Најнапред, добредојде.
Второ, читни ја темата од почеток и ѕирни ги линковите со реалните мерења на динамометар.
Трето, мерењето му е направено на динамометар, значи каков и да е динамометарот тој е многу поточен од твојата претпоставка. Ако вели 92КС на тркала тогаш тоа е тоа.
Четврто, придобивките од тјунинзите не се собираат на куп. Тие се распределени по целата крива на вртежен момент и моќност.
Ахам
Темата ја имам целосно прочитано само не се разбирам до толку па затоа некои работи не ми се јасни...
Значи нема везе уствари тоа со равенката и без разлика што ако се икористат параметрите од динамометарот во однос на RPM и NM се добива друга вредност за коњажата?
Мене тоа ме збуни и затоа се посомневав на подесеноста на динамометарот или што ја знам...
Како прво здраво, да се запознаеме, ја сум djidji - културно е нели
Интересно е од толку постови на форумов, ти како прв го одбра баш овој ... најтешкиот и најболниот
Морам у старт да ти кажам дека едно е теорија, а друго е пракса. Домашниот есап на пазар не искача
Башка, фабрички има 125 Nm при 4000 rpm што значи би требало да имам НЕ 90 туку 95 КС (а мерено на дино има реални 84КС), аналогно чипувана би требала да има 104,5 КС, а има 92КС
Ова се формули за пресметка на тн сурова моќност или снага без загуби. Ако го прочита подобро текстот ќе видиш дека загубите се движат од 15%-25% и мајсторијата на тјунингот е всушност сведување на овие загуби на минимум. У мојов случај, како и што се гледа од графиконот, загубите ми се намалени од 24% на 18% (зборувам за снагата која се пренесува на тркала, што всушност нас и не интересира), значи од максимум на минимум и толку може еден атмосферец да се тјунира. Зголемувањето на снагата е околу 10%, а тоа дека со К&N филтер некој добил или со модифициран усис ...
ете питај паталец, а не гаталец - лично се уверив дека на оваа кубикажа и коњажа, апсолутно нема разлика! На снажни мотори и октан бустерот се осеќа, а и магнетите монтирани на доводот за гориво ... Цела наука е тјунингот, а највредното нешто е резултатот добиен по емпириска метода, која за жал на овие простори е скоро невозможна, а и ако е доста е солена !