Автор Тема: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?  (Прочитано 27528 пати)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #60 на: 04 Август 2011, 21:15:18 pm »
А каде оваде во Скопје или во Македонија да се измери сила на на тркала но со ДиноКочница ???

Ја знам кај баган... Маџари

Кај Чичко Баган не е со кочница тоа дино е без напрегање и ако е веродостојно Иво со лансерот ево 10 го мереше после ситни делчина околу мотор како филте , блоуофф и издув и покажало 380(КС) а фабрички декларирана е ~300 , е не може вакви ситници да кренат 80(КС) ми рекле во Грција на последниот Тјунинг , ако кренало кренало 5-7(КС). Оваа сила е измерена без кочница и е факт.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #61 на: 04 Август 2011, 21:23:21 pm »
А каде оваде во Скопје или во Македонија да се измери сила на на тркала но со ДиноКочница ???

Ја знам кај баган... Маџари

Кај Чичко Баган не е со кочница тоа дино е без напрегање и ако е веродостојно Иво со лансерот ево 10 го мереше после ситни делчина околу мотор како филте , блоуофф и издув и покажало 380(КС) а фабрички декларирана е ~300 , е не може вакви ситници да кренат 80(КС) ми рекле во Грција на последниот Тјунинг , ако кренало кренало 5-7(КС). Оваа сила е измерена без кочница и е факт.
Дино со кочница е реткост на овие простори , пошироко.Самата цена од 40-60 000 евра го кажува тоа.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #62 на: 01 Декември 2011, 20:50:20 pm »
Фабрички податоци за колата Opel Astra H 1.4 16V Twinport Ecotec:

Output :    90 cv (66 kW) @ 5600 rpm
Torque :    125 Nm (92 lb.ft) @ 4000 rpm


« Последно менување: 02 Декември 2011, 12:20:12 pm djidji »

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #63 на: 02 Декември 2011, 15:07:03 pm »
Luge eden sic od 16te ili 8 ventili da ne zatvara ubavo otidoa konjite niz alspuh a fabricki mora da ima tolerancija .garez celoto koga ke natalozi kolata zgolemuva kompresija
na 100000 ke ima najveke snaga I posle postepeno ke si ja gubi.konjite se vo glavata
NO TURBO NO FAN

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #64 на: 18 Јануари 2012, 10:30:29 am »
Коњажата кај моторите со внатрешно согорување е една од најпогрешно сфаќаните работи во областа на автомобилизмот.

Коњажата е мерка за масималната теориски можна моќност на моторот. Коњажата не е мерка за моќноста која се добива во реалноста!

Најголемиот дел од автомобилите го протеруваат целиот свој век без ниту еднаш да ја постигнат максималната можна моќност.

Во реалноста, ограничувачкиот фактор е моментот. Моментот (а не моќноста) е она со чии граници се судираме при секојдневното возење. Коњажата е само декларативен податок кој ни значи многу малку.

Пред некое време набавив OBD2 bt интерфејс и се забавував со рилтајм гледање на различни параметри додека возам. Мојот мотор има декларирана максимална теориски можна моќност од 105 коњи. Но, никако - ама баш никако - не успеав да постигнам power output повеќе од седумдесетина коњи. Дали произведувачот излажал? Сигурно дека НЕ.

За да ги постигнам тие 105 коњи веројатно треба на аутопут да најдам угорница и да ја цепам у трета до крај гас. Таквите сценарија во нормално возење се не ретки - да не речам никогаш.

