Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 615656 пати)

Отсутен Dekio7

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2601
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #180 на: 26 Јануари 2013, 16:38:43 pm »
електромоторот има потполно линеарна дистрибуција на втрливиот момент. торк кривата не е воопшто крива, туку е рамна хоризонтална линија.

тоа значи дека, споредено со кој било мотор со внатрешно согорување, а со еднаква максимална снага, електромоторот ќе го изеде за доручек, ручек, маренда и вечера.
Снагата на двете возила е различна, а забрзувањето од 0-100 слично.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #181 на: 26 Јануари 2013, 16:40:56 pm »
електромоторот има потполно линеарна дистрибуција на втрливиот момент. торк кривата не е воопшто крива, туку е рамна хоризонтална линија.

тоа значи дека, споредено со кој било мотор со внатрешно согорување, а со еднаква максимална снага, електромоторот ќе го изеде за доручек, ручек, маренда и вечера.
Снагата на двете возила е различна, а забрзувањето од 0-100 слично.

поточно, МАКСИМАЛНАТА снага е различна, но ПРОСЕЧНАТА е слична.

Просечната снага е она што е битно за возење во сообраќај. Максималната снага е битна за тркање.

Отсутен Dekio7

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2601
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #182 на: 26 Јануари 2013, 16:45:40 pm »
Колкава е максималната снага на двете возила?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #183 на: 26 Јануари 2013, 17:10:08 pm »
Колкава е максималната снага на двете возила?

па мислев ти ќе кажеш. ти кажа дека била различна, јас не проверив туку ти верував

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16755
  • Keep it 100
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #184 на: 26 Јануари 2013, 17:19:56 pm »
Tesla S има 420кс, a Mercedes-Benz E63 AMG има 525кс

Отсутен Dekio7

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2601
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #185 на: 26 Јануари 2013, 18:33:21 pm »
2012 Tesla Model S

Max speed    210 kph (130.2 mph)
0 - 60 mph    4.0 s
Power    310 kw (416 bhp / 422 ps) @ 8600 rpm
Torque    601 Nm (445 lb-ft) @ 5100 rpm

Mercedes E 63 AMG

Max speed    Restricted at 250 kph (155 mph)
0 - 100 kph    4.3 s
Power    386 kw (518 bhp / 525 ps) @ 5250 rpm
Torque    700 Nm (518 lb-ft) @ 1700 rpm

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #186 на: 26 Јануари 2013, 19:09:54 pm »
Релација Скопје - Солун:

Мерцедес: За саат и кусур, со лесно проаѓање на граница.
Тесла: DNF.

Електрично возило, само за во град. Толку.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #187 на: 26 Јануари 2013, 19:15:07 pm »
Тачно, не максимална, не просечна, каква сака нека биде снагата коа пред Kукуш ќе ја снема :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #188 на: 26 Јануари 2013, 23:00:35 pm »

Отсутен Dekio7

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2601
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #189 на: 26 Јануари 2013, 23:36:09 pm »
М6ката е со 100 коњи помалце, и страв му е да стапни на туража, ова електричното в раце не се држи, ќе му избега в карпи.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16755
  • Keep it 100
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #190 на: 27 Јануари 2013, 01:21:39 am »
Релација Скопје - Солун:

Мерцедес: За саат и кусур, со лесно проаѓање на граница.
Тесла: DNF.

Електрично возило, само за во град. Толку.

Цитат
The US Environmental Protection Agency (EPA) official range for the Model S Performance model equipped with a 85 kWh lithium-ion battery pack is 265 miles (426 km)
http://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S


Not a valid youtube URL
« Последно менување: 27 Јануари 2013, 02:08:05 am Fic_CC »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #191 на: 27 Јануари 2013, 07:59:49 am »
Електрично возило, само за во град. Толку.

Тачно, не максимална, не просечна, каква сака нека биде снагата коа пред Kукуш ќе ја снема :)

уа конзервативци :-)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #192 на: 27 Јануари 2013, 08:50:25 am »
Релација Скопје - Солун:

Мерцедес: За саат и кусур, со лесно проаѓање на граница.
Тесла: DNF.

