Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 615964 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #195 на: 27 Јануари 2013, 11:24:00 am »

 ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #196 на: 27 Јануари 2013, 11:25:17 am »
ako imas nuklearna centrala, nato ne smee da ja bombardira.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #197 на: 27 Јануари 2013, 12:02:55 pm »
Не смее ни Аљи, Аљи, Аљи центраљ се запаљи.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4021
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #198 на: 27 Јануари 2013, 12:08:40 pm »
1. Реактор си е реактор, ќе го пренамениме за струја праење, и онака онаа гасната топлана ќе пропадне пошто ќе се откажат луѓе од парно греење :)
2. Ете бе ја најдов локацијата, Во Керамидница, на место на топланата! (ем ќе си остане топланата топлина да дава- беспари) :) Озбилно, Ако може јапонија да има катаљарда нуклеарки, ние може 1-2 да напраиме. Чиста работа!
3. Ако почне да шитка струја на косово и албанија, не мора да ги измислува, ќе ни` ги измислат они ;)

Искрено и најозбилно мислам дека треба да удриме еден проект „Мариово 2018-та - Нјук пауер!“.
Не знам дали се зафркаваш, ераш инает или стварно веруваш дека има шанса во Македонија да се изгради нуклеарка?
Ај пак ќе одговорам...
1. Тоа не е реактор за генерирање на електрична енергија. А кога би бил снагата која ја има нема да биде доволна ни да ги задоволи сопствените потреби на една нуклеарна централа.
2. Локација најде? Чекај да ги побарам кај ми беа ова нобеловиве награди да ти закачам неколку.
3. На Косово не му треба никој да му шитка. Под Косово е најголемиот базен за јаглен во ЕвроАзија. Има доволно ресурси за нардени 500 години. А Албанија има од каде да купува

Симо, немаш поима колку не е едноставно да изградиш, експлоатираш и одржуваш нуклеарка. Само ќе ти кажам дека искључување на реакторот трае од 1 до 3 години. Искључување на топланата во керамидница трае 1 до 3 минути. Капациет на просечна нуклеарна централа е околу 2GW, капацитет на топлатаната во Керамидница е 500MW при 100% експлоатација. Температурата на реакторот мора да ја држиш во многу строги граници, а на гасната центала немора. Нукеларната електрана има радио-активен отпад кој треба да го неутрализираш, спроведеш до соодветно депо и складираш. Гасната нема. Ти сеа мозгај.


За некое време ќе можи ваков реактор да се купи.

http://en.wikipedia.org/wiki/Toshiba_4S

http://www.toshiba.co.jp/nuclearenergy/english/business/4s/features.htm
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #199 на: 27 Јануари 2013, 12:10:07 pm »
Не знам дали се зафркаваш, ераш инает или стварно веруваш дека има шанса во Македонија да се изгради нуклеарка?
Ај пак ќе одговорам...

Симо, немаш поима колку не е едноставно да изградиш, експлоатираш и одржуваш нуклеарка. Само ќе ти кажам дека искључување на реакторот трае од 1 до 3 години. Искључување на топланата во керамидница трае 1 до 3 минути. Капациет на просечна нуклеарна централа е околу 2GW, капацитет на топлатаната во Керамидница е 500MW при 100% експлоатација. Температурата на реакторот мора да ја држиш во многу строги граници, а на гасната центала немора. Нукеларната електрана има радио-активен отпад кој треба да го неутрализираш, спроведеш до соодветно депо и складираш. Гасната нема. Ти сеа мозгај.

Малку се зафркавам, инает не терам, сакам да видам да се изгради, иако не верувам дека ќе се деси тоа, дури и да има шанси.

Не мора да се нервираш, се согласувам со твоите факти и јасни ми се во потполност ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #200 на: 27 Јануари 2013, 13:09:41 pm »
Не сум сигурен дека во Македонија постои доволно водотечени за да ладење (ладење=правење струја) на голем, комерцијален нуклеарен реактор.

Имаше некои математики (кои не ги знам на памет) колку вода треба за колку вати струја, но знам дека сите нук. ел. централи се или покрај големи реки (каква што вардар не е) или покрај масивни отворени водни тела (мориња, океани и сл...).

Кршко е на реката Сава, Белене е на реката Дунав. Ама со секундарен термички циклус во Вардар не знам колку може струичка да се изгенерира.

кој го интересира и сака да чита:
http://www.ucsusa.org/assets/documents/nuclear_power/20071204-ucs-brief-got-water.pdf
« Последно менување: 27 Јануари 2013, 13:21:41 pm filipv »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #201 на: 14 Февруари 2013, 13:55:36 pm »
Electric cars have not proven as popular an option as some car makers had hoped. Yet, while low-cost, supposedly mass market EV’s like the Nissan Leaf have met with tepid sales, Tesla Motors has more than 20,000 orders for their universally-applauded Model S all-electric performance sedan. But can any electric car beat a Dodge Viper SRT10 in drag racing?



This next video from Dragtimes answers that question with gusto, pitting a last-generation Dodge Viper SRT10 against a Tesla Model S in a straight-up drag race…and you’ll be surprised who wins this race.

While it may be a last-gen Viper, and not the all-new SRT Viper GTS, this Dodge sports car still has 600 horsepower on tap compared to the Tesla’s 416 horsepower and 443 ft-lbs of torque. Also add in the fact that the Tesla Model S weighs almost 4,900 pounds with a driver, compared to the Viper’s curb weight of just 3,300 pounds, and this race shouldn’t even be close.

But electric vehicles have the advantage of instant torque, as all 443 ft-lbs of power are available for use right off the line. This helps the Tesla Model S zip down the drag strip in just 12.37 seconds at 110 mph, faster even than the Viper. Sure, the Viper isn’t meant for drag racing…but then again neither is the Tesla Model S. It’s just a silly electric car, meant for hippies and professors. Right?

Not a valid youtube URL

http://www.dragzine.com/news/video-tesla-model-s-ev-versus-dodge-viper-srt10/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=video-tesla-model-s-ev-versus-dodge-viper-srt10

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #202 на: 14 Февруари 2013, 13:59:12 pm »
HP wins paper races.
Torque wins actual races.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #203 на: 14 Февруари 2013, 14:03:11 pm »
Ova e pojako i od dizel :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #204 на: 14 Февруари 2013, 14:04:40 pm »
Ova e pojako i od dizel :)

да.

развива (како и секој електромотор) макс торк од НУЛА до БЕСКОНЕЧНО вртежи.

Башка нема конверзија на торкот (тнр. мењач) и загубите кои таа конверзија ги носи.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #205 на: 14 Февруари 2013, 14:05:26 pm »
никогаш не би возел електричен автомобил,колку сака нека е брз

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #206 на: 14 Февруари 2013, 14:08:25 pm »
никогаш не би возел електричен автомобил,колку сака нека е брз

ќе возиш кога ќе имаш еко такса за бензинецот/дизелашот три пати поскапа од самата кола :-)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #207 на: 14 Февруари 2013, 14:08:43 pm »
100x potivko, 2x podobri performansi. I am buying! Samo neka go usovrsat seriskoto proizvodstvo.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #208 на: 14 Февруари 2013, 14:10:03 pm »
Dali bi vozel elektricen e eden muabet.
Dali sakam mojot avtomobil da gi ima performansite na elektricen e drug muabet.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #209 на: 14 Февруари 2013, 14:10:48 pm »
Нема појако нешто од 400Nm при 1 обртај.