трујат со нафта и слично...

Цитат
toa e makedonskiot son za srednata klasa
Очигледно е дека имаме различни дефиниции за средна и висока класа, како во Македонија, така и во светот. Ваљда не се сметаш дека си од високата класа заради тоа што имаш 16 години стара Корса? :D Јас се сметам во таа средна класа, но мене колата не ми е мерило за класата. Повеќе репер за тоа ми се месечните приходи, недвижниот имот и финансиската моќ. Како и да е никогаш не сум сонил да имам 16 години стара Корса.

Цитат
I na kraj kraevi, me boli skrotumot za tvoeto mislenje okolu mojata kola  ;D
Обострано, и мене ме заболе мандалото што ти си мислиш за твојата кола. Сакав само да ти кажам дека не е ниту просек, ниту репер за тоа колку чини одржување на турбодизел, како треба да се одржува турбодизел и т.н.

Цитат
Bogatite luge se daleku poskrzavi od obicnite luge. Bogatite luge skoro sekogas gledaat da ne platat skoro nisto dokolku toa e mozno, i da, bogatite luge bi zele polovna dizna 10 pati pobrgu otkolku nova originalna. Lugeto so koi sorabotuvame se bogati, obicno germanci, pa dobro znam kolku se skrzavi.
Очигледно е дека живееш со многу стереотипи, но тоа секако е на твоја штета. Материјалната состојба не го прави човекот дарежлив или скржав. Скржавоста е карактерна особина која е вродена и наследна, исто како бојата на очите. Да не кажувам примери од реалноста бидејќи е банално. Само слатко ќе се изнасмеам на бисерот дека во Германија некој сопствени би барал да му стават половна дизна и дека тоа во некој сервис ќе му го спроведат...  ;D Со овој бисер си ги надмина сите останатите од темава, честитки.

Цитат
4. CR e preskapa tehnologija rekov jas, a vidi koi biseri gi napisa ti kako oodgovor
И рече дека моторите произведени пред 2000-та, кои не се CR не страдаат од неквалитетна нафта. Или со други зборови сакаше да кажеш дека тие се репер, а CR како сеуште скапа технолгија треба да се занемари.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #32 на: 25 Мај 2011, 08:47:01 am »
Muabetot e za dizni i CR, a ti vo nekolku navrati ja spomnuvas starosta na moeto vozilo, de bilo 16 godini staro , de 20, de tatko mi go vozel kako ergen  ;D
Mojata Corsa nemase nikakva potreba da ja spomnuvas vo muabetov, ni da i delis svojstva na karabatija, no ti kontinuirano go pravis toa, akt svojstven za navreda.
Corsata e 2000 godina so najvisoko nivo na oprema za svoeto vreme, da, ima klima, i ne znam edna rabota vo sto tvojata 4 godini ponova fiesta so 35 ks bi bila podobra, osven vo elenski test. Fiestata na hartija imase 70ks, no vo realnost ne poveke od 35, barem taka ke izgledase dokolku napravevme sporedba.

Povtorno si greska za skravosta, so nekolku isklucoci taa e opsta karakterna osobina za bogatite luge, a bez isklucok gi opfaka site bogati germanci. Ocigledno e deka nikogas ne si imal kontakt so takvi lica ili ne si sposoben da zapazuvas. Tie prvin gledaat da si pominat bezpari, pa menuvaat/kupuvaat nesto samo ako e apbsolutno neophodno,  i potoa ja odbiraat najevtinata opcija.

Цитат
Ваљда не се сметаш дека си од високата класа заради тоа што имаш 16 години стара Корса?
Ili si nearen ili vregas, treto nema. Jas ubavo rekov srednata klasa. Znaci ili nesvakas sto ti se zboruva, ili namerno se ismejuvas, odnosno vregas.

Цитат
Патем имам чувство дека си на мнение дека Корсичето ти е измислено и за Мазда 6-кава...
Za tvojata Mazda si imam formirano mislenje, no nema da go podelam ovde, zatoa sto toa ne e temata. Corsata ima samo podobri meguzabrzuvanjata od Mazdata, skoro duplo e poekonomicna, skoro duplo e poevtina za odrzuvanje. Mozam da ja prodadam za 15 minuti. Za 6 godini ke vredat isto pari. Dali ti ova go kvalifikuvas kako izmislena?  Jas ne.



