Автор Тема: Гуми - Општо  (Прочитано 1841651 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7685
  • Хорска Секција
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5835 на: 26 Октомври 2015, 15:20:29 pm »
Каде ги мењаат за 200 денари?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10989
  • 430i
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5836 на: 26 Октомври 2015, 16:09:48 pm »
Секаде, 200-250 денари е промена без балансирање.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5837 на: 26 Октомври 2015, 19:43:43 pm »
Се мислам да земам 2 купона по 250ден (за 17" тркала) и да променам летни-зимски гуми во Мотомобил Центар на првомајска.
Дали има некој искуство со монтажа/балансирање на гуми со дечкиве од Мотомобил Центар?

http://grouper.mk/skopje/deal/motomobil-promena-gumi

Прошлиот пат зимски во летни мењав во ПСС - 800ден и после некое време требаше да ја носам пак на баласирање во Мотоцентар пошто се слушаше некој звук "ВУВ,ВУВ,ВУВ..." на околу 60-70 км/ч. После тоа го снема звукот, од Мотоцентар ми кажаа дека имало многу тегови ставени непотребно па ја заротираа гумата на бандажот и избалансира гумата со помаклу тегови.
Тогаш се уверив дека не се дава на секого да ти монтира-балансира гуми :)

Две сезони менував таму, задоволен.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5838 на: 26 Октомври 2015, 19:44:53 pm »
Каде ги мењаат за 200 денари?

На групер купонче, промена и балансирање 250.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6190
  • 69
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5839 на: 08 Ноември 2015, 11:03:22 am »
Супер.
Сите направивте муабет каде, за колку, поефтино, поскапо, како и кога, зимски, летни.
Но дали некој од вас се запраша дали гумите односно бандашите се правилно стегнати на колата?
Колку што се сеќавам многу од вас имаа проблеми со скинати штрафови, бла бла...
Конкретно јас пред некое време кога менував плочки, буквално морав да скокам на клучот за да ги отштрафам штрафовите. Претходно колата беше на сервис, што значи таму ги стегале.

Стегањето е еден дел од безбедноста.
АКо се престегнати, голема е веројатноста штрафот да се истегне, материјалите да ослабнат и наместо да биде стегнато тркалото, напротив ке биде многу полошо стегнато.
Стегањето до смрт е исто лошо како и нестегнато тркало.

Јас можам да се обложам дека 99,9% и со сигурност 100% никој не го користи момент клучот за стегање на штрафовите.
Прво затоа што во ниеден сервис не сретнав табела со колку Nm се стегаат штрафовите ниту пак некој знае да каже.
Нормално и не треба да знае, но постои табела, постојат два ебани листа хартија кој може да висат во секоја работилница и да се одчитаат.
Да не зборам дека веке сите користат пнеуматски пиштоли кои имаат подесување на килажата за стегање!
+ има кај некој разлика со колку Nm се стегаат челичните а со колку Алу фелните.
Нивното дивјачко стегање може да те чини неколку дена кола заглавена во сервис, а да не зборам за тоа и колку ке те чини.

Еве нека кажат тие што имаа искуство со цвикнатите навои на тркалата со лансерите.
Тоа јас можам да се обложам дека не е од лош материјал, фабричка маана, недостаток или било што. Тоа е од престегање!!!

Доколку некого го интересира еве ги табелите и може да ги превземете.

http://www.aabroncs.hu/files/hirek/nyomatektabla2007.pdf

http://www.continental.hu/www/download/abroncsok_hu_hu/themes/overview-technical-hu/literatures/torque-settings/torque-settings-en.pdf
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Присутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5576
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5840 на: 08 Ноември 2015, 11:13:39 am »
Zatoa jas doma sam si gi menjam i stegam :D
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6190
  • 69
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5841 на: 08 Ноември 2015, 11:18:10 am »
Ти цвикнаа штраф на тебе? Колку кеш ти побараа?
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен miki002

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 67
    • Моето возило
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5842 на: 08 Ноември 2015, 16:59:41 pm »
Супер.
Сите направивте муабет каде, за колку, поефтино, поскапо, како и кога, зимски, летни.
Но дали некој од вас се запраша дали гумите односно бандашите се правилно стегнати на колата?
Колку што се сеќавам многу од вас имаа проблеми со скинати штрафови, бла бла...
.........

Мојот случај со Тојота Скопје „фабричка“ монтажа:

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6190
  • 69
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5843 на: 08 Ноември 2015, 17:15:59 pm »
Истото и мене ми се деси кога требаше да сменам плочки, а претходно колата беше во сервис на Пежо.
Килажа 92-93, ист клуч, само за разлика од тебе јас малку повеќе скокав.
И стварно се уплашив да не цвикнам некој штраф.
Незнам кој им е филмот со толку многу стегање.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5844 на: 08 Ноември 2015, 17:31:36 pm »
Ако земеме дека клучот е околу 40цм долг, тогаш со 90кг имаш момент од 35kg/m без скокање. Околу 360Nm :D
Што ти е штраф.... :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5845 на: 08 Ноември 2015, 19:11:34 pm »
Ако земеме дека клучот е околу 40цм долг, тогаш со 90кг имаш момент од 35kg/m без скокање. Околу 360Nm :D
Што ти е штраф.... :D
А да се запнеш цел на цевка од 80цм дочжина ставена на рачка Униор и притоа во чело на клучот да маваш за да пушти... што ти е штраф. :D Igor беше сведок на чинот.
Од сите 20 само на еден проврте капата, па набив помал клуч, 16-ка и така го одвртив.

Стварно незнам како ги стегаат, исти случај беше и кога менував гуми, пробуваше тој момакот со пневматски пиштол, па на крај цевката заигра. Потоа ги стегна со тоа пневматскиот клуч и сега кога менував дискови го имав горе опишаниот проблем...


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43931
  • Il Moderatore
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5846 на: 08 Ноември 2015, 20:47:36 pm »
А бе што е сигурно, сигурно е ... :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14390
  • Пудингот на шоферството
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5847 на: 08 Ноември 2015, 20:50:27 pm »
Мислам дека вулканизерите прават голема грешка кога штрафот/мутерот ке го стави 2-3 навои со рака и после ке му влези со пиштолот,тогаш ги провртуваат многу и од самото провртување се берат метални струганици,па на тоа ке додадеш и стегнат премногу и  тоа е тоа.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5848 на: 08 Ноември 2015, 20:56:40 pm »
Така е. Не е само штрафење туку заварување. Преголем притисок и струганици може и да го завари штрафот во некои точки. А со тоа и силата потребна да се отштрафи може и да е двојно поголема од онаа која била употребена за заштрафување.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Гуми - Општо
« Одговори #5849 на: 08 Ноември 2015, 21:43:29 pm »
Така е. Не е само штрафење туку заварување. Преголем притисок и струганици може и да го завари штрафот во некои точки. А со тоа и силата потребна да се отштрафи може и да е двојно поголема од онаа која била употребена за заштрафување.
Посебно алуминиумот како помек материјал е склон на механичко лепење доколку на него се дејствува со голема сила плус фрикција.