Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 537276 пати)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1905 на: 20 Февруари 2020, 19:55:08 pm »
Погрешно го тераш муабетот.
Никола Тесла работел струја и знаел за струја и во ред да му се испува на Едисон за струја, зошто се ривали.
Маск знае за.. ракети, технологија што ја знам што више, ко Трамп е, све знае.. Ама Гејтс не му е конкуренција па да му се пува... А греота е така да се брука со такво пување.... Она што Гејтс моментално го прави со фондацијата негова и на жена му, е барем на исто визионерско рамниште како и оноа што го прави Маск. Иако се на различни теми. Гејтс не кажа ништо против, напротив, имаше многу позитивен муабет за придонесот на Тесла, али он решил да купи нешто поаслано од тоа што Тесла го нуди.... и сеа Илон му се пува, муабетите со Гејтс му биле underwhelming..... А бе ај! Бркај работа! Пувало! И најбољи да си на свет, тапа си.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1906 на: 20 Февруари 2020, 20:01:59 pm »
Da go sublimiram E. Musk muabetot za vecerva...
Dosta e. :)


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1907 на: 20 Февруари 2020, 20:06:35 pm »
Погрешно го тераш муабетот.
Никола Тесла работел струја и знаел за струја и во ред да му се испува на Едисон за струја, зошто се ривали.
Маск знае за.. ракети, технологија што ја знам што више, ко Трамп е, све знае.. Ама Гејтс не му е конкуренција па да му се пува... А греота е така да се брука со такво пување.... Она што Гејтс моментално го прави со фондацијата негова и на жена му, е барем на исто визионерско рамниште како и оноа што го прави Маск. Иако се на различни теми. Гејтс не кажа ништо против, напротив, имаше многу позитивен муабет за придонесот на Тесла, али он решил да купи нешто поаслано од тоа што Тесла го нуди.... и сеа Илон му се пува, муабетите со Гејтс му биле underwhelming..... А бе ај! Бркај работа! Пувало! И најбољи да си на свет, тапа си.
Поготово што правење на nonafordable ствари е бескорисно најчесто. Бидејќи целата иновација е кога нешто што било скапо и наеднаш станало скоро бесплатно:
-ford model T
-микропроцесори
-десктоп компјутери
-мобилниве
-индустријслизација општо
... Итн.

Бил го донесе компјутерот да е јузабл дома и на работа кај 3 милијарди луѓе. Кога некој ќе понуди кола од типот на UP електрична, со 300км рејнџ и 100kw мотор, за 3000евра со производство од 10.000.000 парчиња годишно ќе зборуваме за иновација како овие погореспомнативе. А не за кола од 100.000еур или 40.000еур. Што би рекол Џереми - секој знае да направи кола за 100000еур, фората е да направиш фантастична кола за 12000евра.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1908 на: 20 Февруари 2020, 20:17:02 pm »
Zdravje, ke vidime kolku ke kosta Tesla vo 2070ta godina.
Ako veke sporeduvame so toa kolku kostal kompjuter  na vremeto, mislam deka se na dobar start so toa sto uste denes imame Model 3 za 50k, ne? :)



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1909 на: 20 Февруари 2020, 21:05:08 pm »
Епа ете од 1972ра до денес таман 50 години за да имаме салам електрични коли. Тоа е реално океј временски период да се најде соодветен извор на електрична енергија која не е 20000 батерии од лаптоп пикнати во кутија со рок на траење од 5 години се на се.

Во право си. Уште 44 години и таман ќе возиме на струја (со генератор на водород се разбира) односно ќе возиме на водород - како сакаш кажи го.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1910 на: 20 Февруари 2020, 21:09:53 pm »
... sto ne go menuva faktot deka duri i najskapoto Bugatti denes od 17 milioni evra e samo ekvivalent na fensi kucacha mashina od 70 tite so inferiorna tehnologija vo sporedba so Tesla/Rimac i slicni koi se kompjuterceto vo pogorniot post.  :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1911 на: 20 Февруари 2020, 21:15:34 pm »
... sto ne go menuva faktot deka denes duri i najskapoto Bugatti denes od 17 milioni evra e samo ekvivalent na fensi kucacha mashina pred 50 godini vo sporedba so Tesla/Rimac i slicni koi se kompjuterceto vo pogorniot post.
Се тоа фино. Се додека имаш целото тоа да е напоено од батерија од лаптоп - е јуслес во реалност.

