Автор Тема: Гуми - Општо  (Прочитано 1995763 пати)

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #11370 на: 09 Април 2021, 15:59:03 pm »
Не е баш така. Не се толку крш фирмиве, особено за предлагање на димензии. Плус од мое искуство прашуваат и модел, мотор, година итн... За мојава кола зависи кој мотор/ХП го имаш има 2-3 различни димензии.
Крајно одлуката е на Урса :) Ништо не губи од прашување. Исто како тука да пишал.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #11371 на: 09 Април 2021, 16:15:59 pm »
Крш невиден се брат, ќе ти бутнат 15 бандаж со 195/65/15 гума за Каптур само да продадат нешто.
Ова од лично искуство кога прашував за поевтина опција од 12.000 по гума.

Нема да спомнам каде, од посолидните фирми.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #11372 на: 09 Април 2021, 16:21:17 pm »
Kaj mene obratno bese. Usluzlivi bea site, samo nemaa zalihi na alseason pa mi davaa opcii za dimenzii.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6812
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #11373 на: 09 Април 2021, 16:33:22 pm »
1см помалку на полумесеци ќе изгледа "шит".

Оди кај некој маалски вулканизер, нека ти смени една гума со 205/55 од фрлените таму и види како ќе ти изгледа. Ако ти е ок, што се сомневам, купвај такви, е сега и километражот од 3-4 ќе ти отстапува 5-6км/ч, ама то е.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #11374 на: 09 Април 2021, 16:57:59 pm »
Да се поправам, не е 3,5% туку 1,5% е прифатлива разлика во дијаметар. Залутал паметот :)

Така да преголема е разликата меѓу 205/60/16 со 205/55/16

Еве што вели калкулаторов за можни димензии, rim width и offset ставив од ѓутуре.

https://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=205-60-16X6ET46&wheel2=215-55-16X6ET46&wheel3=205-55-16X6ET46&fcl=50mm&scl=50mm&wcl=30mm&sr=0mm

Најблизу за на 16 бандаж е 195/65 со +1,2%
Најмала разлика има со 215/50/17
« Последно менување: 09 Април 2021, 17:12:36 pm Mikius »

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #11375 на: 09 Април 2021, 17:16:54 pm »
Во право бевте, најдов за опел со монтирани 205/55/16 гуми. Како оние резервнине мали се.

https://www.ebay.fr/itm/324277065729?mkevt=1&mkcid=1&mkrid=709-53476-19255-0&campid=5338722076&toolid=10001

60ка тогаш, некоја средна класа

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #11376 на: 13 Април 2021, 15:25:38 pm »
Не се сложувам за делот "далеку полоши". Изгледа тука се разликуваат нашите сфаќања. Јас ги сметам како "за нијанса полоши".
Како што се гледа од тестирањата, резултатите се доста блиску. И многу, многу далеку од буџет гуми.

Ама во ред, океј си е и тоа.

Има и друг проблем, Гудјиарот ги нема во 91H варијанта кај нас, а ни Мишелинот. Само по нарачка. А V се поцврсти и со двоен слој за да може да возат 240кмч, додека H се еднослојни, поудобни и потивки, и се до 210кмч.

Има бајаги параметри кои ги гледам.


Едит: Најдов Примаси 4 91H кај нас. :)
@Deni
Zavisi kakva kola vozis so koja jacina ali uglavnom sepak V ti e podobar izbor bidejki vo krivini ke imas pogolema sigurnost, stabilnost a i izdrzlivost, vo sekoj slucaj V se podolgotrajni gumi nego H.
Momentalno imam Primacy so dimenzija 205/55 R16, montirani minatoto leto, pred toa imav Energy Saver 4 god., na BMW 320D E91.
Primacy vo sporedba na Energy Saver se potivki, poudobni, za izdrzlivost mozze da ti kazzam deka se top ne veruvam deka ima poizdrzliva momentlano na pazarov od smesata na Michelin.
Inace dosega na BMW E39 sum koristel Dunlop Sport i Bridgestone Turanza.
Od site ovie najkomforni bea Bridgestone Turanza, ali se tolku meki sto mnogu brzo se abat dali 3 sezoni ke izdrzat.
Od Dunlop Sport bev prezadovolen i mislam deka na vlazzen kolovoz imaat prednost sprema michelinot.
Spored mene Primacy osven na visoki brzini na vlazzen kolovoz (nad 130) i visoki brzini vo krivini nema drugi slabosti, i deka za na suvo se top izbor. ( za mene visoki brzini vo krivini se odprilika nad 160kmh)
za vlazzen kolovoz dosega Continental drzzi liderstvo.
A Goodyear e nesto pomegju Michelin i Continental, ne se najdobri na suvo a ne se najdobri na vlazen kolovoz ama se mnogu dobri i na suvo i dozd. I Dunlopot se tuka so GY.
Najmeki i najkomforni mislam deka ke pomines so Bridgestone Turanza, pogledaj testovi.

