Автор Тема: Одржување на турбодизел автомобилите  (Прочитано 32804 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #75 на: 13 Февруари 2012, 16:01:21 pm »
Не сум чул некој да мења катализатор... Си го оставашш каков што е. А ако има некој додатен проблем, треба да се провери.

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #76 на: 13 Февруари 2012, 23:20:06 pm »
Мене појке ми беше да не треба дизни да се менуваат ама не чади нон стоп .. само на почеток и ме нервира :) Сепак фала :)

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #77 на: 14 Февруари 2012, 03:17:24 am »
Мене појке ми беше да не треба дизни да се менуваат ама не чади нон стоп .. само на почеток и ме нервира :) Сепак фала :)

Кога последно имаш сменето филтер за воздух и филтер за нафта? И не е до катализаторот ако пушта повеќе црно, треба да се провери палењето, количина на впрскано гориво и да се види што вредности дава протокомерот.

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #78 на: 14 Февруари 2012, 03:46:25 am »
Мене појке ми беше да не треба дизни да се менуваат ама не чади нон стоп .. само на почеток и ме нервира :) Сепак фала :)

Кога последно имаш сменето филтер за воздух и филтер за нафта? И не е до катализаторот ако пушта повеќе црно, треба да се провери палењето, количина на впрскано гориво и да се види што вредности дава протокомерот.

Сите филтри се сменети пред околу 1000 км. и толку дали се незнам. Треба да проверам на картицата која километража е запишана, али сигурно се тука некаде + - од прилика.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #79 на: 14 Февруари 2012, 09:40:42 am »
Dali sega duri e minus sto bidejki dizelov aber nema da dojde do rabotna temperatura, dali e podobro da menuvam na poniski obrtai ili najnormalno da si gi menjam?

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #80 на: 14 Февруари 2012, 09:53:36 am »
Мене појке ми беше да не треба дизни да се менуваат ама не чади нон стоп .. само на почеток и ме нервира :) Сепак фала :)

Кога последно имаш сменето филтер за воздух и филтер за нафта? И не е до катализаторот ако пушта повеќе црно, треба да се провери палењето, количина на впрскано гориво и да се види што вредности дава протокомерот.

Сите филтри се сменети пред околу 1000 км. и толку дали се незнам. Треба да проверам на картицата која километража е запишана, али сигурно се тука некаде + - од прилика.

Филтерот за воздух  е е голема причина за појавување на црн чад, ако си го заменил пред 1000 километри значи некој друг проблем има кој што треба да се испита на дијагностика. И зависи колку чрн чад се појавува до некој мал степен е и нормално.

Dali sega duri e minus sto bidejki dizelov aber nema da dojde do rabotna temperatura, dali e podobro da menuvam na poniski obrtai ili najnormalno da si gi menjam?
 

Ако има кренато 70тина степени веќе можеш да го возиш нормално, под нормално мислам мах до 3000 вртежи. Во врска со загревањето ако не ти е пуштено парното да дува на поголема брзина максимум за 20тина минути градско возење на температура од -10 -15 треба да  достигне работна.
Ако не може да достигне работна температура тогаш кога ќе достигне 60 - 70 степени провери ако е топло цревото што излегува од кај термостатот и влегува во ладилникот тогаш не  е исправен термостатот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #81 на: 14 Февруари 2012, 09:58:04 am »
Dali sega duri e minus sto bidejki dizelov aber nema da dojde do rabotna temperatura, dali e podobro da menuvam na poniski obrtai ili najnormalno da si gi menjam?
Вози меѓу 2000-2500, ама па не пониско од тоа...

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #82 на: 14 Февруари 2012, 09:58:27 am »
Stig parnoto mi duva toplo za pomalce od 5 minuti, neznam koja sema ja prai dali dopolnitelen greac ima audivo ama fuce toplo mnogu brzo, mene mi bese dilema dali koga e taka ladnu kako utrovo -10 eptrn da go ligavam a 3000 obrtai ni na son do kaj 2 max go vozam

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #83 на: 14 Февруари 2012, 10:43:52 am »
Stig parnoto mi duva toplo za pomalce od 5 minuti, neznam koja sema ja prai dali dopolnitelen greac ima audivo ama fuce toplo mnogu brzo, mene mi bese dilema dali koga e taka ladnu kako utrovo -10 eptrn da go ligavam a 3000 obrtai ni na son do kaj 2 max go vozam

