Автор Тема: Познати дубари по сервисите и како да се чуваме од нив  (Прочитано 46476 пати)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8848
Првин ми беше откачен од една страна. Ја кренав на дигалка со стеги го затекнав, коска беше.
Дојде време за редовен сервис во Порше рамо, спона да се менува.
Си завршија работа, ги променија  деловите капакот не го наместиле како што си беше, и за кратко време се откачи.....
И сега чорба македонче, 9000 ден.

 


и не им отиде да им објасниш дека некој не го стегнал како што треба? или не ни признаваа нивна грешка

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1287
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Јас таков проблем имав со пежото на времето, тие пластичните шелни се кршеле, а они немале нови, па тураа од тие што останале живи. И ми се деси на демиркапија, почна да пафта доле, па возев пополека, и у сервис ми рекоа, тоа било, ама пак немаа шелни, па со нешто фиксираа.

Рекламација мислам дека неможе да направи у порше, бидејки претходно ги врзувал со пластични стеги. Да имал купено оргинални и со тоа фиксирана ластика, а да ја добиел колата назад и да имало проблем, тогаш верувам дека нивно ке било.
Веројатно требал да ум укаже на прием. А вака само ја остаил колата и само ја земал, иако имал на колата преправка.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Sto moze da se desi vo garanten rok ? Licno ne mi e jasno sepak e NOVO vozilo. Nema logika da se rasipe nesto taka lesno.

Во принцип работите се расипуваат кога се многу нови или кога се многу стари. Само тоа не важи за VW И Alfa, они се расипуваат во секој момент :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Ova e kraj :)

Aman be ne se do tolku losi. A za plastikata pod kola, licno bi go posovetuval sekoj sto ima takva da vnimava na trotoari. Baska i na moeto Polo ja ima i se drzi na nekoi METALNI (a ne plasticni stegi) - prvpat slusam deka se plasticni. Duri i ne mi se veruva da e bas taka. Izbegavajte trotoari, dupki i lezecki policajci i nikogas nema da se skrsi ili osteti.
Nova najdov za rezerva (bese nekade 80 EUR vo Grcija - ama licno pretpocitam da e ne e plastika tuku izrabotena od metal - ima i takvi - aftermarket).

Nisto ne go cini sopstvenikot da dade eden ogled od dolniot del na voziloto od vreme na vreme dali e se vo red. Ke spasi dosta vreme i pari.
 

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8848
Може се и сешто да се расипе. А и немора да се расипе може нешто само треба да се замени а е функционално. На пример јас од кога ја купив ибицата кога вртев полна десна некогаш се случуваше да пукне нешто, милион пати во сеат ја однесов и гледаа гледаа и ништо. После 5 години во порше им реков ај те молам види и оп 2 лагери се заменија и си ги платив. тоа е тоа.

Ама сигурно и во сеат ке речеа дека се за промена. Додека е во гаранција не и е ништо, првиот ден после тоа, е сега може да се смени

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Normalno moze da ima takvo nesto no toa e kako rezultat na nekoj udar vo nekoja dupka i slicno.

Se lekuva toa i ne e golem problem, so ogled na kraterite po koi se vozi ne bi me cudelo da se desi i na novo vozilo (do 10000Km). Sum vozel Ibiza 2004 i na servis smenija takvi lageri na nekade 25000Km

Kolku sto znam na gorniot del od amortizerot ima nekoi lageri (ama ne na site koli - ponovite od 2000 god mislam bea taka).

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Значи немаат они зијан од замена на ствари во гаранција. Разберете. Значи супер е за нив да ти сменат нешто во гаранција. Значи го земаат твојот дел и го враќаат назад во фабрика, а тебе ти ставаат нов дел. Сето тоа е наплатено со работна рака од производителот. Чисти пари што си доаѓаат во МК. Одлична зделка. Секој сервис сака да му носат ствари во гаранција, да ги поправа. Рачунај таа гаранција некој ја покрива, не е бесплатно.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
A be normalno e toa. Samo sto ima slucai vadat defekten originalen del i odma go repariraat i go vrakjaat na istata kola (a pisuvaat deka e smenet so nov). A novi falc kolku sakas. Duri nerazgraniclivi od originalite.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Значи немаат они зијан од замена на ствари во гаранција. Разберете. Значи супер е за нив да ти сменат нешто во гаранција. Значи го земаат твојот дел и го враќаат назад во фабрика, а тебе ти ставаат нов дел. Сето тоа е наплатено со работна рака од производителот. Чисти пари што си доаѓаат во МК. Одлична зделка. Секој сервис сака да му носат ствари во гаранција, да ги поправа. Рачунај таа гаранција некој ја покрива, не е бесплатно.
А тоа дека треба да платат од свој џеб (или твој) за да го вратат расипаниот дел во фабрика за да добијат нов?
На пример дилерот за Цитроен, Фиат и Алфа во МК знам дека евтините делови кои се заменети во гарантен рок не ги ни враќаат кај производителот бидејќи поголем им е трошокот за транспорт до фабрика отколку да ги платат од џеб деловите. Така да мислам дека не е супер за никој да поправа автомобили во гарантен рок. Нема никаква печалба тука, а може да има и евентуална загуба. Информација од прва рака.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Ти објаснив како оди во сервис. Логично е ефтини ствари да не се враќаат, обично се збира поголема кутија и се праќа. (или се фрлаат, или се реупотребуваат парцијално) Ова важи за било кој сервис, не само за коли.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8848
Дени да беше така како што викаш ти немаше муабет да се прави за вакви работи. Не викам дека дилерот тука од негов џеб го плаќа.

Тој може и го зема на основа на рекламација бесплатно од производител а мене ми го наплака.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
„Да беше како што викам“, налага дека е поинаку.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
И јас го знам ова Дени што го вели, баш како што го вели. Го знам и од авто индустрија и од оваа ИТ индустријава. И тоа од сигурни извори и директни искуства. Поправка во гарантен рок е КОМПЛЕТНО покриена од производителот. Дилерот/овластениот сервис е само извршител во тој случај. И работна рака, и резервен дел и дијагностика и све!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Јас таков проблем имав со пежото на времето, тие пластичните шелни се кршеле, а они немале нови, па тураа од тие што останале живи. И ми се деси на демиркапија, почна да пафта доле, па возев пополека, и у сервис ми рекоа, тоа било, ама пак немаа шелни, па со нешто фиксираа.

Рекламација мислам дека неможе да направи у порше, бидејки претходно ги врзувал со пластични стеги. Да имал купено оргинални и со тоа фиксирана ластика, а да ја добиел колата назад и да имало проблем, тогаш верувам дека нивно ке било.
Веројатно требал да ум укаже на прием. А вака само ја остаил колата и само ја земал, иако имал на колата преправка.

Oргинална беше пластиката.
Можеа барем да кажат врзи си ја, ние не можеме. Али така им одговара.

Отсутен Sashe90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 718
А што се дешава пример Кадис вика на возилото имаш 2 години гаранција од производител и 1 од Кадис. Што значи ако нешто се зезне третата година Кадис од џеб ке си  го плати по логика така искача.