Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 499172 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #75 на: 10 Април 2012, 20:16:33 pm »
Еее, а тек погоните за патување до и низ вселената... 60 годни исти се...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #76 на: 10 Април 2012, 21:01:09 pm »
А тек моторот/генераторот на наизменична струја истиот е од кога го измисли Тесла па наваму...
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #77 на: 10 Април 2012, 21:11:22 pm »
Слабо напредок... ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #78 на: 10 Април 2012, 21:45:29 pm »
Слабо напредок... ;D
Кога нешто е совршно нема простор за подобрување. :D
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #79 на: 10 Април 2012, 21:46:58 pm »
Oo, има има, малку повеќе внимание да се обрне на супрерпроводливост при амбиентални температури ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5725
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #80 на: 10 Април 2012, 22:13:23 pm »
decki se slagam so gojdo, glupost e benzin hibrid, ali pak toj e pretezno za ameri, za niv e 8l na 100 TOP,
plin + turbo i hibrid moze, dizel hibrid isto, ali i vodorodot e promasena rabota mnogu brzo ke rikne....
imase edno prijatelce prius vika na otvoren pat po uzdolnica ako ne davas gas na struja e samo i vadel potrosnja od 4.5-5l na 100.... ali samo udole i ramno samo u pustinja   ;D ;D ;D ;D  ;)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #81 на: 10 Април 2012, 22:14:22 pm »
Oo, има има, малку повеќе внимание да се обрне на супрерпроводливост при амбиентални температури ;)
1) Тоа нема врска со принципот на работа.
2) 90% од загубите во се магнетни и механички
3) За да се постигне подобра спроводливост потребни се метали кои се нерационално поскапи од бакарот, а практично ефикасноста ќе се подобри многу занемарливо.
4) Подобрувањата на ефикасноста на електромоторите денес се во насока на подобрување на регулацијата, т.е.
5) Загубите во пренос ќе бидат поголеми од електричните загуби.

BTW, во глава ми се врти хибрид со трубо-плин и електромотор со варијатор наместо класичен степенест менувач и инерционо тркало наместо кочници. Најчиста работа.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5725
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #82 на: 10 Април 2012, 22:38:50 pm »
i termicki  ;D ;D ;D  ;)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54808
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #83 на: 10 Април 2012, 23:38:41 pm »
Нормално Гојдо. А и „5“ тактен  (Приус) со фабрички плински уред без бензин е крајно добитна комбинација. Уствари каков и да е фабрички плинаш без бензин е најдобитна комбинација на свет.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #84 на: 11 Април 2012, 01:11:56 am »
Тесла сакал безжичен трансфер на струјата.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5725
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #85 на: 11 Април 2012, 01:31:01 am »
i ja napravil tunguskaja ko da si frlil dzinovska petarda  ;D ;D ;D
sega poleka se vadat teslin top i ostala sranja a tehnologijata e praistorija...nekoj ne koci radi kessssss  ;)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54808
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #86 на: 11 Април 2012, 08:10:16 am »
Tesla go pravel toa pred da ima stryja narodot. No i dokumentite se podeleni, posebno za worfedejl.

Kako i da e toj Teslin top sto iskoci, nema blage veze so Teslin top.

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1339
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #87 на: 11 Април 2012, 10:36:33 am »
најефтино е кола на вода(водород) или кола на воздух.
на воздух колата би работела како што работи она за кршење бетон(што испушта многу јак звук).
компресираниот воздух да ги бутка клиповите.....
затоа наместо резервоар или батерии да има боца во која би се складирал компресираниот воздух.
форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #88 на: 11 Април 2012, 10:45:44 am »
Вода е едно, водород е друго....Огромна е разлика помеѓу нив.

Тоа за кршење бетон се вика компресор и работи на електрична енергија.
Не сваќам како го замислуваш моторот на воздух, ама да го компримираш воздухот во резервоар треба да потрошиш механичка енергија која пак мора да ја добиеш од друг извор на енергија, на пример од согорување на фосилни горива. А тоа значи само дополнителни загуби на енергија и залудно потрошени пари за инвестирање во технологија.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1339
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #89 на: 11 Април 2012, 10:53:25 am »
добро не е вода туку водород.
тоа за кршење бетон не се вика компресор туку компресорот му дава набиен воздух до еве да ја речеме механичката хилда.
а замислата ми е колата да има компресор.електромотор при движење на колата ќе произведува струја која би го стартувала компресорот и тој да испорачува воздух под голем притисок на моторот или клиповите.
тоа е. вака кратко и едноставно. значи нема никаква додатна енергија ни па загуби.
форд фиеста 1,4 тдци