Има дополнителни греачи за антифризот кои работат околу 5-10 мин кога е ладна и ако вртежите не преминат 2500, овие греачи ги има на сите трансверзално поставени 1.9TDI исто претежно се наменети за пазари кај што е поладна клима. Поставени се заради што моторот е поприлично енергетски ефикасен има мали топлински загуби и на ниски температури многу тешко загрева, на некои дизел мотори на Мерцедес дури се поставуваат и вебасто греачи кои работат на нафта со цел да му помогнат во загревањето на моторот.
Вака изгледаат греачите



Вака изгледаат извадени од телото


Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7049
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #84 на: 14 Февруари 2012, 13:13:06 pm »
Често, покажувачот на температура на вода на табла, не содејствува со реалноста.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #85 на: 14 Февруари 2012, 13:14:36 pm »
Често, покажувачот на температура на вода на табла, не содејствува со реалноста.

од кај сега ова, јас мислам дека баш точно си покажува, јас на А3ката можам да гледам и температура на масло засебно од онаа на течноста

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7049
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #86 на: 14 Февруари 2012, 13:20:03 pm »
не зборам за твојата кола, општо зборам, најсигурно е да се закачи на ПЦ, бидејќи тие вредности се всушност што се праќаат до ЕЦУ.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #87 на: 14 Февруари 2012, 13:24:22 pm »
абе можеби ама тоа што се прикажува на PC на некој начин се прикажува на твојата инструмент табла, не собира компјутерот 2 податока едниот за инструмент табла а друг за тебе, така да исто ти се фака освен ако не ти е инструмент таблата во некој дефект па да дава лош податок

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #88 на: 14 Февруари 2012, 14:00:48 pm »
Мене појке ми беше да не треба дизни да се менуваат ама не чади нон стоп .. само на почеток и ме нервира :) Сепак фала :)

Кога последно имаш сменето филтер за воздух и филтер за нафта? И не е до катализаторот ако пушта повеќе црно, треба да се провери палењето, количина на впрскано гориво и да се види што вредности дава протокомерот.

Сите филтри се сменети пред околу 1000 км. и толку дали се незнам. Треба да проверам на картицата која километража е запишана, али сигурно се тука некаде + - од прилика.

Филтерот за воздух  е е голема причина за појавување на црн чад, ако си го заменил пред 1000 километри значи некој друг проблем има кој што треба да се испита на дијагностика. И зависи колку чрн чад се појавува до некој мал степен е и нормално.

Ко ке е многу ладно се дешават то. Вчера баш реков ке посматрам колку чад ке фрли од позади .. На муабетот палењето одма фати не се ни осети дека исфрли нешо .. Ке да е нешто и со таа работа. Ке проверам ке видам. Фала и позз !

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Одржување на турбодизел автомобилите
« Одговори #89 на: 14 Февруари 2012, 15:10:16 pm »
Често, покажувачот на температура на вода на табла, не содејствува со реалноста.

Покажувачот на температура на инструмент таблата покажува работна температура кога е температурата на течноста за ладење блиску до работната температура, значи ако варира од 80 степени до некаде 92-93 тогаш на таблата ти покажува 90 точно. Тоа е така направено затоа што нема термостат кој што ќе ја задржи водата на 90 степени точно, а и нема потреба возачот да знае дека температурата варира максимум 8-9 степени.
 А инаку како што загрева моторот си покажува точно само варијациите од 8-9 степени кога ќе достигне работна температура не ги покажува затоа што тоа е нормално да се случува ако веќе почне да варира повеќе од тоа ќе почне и стрелката да покажува повисока или пониска температура.  Ова ми е проверено со дијагностичка опрема на многу возила.

абе можеби ама тоа што се прикажува на PC на некој начин се прикажува на твојата инструмент табла, не собира компјутерот 2 податока едниот за инструмент табла а друг за тебе, така да исто ти се фака освен ако не ти е инструмент таблата во некој дефект па да дава лош податок

Токму така Марче скоро кај сите сензорот за температура е со четири пина, два пина се за инстумент таблата два пина за ЕЦУ-то.
Може ако ти е расипан сензорот во делот што ја мери температурата за ЕЦУ-то да не ти пали греачи на сабајле и тешко да пали ради тоа што ќе му кажува дека е загреан моторот, или па обратно цело време да кажува ниска температура и ќе качи на потрошувачката а ти си гледаш на инструмент таблата дека е 90 степени работна температура.