За разлика од коњажата, границите на моментот многу лесно се постигнуваат и при секојдневно возење.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #65 на: 18 Јануари 2012, 10:34:17 am »
Ако имаш можност пробај на некоја друга кола како ТДи или ТСи, да видиш како се постигнуваат декларираните коњи. :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #66 на: 18 Јануари 2012, 10:40:58 am »
Филип, колку е важен моментот, толку е важна и силата. Еве малку објаснување:

http://www.vettenet.org/torquehp.html

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #67 на: 18 Јануари 2012, 10:44:57 am »
Филип, колку е важен моментот, толку е важна и силата. Еве малку објаснување:

http://www.vettenet.org/torquehp.html
Точно, и двете се функции. Едноставно кај некои коли излажани се коњските сили или „се мерени на мотор“. Како и да е, многу е корисно да се знае колкав момент има колата во секој момент (или моќност, зошто се директно зависни - па се пресметуваат една од друга) за да знаеш како ќе се однесува на патот. Мене на пример ми е најважно колку КС има при 3000 вртежи еден бензинец во секојдневието.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #68 на: 18 Јануари 2012, 10:48:43 am »
Пак ќе повторам:

1. Во секојдневно возење не се судираш со максималните коњи

2. Во секојдневно возење често се судираш со максималниот момент.

крај на муабетот

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #69 на: 18 Јануари 2012, 10:50:04 am »
„се мерени на мотор“

Коњите се секаде исти, мерени на мотор, диференцијал, тркало, секаде се исти. нема врска КАДЕ се мерат.

Преносот служи да се трансформира моментот. Моќноста си останува иста од радилица до тркало.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #70 на: 18 Јануари 2012, 10:51:08 am »
„се мерени на мотор“

Коњите се секаде исти, мерени на мотор, диференцијал, тркало, секаде се исти. нема врска КАДЕ се мерат.
Наводниците за џабе ли се ставени? :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #71 на: 18 Јануари 2012, 10:52:46 am »
јас ги избегнувам и максималниот момент и максималните коњи при секојдневно возење, но сум среќен што ги имам кога ќе ми затребаат (бризна подолу и гас до даска до црвено поле на обртомер)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #72 на: 18 Јануари 2012, 10:55:55 am »
кај дизелите е тешко да НЕ го постигнеш максималниот момент, пошто се јавува под 2000 вртежи. Не мењаш брзина, само стискаш папуча до доле и - оп - ете го максималниот момент. ете го врвното уживање и чувство на дискретна супериорност.... ок ок се занесов :-)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11742
  • Архитект
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #73 на: 18 Јануари 2012, 11:38:49 am »
кај дизелите е тешко да НЕ го постигнеш максималниот момент, пошто се јавува под 2000 вртежи. Не мењаш брзина, само стискаш папуча до доле и - оп - ете го максималниот момент. ете го врвното уживање и чувство на дискретна супериорност.... ок ок се занесов :-)

Што си запнал ти со тој вртежниот момент и со убавината на дизелот? Па не ние убаво на сите да возиме дизел и да имаме сила на ниски обртаи. Убаво ти вика Симо, јас гледам преку ден да го избегнам и моментот и макс сила. Ама кога ќе ми треба, знае добро во црвено да си влези.
И ти викаш дека на 2000 врт, го имаш макс момент? Тоа е на 50% од макс  број на вртежи што го нуди возилото така? Па и сите бензинци го имаат на 3000- 3500 макс вртежен момент, а тоа е исто така 50% од обртаите.

Јас просто мразам дизел и дизел возила. Додека не видам 8-9 0000rpm за мене се е за џабе. Обожавам да го стиснам 2-3 пати до црвено.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Фабричко декларираните коњи – вистина или лага?
« Одговори #74 на: 18 Јануари 2012, 13:47:46 pm »
кај дизелите е тешко да НЕ го постигнеш максималниот момент, пошто се јавува под 2000 вртежи. Не мењаш брзина, само стискаш папуча до доле и - оп - ете го максималниот момент. ете го врвното уживање и чувство на дискретна супериорност.... ок ок се занесов :-)
кај дизелите е исто толку лесно да го избегнеш моментот, само не цапај на папучата за гас до даске стално :) Ако цапам и јас на бензинецот немам проблем со постигање и на сила и на момнет, нормално со налена трајност на гумите :D Ако возиш  „помрсен“ дизел или турбо бензинец, акајќи го педалот до крај на секое нормално возење, ќе има последици по твојата вратна кичма :) со 105кс од 1.5л Tдизелаш нема друг начин на возење - само гас до даске и фаќање на моментот, инаку брада ќе ти никне до 100ка да стигнеш

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.