Читав еден многу интересен текст од некој аналитичар (ќе се обидам да го најдам), ама во суштина, човекот кажува дека овие неколку месеци се make or break момент за Tesla. Се соочуваат со проблеми од сите страни, немаат остварено профит, стигнати се до момент да бараат пари од добавувачи (не попуст, туку
кеш да им се врати, ко да се факинг Лајонес) наместо они да им плаќаат на добавувачите, ебаго, итн.
Tesla успеа во една работа - а тоа е да ги направи електричните коли поинтересни за широките народни маси. Добар маркетинг + харизматичен лидер + интересен продукт. Ама, не е само тоа работата, очигледно. Маск мислеше дека „ќе им покаже на традиционалните автомобилски производители како се работи“. Well, guess what, Super Genius - има причина
зошто традиционалните производители работат така како што работат, особено тие што сè уште постојат.
Многу ми е хит твитот на Steven Armstrong, претседателот на Ford EMEA, во одговор на Elon Musk:
Ако ги има на секој чекор ќе бидат безвредни, како голфојне
Електрификацијата е неизбежна, и електричните возила се реално насоката во која индустријата се движи. Ама традиционалните производители си работеа натенане, го искористија целото искуство што го имаат и сите ресурси што ги имаат за да понудат продукти што се издржани од старт. А не буквално полу-довршени полу-производи со добар маркетинг.