Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 525799 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #525 на: 17 Февруари 2014, 13:17:30 pm »
Околу 57% ќе излезе ако ги додаваш едно по друго (1000денари+33%=1330+18%=1569)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #526 на: 17 Февруари 2014, 13:18:18 pm »
Така ми е пологично. Ако е така, искача 40 мкд на евтина струја.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #527 на: 17 Февруари 2014, 13:21:41 pm »
Околу 57% ќе излезе ако ги додаваш едно по друго (1000денари+33%=1330+18%=1569)
ддв-то не се рачуна на додатокот на резервирана моќност.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #528 на: 17 Февруари 2014, 13:23:38 pm »
На моите сметки се смета ДДВ на [струјата+моќноста]. Сега проверив.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #529 на: 17 Февруари 2014, 13:25:56 pm »
во право си, камата на камата е муабетов.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #530 на: 17 Февруари 2014, 13:26:34 pm »
Значи квч * 1.33 *1.18.

40 мкд за 100 км. 400 за 1000, 4000 за 10000 км.

15000 км (просекот) за 100 евра. Чиста работа.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #531 на: 17 Февруари 2014, 13:32:05 pm »
фантастично, останува уште да измислат автономија од 1000км и да се заврши филмот со арапите.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #532 на: 17 Февруари 2014, 13:35:15 pm »
130 до 190 км автономија е сосема доволно за градско и околуградско возење. За година-две сигурно ќе се дуплира тоа како што ќе се прават понови и подобри батерии.

Според мене, не е толку проблем автономијата колку што е проблем брзината на полнење. Да може да се полни батеријата за рецимо 10 минути, и да има станици за полнење на одредено растојание, ич не ми чуе колку има автономија.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #533 на: 17 Февруари 2014, 13:38:11 pm »
Само што тогаш нема да биде тааа цената на струјата,исто како на сите енергенси. Колку поголема побарувачка толку поскапо.
А ние упорно си инвестираме у споменици.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #534 на: 17 Февруари 2014, 13:39:46 pm »
За вас е автономија и брзина на полнење, за мене е издржлвоста на батеријата. Ако е 30.000км е џабе муабетов, ако е 100.000км веќе е културна бројка. Ако е 200.000км веќе правиме сериозен муабет.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #535 на: 17 Февруари 2014, 13:48:14 pm »
VW дава гаранција 8 години или 160.000 км. Сосема доволно. После тоа нека се ебава некој друг. ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #536 на: 17 Февруари 2014, 13:51:13 pm »
После тоа 4000еур.

EDIT:
Односно 2000 во Америка, а 3000 кај нас.

Соодветно да си ја коригирам математиката од претходно, тоа се 180.000 денари за 8 години, односно 60 резервоари за да се исплати батеријата. Или минимални 50.000 км за 8 години.

Полека, полека си доаѓа на свое.
« Последно менување: 17 Февруари 2014, 14:03:53 pm Deni »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #537 на: 17 Февруари 2014, 14:03:48 pm »
Ако ставиш и соларен панел место стаклен кров, не мора да го полниш преку штекер.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #538 на: 18 Февруари 2014, 00:57:18 am »
130 до 190 км автономија е сосема доволно за градско и околуградско возење. За година-две сигурно ќе се дуплира тоа како што ќе се прават понови и подобри батерии.

Според мене, не е толку проблем автономијата колку што е проблем брзината на полнење. Да може да се полни батеријата за рецимо 10 минути, и да има станици за полнење на одредено растојание, ич не ми чуе колку има автономија.

У франција на повеќето културни паркинзи има такви на скоро секое паркинг место си уштекуваш и си полниш и си плаќаш на крај. :) многу убава работа дур јаде у ресторан колата ти се полни и немаш гајле :)

Инаку ова не е нешто ептен ново, ова истово го има и Нисан лиф само што во многу,многу по грдо издание :) Ова да се вметне у нешто помало, класа на поло/фиеста/клио, би било идеално градско количе, или како пежо што го напраи она грдоно ион

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #539 на: 18 Февруари 2014, 09:48:32 am »
Мислам дека големината на Голф е таман за намената. Го има истото во UP, но рачунај дека цената не е нешто драстично помала од Голфот. Јас незнам дали би избрал ова или ГТИ. :)