Автор Тема: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?  (Прочитано 27535 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #15 на: 08 Март 2011, 11:06:30 am »
Nikogas ne bil :)

 Чудно ми е помалце да покаже на Дино, по правило би требало обратно да биде.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #16 на: 08 Март 2011, 16:55:34 pm »
Еве и технички спецификации за Диното (да нема некои забуни) на кое што ја мерев Астрата:

http://www.serpdyno.com/teknikeng.asp

Само одберете го моделот CV2 600


Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #17 на: 24 Април 2011, 12:48:24 pm »
Opel Meriva 1.6 74 KW има 11 коњи помалку од декларираните ???

http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=78

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #18 на: 24 Април 2011, 19:22:45 pm »
Да бе еве сеа видов... зар мислиш, швабиве праат превара... и ги качуваат на хартија перфомансите на нивните аута???

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #19 на: 24 Април 2011, 19:42:59 pm »
Да бе еве сеа видов... зар мислиш, швабиве праат превара... и ги качуваат на хартија перфомансите на нивните аута???

Не, моторите сигурно имаат толку, ама на пробна маса - коа ги монтираат исти мотори на различни (класи) на коли (Корса, Астра, Мерива, Зафира...) перформансите драстично се разликуваат, да не го спомнувам преносот и остали матракуки ... Мислев дека е ферски да се знае реалната снага на тркалата на секое возило, а не снагата на моторот, пошто загубите се различни ...

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #20 на: 24 Април 2011, 19:55:37 pm »
Последниот Civic Type R редовно на мерења на сопственици покажува повеќе од декларираните 201КС, и тоа од 207-208 па дури и до 215 и повеќе КС. Зборам за фабрички, stock модели без никакви модификации и мерења правени од Англија, преку ЕУ и Швицарска па до балканов ;)

Претходниот модел пак (EP3) има реални 200КС, плус минус нешто ситно.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #21 на: 24 Април 2011, 20:11:14 pm »
Eпа истото и јас го викам, за мојот свифт... значи во собраќајна се води дека е 101 кс, но муабети од луге и форуми... на stock модели, мерени во Германија давале од 107 до 115 кс

Бидејки, имав пред некое време ауто од 90 кс, и ова од 101кс декларирани има многу голема разлика на Ибизата од 90кс крајна и беше 185-190 и тоа со борби.... А кај свифтот на 190, му ја гасам 4та и ставам 5та и си прима као да иде 100кмч

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #22 на: 24 Април 2011, 20:25:26 pm »
А може да зависи од dyno до dyno кое како е “баждарено“?
Или со тек на време се разработил моторот па пуштил срце со коњажа малце
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #23 на: 24 Април 2011, 20:40:58 pm »
Не... него, зависи како се мерени коњите, дали на сув мотор или на тркало :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #24 на: 29 Април 2011, 21:51:13 pm »
Еве пример за истото ауто као моето на Dyno:


а еве ги и мерењата:

http://img846.imageshack.us/i/rullatapost.jpg/

Човеков добил + 10КС и 15Nм од фабричко декларираните, т.е. има 100 КС и 140 Нм. Колата не е чипувана, има ставено само BMC воздушен филтер во модифицирано куќиште и иноксен Magnaflow издув ... ??? Хммм
 
« Последно менување: 29 Април 2011, 21:53:07 pm djidji »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #25 на: 29 Април 2011, 23:57:36 pm »
Изгледа зависи од мотор до мотор. Еве пример за Опел Вектра Ц 1.9 ЦДТИ од 100КС качена на 163КС:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=196558037044055&set=a.196557830377409.49512.185466698153189&type=1&theater

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #26 на: 30 Април 2011, 01:14:46 am »
Па djidji малце да не е BMC и Magnaflow модификации? :D
малце да се рчне ќе се извади уште некое ждребе
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
А бе уствари све си е изгледа ок - зависи од многу фактори ... Еве уште еден пример:

Dyno Test are done with BOSCH 500 CV Rolling Road

http://www.allcarracing.com/ENG/TestBancoUK/OpelTigra14UK.htm

Врти сучи, како и да се завртиш - г'зот ти е од позади :)

Наравоучение: Следните коли нека ви бидат турбаши (дизел) по можност ;)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
А бе уствари све си е изгледа ок - зависи од многу фактори ... Еве уште еден пример:

Dyno Test are done with BOSCH 500 CV Rolling Road

http://www.allcarracing.com/ENG/TestBancoUK/OpelTigra14UK.htm

Врти сучи, како и да се завртиш - г'зот ти е од позади :)

Наравоучение: Следните коли нека ви бидат турбаши (дизел) по можност ;)
Тоа е и мојот заклучот, и тоа без варијабилно турбо и такви тракатанци. Да може да се ремапира к'o ш'о треба!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
А бе уствари све си е изгледа ок - зависи од многу фактори ... Еве уште еден пример:

Dyno Test are done with BOSCH 500 CV Rolling Road

http://www.allcarracing.com/ENG/TestBancoUK/OpelTigra14UK.htm

Врти сучи, како и да се завртиш - г'зот ти е од позади :)

Наравоучение: Следните коли нека ви бидат турбаши (дизел) по можност ;)

Јас би претпоставил и уште една работа: несоодветно гориво, заштопани инјектори(ова може и да не е пошто со чип тунинг мислам дека не би добил ама баш ништо на снага), (под)запушен катализатор, лош издув, лош филтер за воздух (може да биде и вчера сменет, ама ако е некоја чкартоина може опасно да се одрази поготово во горниот предел на вртежи) и слични работи.. (климата ја угасна? :) ) Ако имаш малку поминато, доста е еден чкарт резервоар да ти го сје*е катализаторот .... другарче мое чистеше инјектори и цел резервоар го празнеше на Астра ГТЦ 1.4 уште ни година дена немаше пројдено, зошто на (една од скопските) пумпа му наточија некоја чкартојна невидена!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.