Автор Тема: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?  (Прочитано 27533 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Колега Carrier, како ќе се одрази одстранувањето на катализатор врз работата на 2.0 T.S ?

Не ми е со намера да добијам перформанси, чисто онака да го одстранам.

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9194
  • Аstra la vista baby !
Па со запушен катализатор имаш изгубено некој коњ од перформансите...
Со отстранување ке ги повратиш, не добиваш ништо плус...

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Па со запушен катализатор имаш изгубено некој коњ од перформансите...
Со отстранување ке ги повратиш, не добиваш ништо плус...

Другар од кај си сигурен дека со остранување на катализатот дека ке ги повратиш назат,  и дека нема да добиеш ништо плус... ??? колку си сигурен дека ке ги повратиш назат сите запушени коњи ???

Да не биде, пак да си во минус... ???

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
А бе уствари све си е изгледа ок - зависи од многу фактори ... Еве уште еден пример:

Dyno Test are done with BOSCH 500 CV Rolling Road

http://www.allcarracing.com/ENG/TestBancoUK/OpelTigra14UK.htm

Врти сучи, како и да се завртиш - г'зот ти е од позади :)

Наравоучение: Следните коли нека ви бидат турбаши (дизел) по можност ;)

 

Јас би претпоставил и уште една работа: несоодветно гориво, заштопани инјектори(ова може и да не е пошто со чип тунинг мислам дека не би добил ама баш ништо на снага), (под)запушен катализатор, лош издув, лош филтер за воздух (може да биде и вчера сменет, ама ако е некоја чкартоина може опасно да се одрази поготово во горниот предел на вртежи) и слични работи.. (климата ја угасна? :) ) Ако имаш малку поминато, доста е еден чкарт резервоар да ти го сје*е катализаторот .... другарче мое чистеше инјектори и цел резервоар го празнеше на Астра ГТЦ 1.4 уште ни година дена немаше пројдено, зошто на (една од скопските) пумпа му наточија некоја чкартојна невидена!

Претпостваката ти е ок и тука можат да се додадат уште Х фактори;) Во конкретниов случај гориво е точено исклучиво од Лук Оил, редовно се користени адитиви за гориво, меѓу кои и Speed Tec, Octane Plus, за прочистување на дизни и тн. Уље редовно и предвреме менувано-најквалитетно на пазарот према спецификациите на производителот, во моторот плус додадено MOS2, колата има(ше) поминато околу 20000км, клима нормално дека е исклучена :), К&N филтер, модифициран Airbox, спортски издув и тн. Значи се работи за ауто буквално идеално одржувано и aftermarket до-средено у буквална смисла на зборот. Едно се претпоставките или желбите на корисникот да има повеќе КС, ама реалноста на Dyno е сосема поинаква приказна-за многумина и големо разочарување :D Штета што у МК сеуште нема ново калибрирано Дино со прифатлива цена за мерење, па да може секој да знае на што е пред и после тјунингот ... Сакам да кажам теорија е едно, а пракса сосема друго, поготово што производителите свесно лажат или ги генерализираат работите со цел побзо богатење преку ноќ ... Welcome to the Capitalism ;D

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Socialism the best!!! ;)
Па со запушен катализатор имаш изгубено некој коњ од перформансите...
Со отстранување ке ги повратиш, не добиваш ништо плус...

Другар од кај си сигурен дека со остранување на катализатот дека ке ги повратиш назат,  и дека нема да добиеш ништо плус... ??? колку си сигурен дека ке ги повратиш назат сите запушени коњи ???

Да не биде, пак да си во минус... ???

Мислиш ако има запушен катализатор и ако го отстрани ке изгуби на снага ???
Тоа ти е исто како да прдиш со полу затнат гз :D :D
Јас мислам дека само можеш да добиеш а не да изгубиш на снага,а звукот е друга работа,некому му е убав некому не !!!
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Нормално со запушен катализатор, не иде колата... Не мали, нема само да добиеш туку, нема сондата да ти дава точни информации и ке ти троши повеке... а за звукот не правиме муабет....
Што сум зборел, со многу луге... најдобра варијанта е да се исчисти и врати катализаторот... еве сеа во план ми е, да го извадам и исчистам катализаторот на Калосот, бидејки веке има поминато околу 70 000 км

