Ako ti e bezbednosta vo prv plan-zimskata guma poradi mekata smesa letno vreme ima prodolzeno kocenje 5-7m pri brzini od 100km/h vo odnos na prosecna letna guma.
ovaa all seazon so silika dava mekost na gumata na nisti temperaturi, a sto se slucuva na viskogi koga letno vreme asvaltot ke otide preku 50 stpeni? ke se razmeksa mnogu i ke se zgolemi patot na kocenje sigurno 3-5m, a toa ti e edna dolzina na kola.
plus ke imas dosta zgolemeto abenje na gumata letno vreme.
Samo prividno ti izgleda ke zastedis so edni univerzalni gumi, a gubis na bezbednost plus pobrzo ke gi iztrosis.
E sega zavisi koj kako vozi i kolku e spremen na kompromisi.
Zatoa zimski gumi zimno vreme (recisi bilo koj brend) i letni gumi letno vreme.
Da, pocetnata investicija e pogolema, ama na dolgi stazi pobezbedna i poevtina.
Pak ke kazam, informirajte se ubavo, all seazon ne se preporacuva za klimi so ekstremni temperaturni razliki od 70-80 stepeni lete zimo. Toa e za zemji kade temeperaturata lete neodi nad 30 stepeni i zime retko vrne sneg bez preterano niski temperaturi.
Za novite Conti all seazon ne gi znam kakvi se, mozda tehnologijata otisla napred i napravile spoj ne dosega nespoivo?
Licno ne veruvam. Ama ne deka nekolku ke mu zavrsi rabota, sve sto sakam da kazam deka ne e proporaclivo za nasa kliima vo mk.