Цитат
Сакав само да ти кажам дека не е ниту просек, ниту репер за тоа колку чини одржување на турбодизел, како треба да се одржува турбодизел и т.н.
И рече дека моторите произведени пред 2000-та, кои не се CR не страдаат од неквалитетна нафта. Или со други зборови сакаше да кажеш дека тие се репер, а CR како сеуште скапа технолгија треба да се занемари.

Nikogas ne sum rekol deka moeto vozilo e reper kako treba da se odrzuvaat site dizel vozila!
Nikogas ne sum rekol deka CR tehnologija treba da se zanemari!

Zosto ismisluvas?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #33 на: 25 Мај 2011, 10:10:12 am »
Прекрасна дискусија која објаснува многу нејаснотии во врска со одржувањето на турбо-дизел автомобилите...

Ениху, мислам дека повеќе станува збор за одржување на ТД мотори, отколку на автомобили, пошто нели, автомобилот ти е истиот за одржување, додека моторот може да ти бара малце специфичности.

Најубав рецепт за одржување на ТД мотор, е редовна проверка на течностите, особено на маслото. Исто така, би препорачал да се користи масло, кое го препорачува производителот... Освен да речеме, ако не е некое што е „невозможно“ да се најде, па тогаш барај најдобра замена. Не за џабе секој производител си кажува (најчесто има лепенка негде под хауба), кое масло ТОЈ го препорачува. На пример, кај ЅЕАТ беше Репсол (може кај поновите е сменето), кај Пежо е Тотал итн... Доброто и квалитетно масло е ОСОБЕНО битно, поради турбината. Ако дизел се врти до кај 4500, неговата турбина врти минимум двапати побрзо од тоа, па си бара соодветно подмачкување.

Квалитет на нафта... Кај нас ова е троа оксиморон, мислам, турање „квалитет“ и „нафта“ во иста реченица, ама нејсе, како и да е... Можам да препорачам, да ставате гориво на попознатите бензински пумпи, а не кај некој во југоисточно Табановце, пошто му била за 2 денари поефтина нафтата. Исто така, НИ НА КРАЈ ПАМЕТ ДА НЕ ТИ ПАДНЕ ставање црвена нафта!!! Тоа што ќе го ушпараш на нафта, ќе го помножиш неколку пати и ќе го дадеш за ремонт на мотор. Кај нас порано француските дизели страдаа повеќе поради понежните бризгалки, кои во комбинација со нашата нафта, многу брзо се зачепуваа и предизвикуваа проблеми. Не знам каква е ситуацијата во помодерната историја :) Мене пред пар години, ми дијагностицираа проблем на бризгалките (VW мотор, 1.9 D), и во официјалниот сервис ми рекоа дека најдобра варијанта би било набавка на нови... по цена од 400 евра комад, а ми требаат 4. Со оглед на тоа што возилото беше троа старичко, ги отерав у 16, и си бркав работа со адитиви за прочистување на дизели.

Други куси препораки:
- Не го гази додека е ладен моторот
- На палење, почекај да се исклучат греачите, па запали го моторот
- На многу ниски температури, дај неколку пати контакт, и чекај да се исклучат греачите, па пали го моторот, со мал притисок на гаста
- Повремено ставајте адитиви за прочистување на каналите, водовите итн итн. И тек како вршат работа
- Доколку претежно се вози низ град, препорачливо е повремено „издувување“ на отворено. Тоа не значи дека треба да се вози под полна гас саат време, туку во неколку наврати, во понизок степен, отерај го во повисоко работно поле. Така убаво ќе се разврти турбината, и ќе испљука гареж, нечистотии и разно-разни гадоини што се нафатиле со текот на времето
- Има и пар други, ама не ми текнува во моментов
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #34 на: 25 Мај 2011, 10:35:54 am »
Прекрасна дискусија која објаснува многу нејаснотии во врска со одржувањето на турбо-дизел автомобилите...

Ениху, мислам дека повеќе станува збор за одржување на ТД мотори, отколку на автомобили, пошто нели, автомобилот ти е истиот за одржување, додека моторот може да ти бара малце специфичности.

