Релација Скопје - Солун:
Мерцедес: За саат и кусур, со лесно проаѓање на граница.
Тесла: DNF.
Електрично возило, само за во град. Толку.
The US Environmental Protection Agency (EPA) official range for the Model S Performance model equipped with a 85 kWh lithium-ion battery pack is 265 miles (426 km)
http://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S
Уауууу, дури 426? А мене Лансерот ми бил „неекономичен“...

Колку сака нека се добри, или моќни, или тураат М6ки у зуб, цената која ја плаќаш за најмалиот, и најефтиниот електричен автомобил е перверзно висока и апсолутно неисплатлива.
Не знам колку чини Tesla S, рака на срце воопшто не ме ни интересира, ама еве, едно банално гомце од типот на iMiEV (или iOn, или C-zero, што е истото), со ограничени автомобилски можности од секој вид, да чини ~30000 евра, хел ноу. Особено имајќи предвид дека МОРА да биде второ возило, пошто нема поента да биде единствено, онда „хел ноу“ уште повеќе добива на значење.
Електрични возила кои ми имаат поента и кои не би било лошо да се развиваат и уште повеќе да земаат замав, се оние на горивни ќелии, како Honda FCX Clarity. Тоа е веќе нешто друго.