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Нормално со запушен катализатор, не иде колата... Не мали, нема само да добиеш туку, нема сондата да ти дава точни информации и ке ти троши повеке... а за звукот не правиме муабет....
Што сум зборел, со многу луге... најдобра варијанта е да се исчисти и врати катализаторот... еве сеа во план ми е, да го извадам и исчистам катализаторот на Калосот, бидејки веке има поминато околу 70 000 км
Знам за ламбда сондата него  заради истата ке  ти свети “чек енџин“  :/
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Епа не знам дали ке свети... али, ти кажав зашто... иначе кај мене катализаторот го нема... и имам инокс, со поголемо Фи.. :)


Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Bagi posle popravka i kalibracija na dynoto go prodava, ako e nekoj zainteresiran moze da se obrati kaj nego, pa da ni dade prifatlivi ceni da se merime sekoj vikend! :D
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен Auto Car Care

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1673
  • Mafra.Menzerna.Gyeon
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #40 на: 19 Јуни 2011, 12:58:48 pm »
eve informacija za mojata .
Vo prilog vi gi isprakjam performansite od proizvoditelot PIASINIENGINEERING - Italija
Istite performansi gi nudi i MCCHIP-DKR - Germanija
technical data   original   piasini engineering
Power [Hp]   155 / 6500 min-1   169 / 6610 min-1
Torque [Nm]   182 / 3500 min-1   196 / 3320 min-1
Speed [km/h]   217   221
Increased power by 14 Hp
Increase torque by 14 Nm
Decreased fuel consumption by l/100km
Price: 440 €
« Последно менување: 19 Јуни 2011, 13:02:19 pm TE-EN »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #41 на: 19 Јуни 2011, 15:05:03 pm »
eve informacija za mojata .
Vo prilog vi gi isprakjam performansite od proizvoditelot PIASINIENGINEERING - Italija
Istite performansi gi nudi i MCCHIP-DKR - Germanija
technical data   original   piasini engineering
Power [Hp]   155 / 6500 min-1   169 / 6610 min-1
Torque [Nm]   182 / 3500 min-1   196 / 3320 min-1
Speed [km/h]   217   221
Increased power by 14 Hp
Increase torque by 14 Nm
Decreased fuel consumption by l/100km
Price: 440 €

Ja имаш чипувано или ова се само податоци за твојата кола? Во пракса не иде баш така ... ;)

Отсутен Auto Car Care

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1673
  • Mafra.Menzerna.Gyeon
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #42 на: 20 Јуни 2011, 08:29:33 am »
eve informacija za mojata .
Vo prilog vi gi isprakjam performansite od proizvoditelot PIASINIENGINEERING - Italija
Istite performansi gi nudi i MCCHIP-DKR - Germanija
technical data   original   piasini engineering
Power [Hp]   155 / 6500 min-1   169 / 6610 min-1
Torque [Nm]   182 / 3500 min-1   196 / 3320 min-1
Speed [km/h]   217   221
Increased power by 14 Hp
Increase torque by 14 Nm
Decreased fuel consumption by l/100km
Price: 440 €

Ja имаш чипувано или ова се само податоци за твојата кола? Во пракса не иде баш така ... ;)
само податоци што ми ги испратија за мојата кола,нема потреба од чипување и онака е јак моторот и +440евреи?????????/

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #43 на: 11 Јули 2011, 18:34:54 pm »
Случајно наидов на страничево, па незнам, можда некому ќе му биде корисно ...

http://www.car-videos.net/articles/horsepower_torque.asp

Отсутен infected

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 402
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #44 на: 01 Август 2011, 18:29:49 pm »
Случајно наидов на страничево, па незнам, можда некому ќе му биде корисно ...

http://www.car-videos.net/articles/horsepower_torque.asp

Извини и тука малце ќе те позамарам, се надевам нема да ми замериш :)

На овој сајт што си го линкувал, а и на google кога ќе побараш како се пресметува КС ќе ти ја даде истата равенка HP= NM x RMP / 5252
Доколку пробаш да ги внесеш твоите мерења ќе добиеш 104 КС што мене искрено ми е повеќе логично.
Самиот мод на OPC Intake Pipe со K&N Panel Filter ти ослободува ~3-4 КС (мерено на Dyno aко сакате и слики ќе ви постирам од друг форум)
На тоа кога ќе се додаде и Чип тјунингот кој додава ~9-10 КС и се останато мене искрено ми е поверојатно дека моменталната коњажа на твојата кола изнесува 104КС наместо 92КС.
Всушност и да е почетната на астрата 84 КС да додадеш најмалку +12КС Dyno-то би требало да отчита 96 КС, а не 92КС.

Ме интересира и другите што мислат за ова?