кај дизелите е тешко да НЕ го постигнеш максималниот момент, пошто се јавува под 2000 вртежи. Не мењаш брзина, само стискаш папуча до доле и - оп - ете го максималниот момент. ете го врвното уживање и чувство на дискретна супериорност.... ок ок се занесов :-)
кај дизелите е исто толку лесно да го избегнеш моментот, само не цапај на папучата за гас до даске стално
Ако цапам и јас на бензинецот немам проблем со постигање и на сила и на момнет, нормално со налена трајност на гумите
Ако возиш „помрсен“ дизел или турбо бензинец, акајќи го педалот до крај на секое нормално возење, ќе има последици по твојата вратна кичма
со 105кс од 1.5л Tдизелаш нема друг начин на возење - само гас до даске и фаќање на моментот, инаку брада ќе ти никне до 100ка да стигнеш