Za izdrzlivost nema diskusija michelinot se nenadmaslivi. Jas posle 5 leta Saverot koga gi menuvav nemaa nikakvi znaci na izabenost izgubena sara, bilo kakvi pokazateli deka im se blizzi krajot.
Morase da gi zamenam zatoa sto se dupna edna guma vleze straf ne mozzeshe da se balansira, pa morav da zeam dve a imase za moja srekja akcija 3+1 pa odluciv namesto 2 sejver da zeam 4 novi Primacy 4.

inace mozzam da ti potvrdam BFG se mnogu tivki i komforni, imam koristeno  zimski gumi.

---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #11377 на: 13 Април 2021, 18:22:26 pm »
Уље им мењаш ли на гуимте?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #11378 на: 13 Април 2021, 18:31:39 pm »
Остај тоа, од кои нафтени полиња е нафтата што е користена за гумите? Да ги поставуваме важните прашања.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #11379 на: 13 Април 2021, 21:32:54 pm »
Остај тоа, од кои нафтени полиња е нафтата што е користена за гумите? Да ги поставуваме важните прашања.
@zeroSignal ajde i ti nauci nesto  ;D
https://www.temehu.com/oil-gas.htm
Quality of Sulphur-Low Libyan Oil
Libyan oil is of very high quality, characterised by its low-sulphur content. In contrast, oil from Saudi Arabia, Kuwait and other OPEC producers is of lower quality than that of Libya, Algeria and other Saharan producers. Libya's top-quality oil is known as "sweet crude oil" (low in sulphur), while the lower and sulphur-high oil is referred to as "sour crude oil".  Low-sulphur oil is easier to refine into petroleum products and therefore commands higher prices than low-quality oil, and is more attractive to foreign investors.

https://www.oilfast.co.uk/what-are-low-saps-engine-oils/#:~:text=Low%20SAPS%20Oil%20is%20simply,find%20in%20your%20vehicle's%20handbook.

What actually are Low SAPS Engine Oils?

Low SAPS Oil is simply oil that has low levels of Sulphated Ash, Phosphorous, and Sulphur.

Why Do I Need It?

You need to use Low SAPS oil because Sulphated Ash, Phosphorous, and Sulphur are all substances that can build-up and block your vehicle’s DPF.

This is why it is important to have an oil that is low in these substances, to avoid blockages.

If the vehicle’s DPF is blocked, it will impact engine performance, increase emissions, and can even put the vehicle on ‘limp-mode’, preventing you from driving normally.


Base Oil Groups Explained

https://www.machinerylubrication.com/Read/29113/base-oil-groups#:~:text=Group%20I%20base%20oils%20are,is%20a%20simpler%20refining%20process.

Group III
Group III base oils are greater than 90 percent saturates, less than 0.03 percent sulfur and have a viscosity index above 120. These oils are refined even more than Group II base oils and generally are severely hydrocracked (higher pressure and heat). This longer process is designed to achieve a purer base oil.

Although made from crude oil, Group III base oils are sometimes described as synthesized hydrocarbons. Like Group II base oils, these oils are also becoming more prevalent.

https://www.alsglobal.com/%2Fen-au%2Fnews%2Farticles%2F2019%2F03%2Fthe-changing-role-of-sulfur-in-todays-engine-oils
The reduction in sulfur using Groups II or III base oil, which are in wide use, does have the advantage of allowing formulators to control the level and type of sulfur additive compounding in the finished lubricant product. This also reduces the presence of active sulfur in the base oils which can form acids with the presence of moisture and other chemicals. In some Group II base oil a little bit of sulfur is actually added back in as an antioxidant.

---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #11380 на: 13 Април 2021, 21:40:29 pm »
Остај тоа, од кои нафтени полиња е нафтата што е користена за гумите? Да ги поставуваме важните прашања.
@zeroSignal ajde i ti nauci nesto  ;D
https://www.temehu.com/oil-gas.htm
Quality of Sulphur-Low Libyan Oil
Libyan oil is of very high quality, characterised by its low-sulphur content. In contrast, oil from Saudi Arabia, Kuwait and other OPEC producers is of lower quality than that of Libya, Algeria and other Saharan producers. Libya's top-quality oil is known as "sweet crude oil" (low in sulphur), while the lower and sulphur-high oil is referred to as "sour crude oil".  Low-sulphur oil is easier to refine into petroleum products and therefore commands higher prices than low-quality oil, and is more attractive to foreign investors.

https://www.oilfast.co.uk/what-are-low-saps-engine-oils/#:~:text=Low%20SAPS%20Oil%20is%20simply,find%20in%20your%20vehicle's%20handbook.

What actually are Low SAPS Engine Oils?

Low SAPS Oil is simply oil that has low levels of Sulphated Ash, Phosphorous, and Sulphur.

Why Do I Need It?

You need to use Low SAPS oil because Sulphated Ash, Phosphorous, and Sulphur are all substances that can build-up and block your vehicle’s DPF.

This is why it is important to have an oil that is low in these substances, to avoid blockages.