Едно моторче од 350 кубици да ги полни батериите, мапирано на најефикасен можен мод на работа - и те сфаќам. А тоа само по себе, пази, ќе ти овозможи да имаш десет пати помала батерија!!! Односно да имаш 500кг полесна кола и овие твои импресии ќе се уште појаки со тоа што ќе убрзува уште побрзо. Или едно генераторче на водород со десетина од оваа батерија.

Не ме сфаќаш. Океј е сето тоа. Смешка е од што се напојува и од што зависи сето тоа. Зависи од работа која СИТЕ сме свесни колку е unreliable и дека губи својства после максимум 5 години. Сите имаме и лаптоп и мобилен.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1912 на: 20 Февруари 2020, 21:48:28 pm »
Епа цел муабет почна од тука...

Цитат
Traditional car manufacturers like VW or Toyota are said to be up to six years behind Tesla in the development. Above all, a component in the US company's electric cars is intended to reveal the lead in particular.

Така да колку и да се "лоши" во тоа што прават, пак се 6 години пред конкуренцијата.
А дали сите колективно грешат во пристапот и колку е тоа стварно јуслес, не сум компетентен да кажам.

Тешко дека во мој животен век кај нас на Балканов генерално ќе се вози било што освен германски половњаци така да и не му се замарам многу,многу.

Ама вие сте ми интересни ко небаре акции во Шел да имате. ;D



Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1913 на: 20 Февруари 2020, 22:20:07 pm »
Ма таман работа акции во Shell! Кај мене во агнеда е ставено електрично возило за низ град во следните 5-6 години, да се замени смрдливиот дизел 147. Само чекам момент!
Ама таму нема ќејф, има економија. За ќејф и понатаму сакам да помирисам бензин :)
 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1914 на: 20 Февруари 2020, 23:04:16 pm »
Шел водород.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3719
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1915 на: 21 Февруари 2020, 00:23:53 am »
Дени веќе сега има најава за комерцијализација на нова генерација на батерии, базирани на графен.

Ако барем пола од она што го збораат испадне точно и во практична примена тогаш не гледам зошто да не се користи батеријата како извор на напојување.

Lithium-ion stores up to 180Wh of energy per kilogram while graphene can store up to 1,000Wh per kilogram.

Graphene offers higher electrical conductivity than lithium-ion batteries. This allows for faster-charging cells that are able to deliver very high currents as well.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1916 на: 21 Февруари 2020, 08:31:07 am »
Дени веќе сега има најава за комерцијализација на нова генерација на батерии, базирани на графен.
Ако барем пола од она што го збораат испадне точно и во практична примена тогаш не гледам зошто да не се користи батеријата како извор на напојување.
Lithium-ion stores up to 180Wh of energy per kilogram while graphene can store up to 1,000Wh per kilogram.
Graphene offers higher electrical conductivity than lithium-ion batteries. This allows for faster-charging cells that are able to deliver very high currents as well.
Така е! Не дека не е така! Ама тоа се е нешто во иднина, гледав завчера имаше муабети дека првата ја направиле комерцијално. Ајде да видиме, иако водород или мотор од скутер се readily available работи кои веќе ги видовме во BMW i3.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1917 на: 21 Февруари 2020, 10:10:12 am »
Eдно од најзабавните видеа на Даг...


470 КС.
3.5 секунди до стотка.
50.000 долари.

btw...

Tesla Model   -     S
Tesla Model   -     3
Tesla Model  -      X
Tesla Model  -      Y

 ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1918 на: 21 Февруари 2020, 20:01:50 pm »
Еве поубав муабет:

A TUNED TESLA MODEL 3 ALMOST BEAT THE MCLAREN F1 ON A TRACK

 https://drivetribe.com/p/a-tuned-tesla-model-3-almost-beat-H3W8VZMXRZS_oWrjBJ3OXw?iid=WnBvSxlYR_Omh6YI4NRKHA&utm_campaign=main+&utm_medium=fb&utm_source=organic
Барем и ставиле бандажи со пристоен изглед.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1919 на: 21 Февруари 2020, 20:34:25 pm »
Ааах, фала богу, не личи на фрижидер!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.