Најубав рецепт за одржување на ТД мотор, е редовна проверка на течностите, особено на маслото. Исто така, би препорачал да се користи масло, кое го препорачува производителот... Освен да речеме, ако не е некое што е „невозможно“ да се најде, па тогаш барај најдобра замена. Не за џабе секој производител си кажува (најчесто има лепенка негде под хауба), кое масло ТОЈ го препорачува. На пример, кај ЅЕАТ беше Репсол (може кај поновите е сменето), кај Пежо е Тотал итн... Доброто и квалитетно масло е ОСОБЕНО битно, поради турбината. Ако дизел се врти до кај 4500, неговата турбина врти минимум двапати побрзо од тоа, па си бара соодветно подмачкување.

Квалитет на нафта... Кај нас ова е троа оксиморон, мислам, турање „квалитет“ и „нафта“ во иста реченица, ама нејсе, како и да е... Можам да препорачам, да ставате гориво на попознатите бензински пумпи, а не кај некој во југоисточно Табановце, пошто му била за 2 денари поефтина нафтата. Исто така, НИ НА КРАЈ ПАМЕТ ДА НЕ ТИ ПАДНЕ ставање црвена нафта!!! Тоа што ќе го ушпараш на нафта, ќе го помножиш неколку пати и ќе го дадеш за ремонт на мотор. Кај нас порано француските дизели страдаа повеќе поради понежните бризгалки, кои во комбинација со нашата нафта, многу брзо се зачепуваа и предизвикуваа проблеми. Не знам каква е ситуацијата во помодерната историја :) Мене пред пар години, ми дијагностицираа проблем на бризгалките (VW мотор, 1.9 D), и во официјалниот сервис ми рекоа дека најдобра варијанта би било набавка на нови... по цена од 400 евра комад, а ми требаат 4. Со оглед на тоа што возилото беше троа старичко, ги отерав у 16, и си бркав работа со адитиви за прочистување на дизели.

Други куси препораки:
- Не го гази додека е ладен моторот
- На палење, почекај да се исклучат греачите, па запали го моторот
- На многу ниски температури, дај неколку пати контакт, и чекај да се исклучат греачите, па пали го моторот, со мал притисок на гаста
- Повремено ставајте адитиви за прочистување на каналите, водовите итн итн. И тек како вршат работа
- Доколку претежно се вози низ град, препорачливо е повремено „издувување“ на отворено. Тоа не значи дека треба да се вози под полна гас саат време, туку во неколку наврати, во понизок степен, отерај го во повисоко работно поле. Така убаво ќе се разврти турбината, и ќе испљука гареж, нечистотии и разно-разни гадоини што се нафатиле со текот на времето
- Има и пар други, ама не ми текнува во моментов

so mali korekcii samo:

- turboto vrti nad 150.000rpm
- dobro e sto si gi oteral u PM onie ludaci sto ti pobarale 400 evra za dizna za mehanicka bosch pumpa. Ako go kupis motorot na delovi, ke te kosta okolu 20.000 evra. ZNaci site ovlasteni servisi se isti, udiraat marza 1000%, a posleden pat koga smeniv rebrast kaj niv, mi ja iskrsija zastitanta plastika od rebrastiot na 5 dela, tolku se strucni!
- aditivite za cistenje se magicni, sum uspeal so niv da go sprecam cadenjeto na dizel, so koj prethodno si mozel da ubivas komarci.
- nadgrevanjeto poveke pati se praktikuva samo dokolku motorot ne moze da zapali od prva. Ova e praksa kaj skoro site postari i podistroseni dizeli.
- se pali so gas, samo dokolku pri palenje motorot ima tendencija da ugasi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: Одржување на турбодизел автомобилитk
« Одговори #35 на: 25 Мај 2011, 10:53:19 am »
so mali korekcii samo:

- turboto vrti nad 150.000rpm
- dobro e sto si gi oteral u PM onie ludaci sto ti pobarale 400 evra za dizna za mehanicka bosch pumpa. Ako go kupis motorot na delovi, ke te kosta okolu 20.000 evra. ZNaci site ovlasteni servisi se isti, udiraat marza 1000%, a posleden pat koga smeniv rebrast kaj niv, mi ja iskrsija zastitanta plastika od rebrastiot na 5 dela, tolku se strucni!
- aditivite za cistenje se magicni, sum uspeal so niv da go sprecam cadenjeto na dizel, so koj prethodno si mozel da ubivas komarci.
- nadgrevanjeto poveke pati se praktikuva samo dokolku motorot ne moze da zapali od prva. Ova e praksa kaj skoro site postari i podistroseni dizeli.
- se pali so gas, samo dokolku pri palenje motorot ima tendencija da ugasi.