Електрично возило, само за во град. Толку.

Цитат
The US Environmental Protection Agency (EPA) official range for the Model S Performance model equipped with a 85 kWh lithium-ion battery pack is 265 miles (426 km)
http://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S

Преклани бев во Умаг на одмор, а скокнав и до Венеција со кола:

http://goo.gl/maps/pNCkR

Секако, се оди за еден ден - ако не мора 3 дена батерии да полниш ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #193 на: 27 Јануари 2013, 10:59:47 am »
Релација Скопје - Солун:

Мерцедес: За саат и кусур, со лесно проаѓање на граница.
Тесла: DNF.

Електрично возило, само за во град. Толку.

Цитат
The US Environmental Protection Agency (EPA) official range for the Model S Performance model equipped with a 85 kWh lithium-ion battery pack is 265 miles (426 km)
http://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S


Уауууу, дури 426? А мене Лансерот ми бил „неекономичен“... :)

Колку сака нека се добри, или моќни, или тураат М6ки у зуб, цената која ја плаќаш за најмалиот, и најефтиниот електричен автомобил е перверзно висока и апсолутно неисплатлива.

Не знам колку чини Tesla S, рака на срце воопшто не ме ни интересира, ама еве, едно банално гомце од типот на iMiEV (или iOn, или C-zero, што е истото), со ограничени автомобилски можности од секој вид, да чини ~30000 евра, хел ноу. Особено имајќи предвид дека МОРА да биде второ возило, пошто нема поента да биде единствено, онда „хел ноу“ уште повеќе добива на значење.

Електрични возила кои ми имаат поента и кои не би било лошо да се развиваат и уште повеќе да земаат замав, се оние на горивни ќелии, како Honda FCX Clarity. Тоа е веќе нешто друго.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #194 на: 27 Јануари 2013, 11:12:35 am »
1. Реактор си е реактор, ќе го пренамениме за струја праење, и онака онаа гасната топлана ќе пропадне пошто ќе се откажат луѓе од парно греење :)
2. Ете бе ја најдов локацијата, Во Керамидница, на место на топланата! (ем ќе си остане топланата топлина да дава- беспари) :) Озбилно, Ако може јапонија да има катаљарда нуклеарки, ние може 1-2 да напраиме. Чиста работа!
3. Ако почне да шитка струја на косово и албанија, не мора да ги измислува, ќе ни` ги измислат они ;)

Искрено и најозбилно мислам дека треба да удриме еден проект „Мариово 2018-та - Нјук пауер!“.
Не знам дали се зафркаваш, ераш инает или стварно веруваш дека има шанса во Македонија да се изгради нуклеарка?
Ај пак ќе одговорам...
1. Тоа не е реактор за генерирање на електрична енергија. А кога би бил снагата која ја има нема да биде доволна ни да ги задоволи сопствените потреби на една нуклеарна централа.
2. Локација најде? Чекај да ги побарам кај ми беа ова нобеловиве награди да ти закачам неколку.
3. На Косово не му треба никој да му шитка. Под Косово е најголемиот базен за јаглен во ЕвроАзија. Има доволно ресурси за нардени 500 години. А Албанија има од каде да купува

Симо, немаш поима колку не е едноставно да изградиш, експлоатираш и одржуваш нуклеарка. Само ќе ти кажам дека искључување на реакторот трае од 1 до 3 години. Искључување на топланата во керамидница трае 1 до 3 минути. Капациет на просечна нуклеарна централа е околу 2GW, капацитет на топлатаната во Керамидница е 500MW при 100% експлоатација. Температурата на реакторот мора да ја држиш во многу строги граници, а на гасната центала немора. Нукеларната електрана има радио-активен отпад кој треба да го неутрализираш, спроведеш до соодветно депо и складираш. Гасната нема. Ти сеа мозгај.
Ум шо идит отпосле не јет ум!