If the vehicle’s DPF is blocked, it will impact engine performance, increase emissions, and can even put the vehicle on ‘limp-mode’, preventing you from driving normally.


Base Oil Groups Explained

https://www.machinerylubrication.com/Read/29113/base-oil-groups#:~:text=Group%20I%20base%20oils%20are,is%20a%20simpler%20refining%20process.

Group III
Group III base oils are greater than 90 percent saturates, less than 0.03 percent sulfur and have a viscosity index above 120. These oils are refined even more than Group II base oils and generally are severely hydrocracked (higher pressure and heat). This longer process is designed to achieve a purer base oil.

Although made from crude oil, Group III base oils are sometimes described as synthesized hydrocarbons. Like Group II base oils, these oils are also becoming more prevalent.

https://www.alsglobal.com/%2Fen-au%2Fnews%2Farticles%2F2019%2F03%2Fthe-changing-role-of-sulfur-in-todays-engine-oils
The reduction in sulfur using Groups II or III base oil, which are in wide use, does have the advantage of allowing formulators to control the level and type of sulfur additive compounding in the finished lubricant product. This also reduces the presence of active sulfur in the base oils which can form acids with the presence of moisture and other chemicals. In some Group II base oil a little bit of sulfur is actually added back in as an antioxidant.



Ти си батка бот ;D

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #11381 на: 14 Април 2021, 11:38:38 am »
Остај тоа, од кои нафтени полиња е нафтата што е користена за гумите? Да ги поставуваме важните прашања.
@zeroSignal ajde i ti nauci nesto  ;D
https://www.temehu.com/oil-gas.htm
Quality of Sulphur-Low Libyan Oil
Libyan oil is of very high quality, characterised by its low-sulphur content. In contrast, oil from Saudi Arabia, Kuwait and other OPEC producers is of lower quality than that of Libya, Algeria and other Saharan producers. Libya's top-quality oil is known as "sweet crude oil" (low in sulphur), while the lower and sulphur-high oil is referred to as "sour crude oil".  Low-sulphur oil is easier to refine into petroleum products and therefore commands higher prices than low-quality oil, and is more attractive to foreign investors.

https://www.oilfast.co.uk/what-are-low-saps-engine-oils/#:~:text=Low%20SAPS%20Oil%20is%20simply,find%20in%20your%20vehicle's%20handbook.

What actually are Low SAPS Engine Oils?

Low SAPS Oil is simply oil that has low levels of Sulphated Ash, Phosphorous, and Sulphur.

Why Do I Need It?

You need to use Low SAPS oil because Sulphated Ash, Phosphorous, and Sulphur are all substances that can build-up and block your vehicle’s DPF.

This is why it is important to have an oil that is low in these substances, to avoid blockages.

If the vehicle’s DPF is blocked, it will impact engine performance, increase emissions, and can even put the vehicle on ‘limp-mode’, preventing you from driving normally.


Base Oil Groups Explained

https://www.machinerylubrication.com/Read/29113/base-oil-groups#:~:text=Group%20I%20base%20oils%20are,is%20a%20simpler%20refining%20process.

Group III
Group III base oils are greater than 90 percent saturates, less than 0.03 percent sulfur and have a viscosity index above 120. These oils are refined even more than Group II base oils and generally are severely hydrocracked (higher pressure and heat). This longer process is designed to achieve a purer base oil.

Although made from crude oil, Group III base oils are sometimes described as synthesized hydrocarbons. Like Group II base oils, these oils are also becoming more prevalent.

https://www.alsglobal.com/%2Fen-au%2Fnews%2Farticles%2F2019%2F03%2Fthe-changing-role-of-sulfur-in-todays-engine-oils
The reduction in sulfur using Groups II or III base oil, which are in wide use, does have the advantage of allowing formulators to control the level and type of sulfur additive compounding in the finished lubricant product. This also reduces the presence of active sulfur in the base oils which can form acids with the presence of moisture and other chemicals. In some Group II base oil a little bit of sulfur is actually added back in as an antioxidant.



Ти си батка бот ;D
@Tischläufer

Г бе батка не Т.  ;D

и те чекам да постираш спецшит од ликви.
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #11382 на: 14 Април 2021, 22:22:38 pm »
и те чекам да постираш спецшит од ликви.

Џабе чекаш батка, време курцу пролази.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1049
  • Best Motors Worldwide
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #11383 на: 15 Април 2021, 11:33:53 am »
и те чекам да постираш спецшит од ликви.

Џабе чекаш батка, време курцу пролази.

значи времето на бајките, митовите и легендите заврши, останува само како дел од колективната потсвест... шо би се рекло историско еволуциски процес.
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #11384 на: 15 Април 2021, 11:38:31 am »
Малку да долеам Ликви Моли масло на огнот, од нафтените полиња во Етиопија :D

@Tischläufer  морам да ти признаам дека си мн културен со Change the car save the oil. Дали во меѓувреме си фати дечко/девојка? Какво рендање мене ми удри со полови органи, други дупки со се, овде гледам сменет си на подобро :D Или само кон богови имаш респект? :D