- да моја грешка за вртењето на турбото, сакав уште некоја нуличка да турам, ама ми се спие, па не видов :) Турбото (најчесто) врти во опсег од 40000 - 150000 вртежи (барем според некои информации што ги најдов, од производители на турбини)
- толку ми бараа за бризгалките, а претпоставувам дека и солидно ќе ме репнеа за работна рака...
- имав турено Wurth... фантазија! :)
- не мора да значи... При ладно време, со надгревањето, и со помошта со гас, му олеснуваш на самиот мотор (ова го зборам за TDI и SDI што ми биле во фамилија од 2001 па наваму). Да речеме, се намалува веројатноста за подолго верглање додека да запали, или веројатноста да угаси... Не е лошо како пракса. Нормално, право на избор е, дали некој сака така да пали дизел при ниски температури или не :)
« Последно менување: 25 Мај 2011, 10:54:59 am velestrumf »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8871
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #36 на: 25 Мај 2011, 11:26:54 am »
Na 1.9TDI imas stavano aditiv?

Mene vo porsche mi vikaat da ne stavam nikakov aditiv ama so znam....

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #37 на: 25 Мај 2011, 11:36:53 am »
Jas imam stavano, odlicen efekt na cistenje, namaluvanje na crniot cad. Duri se oseka blago zgolemuvanje na snagata.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #38 на: 25 Мај 2011, 11:39:47 am »
Jas imam stavano, odlicen efekt na cistenje, namaluvanje na crniot cad. Duri se oseka blago zgolemuvanje na snagata.

Од кој адитив точно ???

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8871
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #39 на: 25 Мај 2011, 11:41:25 am »
Koj aditiv? Kaj mene tatko mi ja vozi poveke i dosta e na otvoren pat vozena megjutoa mnogu umereno okolu 55K ima pominato.
Moze da se stavi ili pokasno posle 100 se stava

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #40 на: 25 Мај 2011, 11:51:25 am »
Aditivot go procistuva celiot sistem za vbrziguvanje, od rezervoar do pretkomora za vbrizguvanje. Kolku porano pocnis da upotrebuvas aditivi tolku podobro, zatoa sto rezervoarot e pocist na start. Problemi pri cistenje mozat da nastanat kaj stari koli, kaj koj sto ima mnogu talog vo rezervoarite, pa potrebno e da se upotrebat 10tina aditivi za tie necistotii da se soberat i izgorat vo motorot i produvaat niz izduven sistem. Zatoa najdobra e redovnata upotreba, aditiv na sekoj rezervoar ili sekoj vtor rezervoar.
Upotrebuvaj Liqui Molu, Sonax ili Wurth.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #41 на: 25 Мај 2011, 11:55:20 am »
Jas imam stavano, odlicen efekt na cistenje, namaluvanje na crniot cad. Duri se oseka blago zgolemuvanje na snagata.

Од кој адитив точно ???



Te прашавме за конкретна марка,модел на адитивот !
А ти од рукав ...

Upotrebuvaj Liqui Molu, Sonax ili Wurth.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #42 на: 25 Мај 2011, 13:39:21 pm »
Diesel purge, diesel cleaner, se iminjata na ovie aditivi.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #43 на: 25 Мај 2011, 15:12:41 pm »
Na 1.9TDI imas stavano aditiv?

Mene vo porsche mi vikaat da ne stavam nikakov aditiv ama so znam....

Да да... и на 1.9 D, и на 1.9 TDI, и на 2.0 SDI... Не знам зашто ти рекле да не ставаш НИКАКОВ адитив, не ја глеам поентата во тоа... Да, дефинитивно НЕ ТРЕБА да ставаш било што, али на пример некој од тие diesel cleaner-ите, нема зашто да не туриш...

Јас турав вакво во дизелите... У бензинецот сеуште ништо не сум турил :)

http://www.wurth.co.uk/product-0893565.php
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1316
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #44 на: 26 Мај 2011, 09:01:05 am »
мојата фиеста 2009 тдци дали да ја палам со малку гас или само со кључ?
прво ја палев со малку гас после разбрав не требало воопшто да се стиска на гаста,па сега ја палам само со кључ. не приметив никаква разлика ни претходно ни сега.
па затоа кога читам незнам што е правилно.
форд фиеста 1,4 тдци