Автор Тема: Гуми - Општо  (Прочитано 1990472 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #7650 на: 20 Април 2017, 14:37:32 pm »
за оние поупатените во оваа проблематика - што е разликата помеѓу гуми од ист модел, но со различен брзински индекс?
што има повеќе или помалку онаа со поголем брзински индекс?
Разликата е што се предвидени за поголеми брзини. Тоа грубо значи дека гумата може да се справи со загревањето кое доаѓа од голема брзина, и може да се олади. Ова е поголемиот дел од муабетот дека и по подолго време возење со таа брзина нема да се прегрее гумата.

Немора да се замараш со ова ако леташ по автопати.

Отсутен amater

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 159
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #7651 на: 20 Април 2017, 14:59:09 pm »
тоа да, ама сигурно има и разлика во материјалот и конструкцијата. сигурно гуми со различен брзински индекс немаат скроз исти возни својства.
можеби поцврсти (попластични), со помал отпор се побрзите гуми.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #7652 на: 20 Април 2017, 15:04:59 pm »
Тоа треба да се гледа индивидуално од модел до модел и од димензија до димензија.

Поцврсти да, понеудобни да, подиректно можеби, поладни сигурно. Помал отпор - ни случајно.

Присутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #7653 на: 20 Април 2017, 15:28:23 pm »
за оние поупатените во оваа проблематика - што е разликата помеѓу гуми од ист модел, но со различен брзински индекс?
што има повеќе или помалку онаа со поголем брзински индекс?



Гумите со поголем брзински индекс имаат подобрена јакосна карактеристика на материјалот од кој е изработена каркасата или металната подлошка во самиот пневматик (види слика 1.Karkasse).
Тоа значи дека тој пневматик има поголем отпор кон центрифугалните сили кои што делуваат на него при вртење на пневматикот со голем број на вртежи. Центрифугалната сила при големи брзини се стреми да ја "откине" нагазната површина од зидовите на пневматикот, па затоа каркасата кај овие пневматици е малку покрута, и има поголема густина на челичните влакна и самите влакна се со поголем напречен пресек (во делови од милиметарот).

Челичното јаже или сајла (Drahtkern) има исто така поголем напречен пресек со цел да обезбеди засилена врска на гумата со фелната (бандажот) при услови на експлоатација со зголемена брзина каде што центрифугалните сили се доста големи.

Исто така кај овие пневматици гумениот страничен ѕид на пневматикот (Seitenwand) е малку подебел, за да може успешно да ги издржи динамичките оптоварувања што ги трпи пневматикот при возење на висока брзина. (Премин на пневматикот преку спој од мост со 180km/h).

Или кратко кажано: пневматиците со поголем брзински индекс се повеќе отпорни на различни оптоварувања што можат да се јават при високи брзини на експлоатација.


Температурата на пневматикот, како што е кажано погоре нема никаква директна улога со брзинскиот индекс. Температурата на пневматикот во текот на експлоатација може да се зголеми само доколку коефициентот на триење на пневматикот со подлогата драстично расте, односно зависи од квалитетот на асфалтот по кој пневматикот се вози. Пневматиците имаат фабрички определена фрикциона карактеристика, која е најдобра кога пневматикот е загреан на работна температура. Таа карактеристика пневматикот може да ја смени само доколку асфалтот е екстремно ладен или екстренмо топол, и секогаш се движи во опсег кој е безбеден за експлоатација. Кај летните пневматици оваа карактеристика се подобрува со покачување на температурата на самиот пневматик, кај зимните пневматици е обратно. Овде веќе игра многу улога структурата на материјалот од кој е изработен пневматикот, односно дали пневматикот е Nexen или Continentall (ама ова е доста обемно поле за дискусија и не би навлегувал повеќе во овој момент)

Летно време на отворено сонце, асфалтот се загрева и над 70 степени целзиусови, ако на ова го додадеме и дополнителното загревање од триењето на пневматикот со подлогата, тогаш ќе пукаа пневматици како балони на секој километар. Директен доказ дека температурата нема директна поврзаност со брзинскиот индекс.

Пневматикот може да експлодира доколку:
- е оштетен
- нагазната површина му е под пропишаната безбедносна димензија во милиметри
- се експлоатира пневматик со мал брзински индекс, на возило кое што ја надминува максималната пропишана брзина на пневматикот.
- зимски пневматик се вози во екстремно топли услови

Летните пневматици се дизајнирани да бидат екслоатирани во повисоко температурно подрачје од тоа што реално се случува на патиштата, и при проектирањето секогаш имаат поголема резерва на термичка издржливост, со цел да се минимизира влијанието од термичките влијанија при експлоатација.



Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #7654 на: 21 Април 2017, 08:29:55 am »
Новиот вентус го фалат многу во 16ка димензија, зема и некои награда. Кинерџи еко си се у топ 3 на сите тестови за 14ки и 15ки.
Извини влатко шо малце ти ја отерав у гуми темава. :)

Јас го возам новиот вентус. Претходно го имав стариот. На 16ка.
На влажно и на тргнување на семафори ми изгледа како да пролизгува.
Некако стариот вентус како повеќе да имаше грип, така мое субјективно мислење.
Иначе се тивки и меки. Немам замерки на пример кога возам појако на плетвар или стража.

Ventus Prime 3 имаш @osmica8 ?
Калимеро рече бучни биле, ти викаш тивки се :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #7655 на: 21 Април 2017, 09:18:24 am »

Искрено. Ханкоок не би земал пак, не ми влеваат доверба како Фулда или Континентал на пример. Ова е филинг и е субјективна работа а не дека гумите се лоши.
Potpolno isto mislam i jas.
A dali se bucni ili tivki, moze da zavisi so sto gi sporeduvas.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11810
  • Архитект
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #7656 на: 21 Април 2017, 09:50:13 am »
Новиот вентус го фалат многу во 16ка димензија, зема и некои награда. Кинерџи еко си се у топ 3 на сите тестови за 14ки и 15ки.
Извини влатко шо малце ти ја отерав у гуми темава. :)

Јас го возам новиот вентус. Претходно го имав стариот. На 16ка.
На влажно и на тргнување на семафори ми изгледа како да пролизгува.
Некако стариот вентус како повеќе да имаше грип, така мое субјективно мислење.
Иначе се тивки и меки. Немам замерки на пример кога возам појако на плетвар или стража.

Ventus Prime 3 имаш @osmica8 ?
Калимеро рече бучни биле, ти викаш тивки се :)

Да. Прајм 3 имам.

Зависи си што споредуваш и во какво возило.
Јас споредувам со прајм2 и со зимски ханкок.
Не се погласни од претходните.







Ете разликата била 2 децибели.
Значи прајм 3 се погласни од прајм 2.

Во споредба со конти премиум 6, се потивки за 1 децибел.

Отсутен daf

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #7657 на: 21 Април 2017, 09:57:25 am »
Не е јасно како добиле вентус 3 А на налепница кога сите се жалат на полошо подлизнување на дожд дури и АДАК тоа го покажа на тестот за 2017. Една смеса за тест, една смеса за после тест, трета смеса за после 2 години кога нема тестови.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #7658 на: 21 Април 2017, 10:00:21 am »
Така, значи моиве гуми Goodyear Efficient Grip се 4 Db потивки од Conti Premium Contact 6 во димензија 205/16




или 3 db во димензија 195/65/15



Се откажувам од идејата да купам Conti, тие се изгледа хеликоптер бучни, цемент пластика.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #7659 на: 21 Април 2017, 10:04:01 am »
Ако имаш добра изолација на колата и 80дб од гуми не се слушаат многу ;D
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #7660 на: 21 Април 2017, 10:13:58 am »
A3 има просечна изолација, соодветно цената. Почнах да гледам А6ки.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #7661 на: 21 Април 2017, 10:19:36 am »
Зашто не видите Hankook ventus s1 evo 2, ventus v12 evo, v12 evo2 и слични или не ги носат?

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11810
  • Архитект
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #7662 на: 21 Април 2017, 10:23:58 am »
Тие се спорт гуми.
Не сме за на стаза, за комфор сме.

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #7663 на: 21 Април 2017, 10:24:37 am »
Premium contact 6 ne se proizveduvaat vo dimenzija 205/55/16, koga ke pocnat moze ke bide 71db. Gorenavedenite Hankook isto, i ne veruvam deka ke pocnat da se proizveduvaat
A ocenkite za bucava na etiketite se mereni nadvor, ne vnatre vo kabina. Moze da ima razlika od bucava nadvoresna (ili za etiketa) so bucava koja se oseka vo kabina. Primer GoodYear-ot so 68db na etiketa odnosno megju najniskite vrednosti, vo kabina e daleku od najtivkite (ne sum osetil jas licno, no se pravese muabetot za ovie gumi)

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #7664 на: 21 Април 2017, 10:27:18 am »
Тие се спорт гуми.
Не сме за на стаза, за комфор сме.

Фиестата од фабрика дојде со Ventus s1 evo, која не е ниту спортско возило нити возило со којзнае какви перформанси.