Автор Тема: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?  (Прочитано 29380 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #15 на: 08 Март 2011, 11:06:30 am »
Nikogas ne bil :)

 Чудно ми е помалце да покаже на Дино, по правило би требало обратно да биде.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #16 на: 08 Март 2011, 16:55:34 pm »
Еве и технички спецификации за Диното (да нема некои забуни) на кое што ја мерев Астрата:

http://www.serpdyno.com/teknikeng.asp

Само одберете го моделот CV2 600


Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #17 на: 24 Април 2011, 12:48:24 pm »
Opel Meriva 1.6 74 KW има 11 коњи помалку од декларираните ???

http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=78

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #18 на: 24 Април 2011, 19:22:45 pm »
Да бе еве сеа видов... зар мислиш, швабиве праат превара... и ги качуваат на хартија перфомансите на нивните аута???

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #19 на: 24 Април 2011, 19:42:59 pm »
Да бе еве сеа видов... зар мислиш, швабиве праат превара... и ги качуваат на хартија перфомансите на нивните аута???

Не, моторите сигурно имаат толку, ама на пробна маса - коа ги монтираат исти мотори на различни (класи) на коли (Корса, Астра, Мерива, Зафира...) перформансите драстично се разликуваат, да не го спомнувам преносот и остали матракуки ... Мислев дека е ферски да се знае реалната снага на тркалата на секое возило, а не снагата на моторот, пошто загубите се различни ...

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #20 на: 24 Април 2011, 19:55:37 pm »
Последниот Civic Type R редовно на мерења на сопственици покажува повеќе од декларираните 201КС, и тоа од 207-208 па дури и до 215 и повеќе КС. Зборам за фабрички, stock модели без никакви модификации и мерења правени од Англија, преку ЕУ и Швицарска па до балканов ;)

Претходниот модел пак (EP3) има реални 200КС, плус минус нешто ситно.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #21 на: 24 Април 2011, 20:11:14 pm »
Eпа истото и јас го викам, за мојот свифт... значи во собраќајна се води дека е 101 кс, но муабети од луге и форуми... на stock модели, мерени во Германија давале од 107 до 115 кс

Бидејки, имав пред некое време ауто од 90 кс, и ова од 101кс декларирани има многу голема разлика на Ибизата од 90кс крајна и беше 185-190 и тоа со борби.... А кај свифтот на 190, му ја гасам 4та и ставам 5та и си прима као да иде 100кмч

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #22 на: 24 Април 2011, 20:25:26 pm »
А може да зависи од dyno до dyno кое како е “баждарено“?
Или со тек на време се разработил моторот па пуштил срце со коњажа малце
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #23 на: 24 Април 2011, 20:40:58 pm »
Не... него, зависи како се мерени коњите, дали на сув мотор или на тркало :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #24 на: 29 Април 2011, 21:51:13 pm »
Еве пример за истото ауто као моето на Dyno:


а еве ги и мерењата:

http://img846.imageshack.us/i/rullatapost.jpg/

Човеков добил + 10КС и 15Nм од фабричко декларираните, т.е. има 100 КС и 140 Нм. Колата не е чипувана, има ставено само BMC воздушен филтер во модифицирано куќиште и иноксен Magnaflow издув ... ??? Хммм
 
« Последно менување: 29 Април 2011, 21:53:07 pm djidji »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #25 на: 29 Април 2011, 23:57:36 pm »
Изгледа зависи од мотор до мотор. Еве пример за Опел Вектра Ц 1.9 ЦДТИ од 100КС качена на 163КС:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=196558037044055&set=a.196557830377409.49512.185466698153189&type=1&theater

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #26 на: 30 Април 2011, 01:14:46 am »
Па djidji малце да не е BMC и Magnaflow модификации? :D
малце да се рчне ќе се извади уште некое ждребе
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
А бе уствари све си е изгледа ок - зависи од многу фактори ... Еве уште еден пример:

Dyno Test are done with BOSCH 500 CV Rolling Road

http://www.allcarracing.com/ENG/TestBancoUK/OpelTigra14UK.htm

Врти сучи, како и да се завртиш - г'зот ти е од позади :)

Наравоучение: Следните коли нека ви бидат турбаши (дизел) по можност ;)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55149
  • Махер
А бе уствари све си е изгледа ок - зависи од многу фактори ... Еве уште еден пример:

Dyno Test are done with BOSCH 500 CV Rolling Road

http://www.allcarracing.com/ENG/TestBancoUK/OpelTigra14UK.htm

Врти сучи, како и да се завртиш - г'зот ти е од позади :)

Наравоучение: Следните коли нека ви бидат турбаши (дизел) по можност ;)
Тоа е и мојот заклучот, и тоа без варијабилно турбо и такви тракатанци. Да може да се ремапира к'o ш'о треба!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44567
  • Il Moderatore
А бе уствари све си е изгледа ок - зависи од многу фактори ... Еве уште еден пример:

Dyno Test are done with BOSCH 500 CV Rolling Road

http://www.allcarracing.com/ENG/TestBancoUK/OpelTigra14UK.htm

Врти сучи, како и да се завртиш - г'зот ти е од позади :)

Наравоучение: Следните коли нека ви бидат турбаши (дизел) по можност ;)

Јас би претпоставил и уште една работа: несоодветно гориво, заштопани инјектори(ова може и да не е пошто со чип тунинг мислам дека не би добил ама баш ништо на снага), (под)запушен катализатор, лош издув, лош филтер за воздух (може да биде и вчера сменет, ама ако е некоја чкартоина може опасно да се одрази поготово во горниот предел на вртежи) и слични работи.. (климата ја угасна? :) ) Ако имаш малку поминато, доста е еден чкарт резервоар да ти го сје*е катализаторот .... другарче мое чистеше инјектори и цел резервоар го празнеше на Астра ГТЦ 1.4 уште ни година дена немаше пројдено, зошто на (една од скопските) пумпа му наточија некоја чкартојна невидена!
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.