Автор Тема: Репарација на едно старо сузуки 750-ка  (Прочитано 41843 пати)

Отсутен Panda

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1083
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #75 на: 05 Јуни 2012, 20:23:21 pm »
и ете... мораше модус да се прави... се востанови дека поради сите модификации што се правени, усисната брегаста прима масло под притисок, ама неможе да го врати назад, а пак издувната брегаста има каде да врати ама не прима масло. и модусот мора да се направи. самите штопни на самите брегасти служат за појаките машини да се приклучат на тоа место ладилници за масло. вадење јас штопните, прво кај еден пријател во гаража му собрав малку бакарна цевка ф6 и 4 приклучоци за нејзе. после со штопните и приклучоците на дреар да ми ги дупне и обработи штопните со навој според приклучокот за цевките...

додека он тоа го обработуваше, јас трк до првата продавница и купив цуцли за испуштање воздух на кочници. имав срека и најдов цуцли кои се под агол од 45 степени, топ комбинавција. лагерчето и федерот во улога на неповратен вентил отидоа во аут, проширив со бормашина и добив убав проток. ја дупнав главата на 4-те нај ниски точки кај брегастите, нарежав навој ги метнав цуцлите со бакарни шајбни, ги споив со ГУМЕНО ЦРЕВО и стеги и со тоа го добив одливниот канал од усисната во издувната брегаста.

во меѓувреме стигнаа и штопните, па и нив ги наместив и со тоа го добив и подмачкувањето во издувната брегаста. еве како тоа изгледа сега.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

после неколку теста, излезе дека и овој дел од мојот проект е комплетно успешен, иако неколку “упатени“ ми рекоа дека нема да успее, затоа што притисокот ово оно бла бла бла... јас бре луге сум по професионална струка парно греачи работам токму тоа, притисоци и протоци... јасно е ко ден дека пумпата бутка со одреден притисок и на некои канали ако се запре, на другите на кои има проток, притисокот и протокот ке се зголемат.

и така... ја метнав налепницава на моторот:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

па го запалив иако сеуште не сум го решил проблемот со тоа што не ми полни струја (реглерот е нај веројатно во аут) и со ненаштеловани карбуратори, затоа и рика 2500 rpm а за тоа ке треба кај пешич да идам, седнав на него, го запалив и му ја удрив првата тест вожња, а другар ми беше љубезен да го извади мобилниот и да ме снима:



идеше до 7000 обртаи, го свирнав накај 180 и мислам дека машината е ок... да се доштелова, и ке цепи бајаги... деновиве и за гуми треба да средам, па заедно со се гумите и штелката и хладњакот за масло што треба да му го довградам ке идам на тест вожња за максимална брзина... за тоа ке треба да имам пратња од побрза кола, а тука ми е се разбира мехатроника и неговото пимпано волво... за некој ден ке турам слики и од хладњачето довградено...

Онак запази на клипчето ми ја има и мојата хонда фатено :D :D :D :D
иначе пробата е бомбона и би сакал да го видам моторов (ако е тоа возможно) :)
... From Dream to Reality <3 EK & CG9 & Del Sol <3
... https://www.facebook.com/groups/158997510955715/

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #76 на: 05 Јуни 2012, 21:24:00 pm »
^^
Busted !
На бели бандавчина :D

Отсутен Panda

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1083
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #77 на: 05 Јуни 2012, 21:36:17 pm »
хахахахах е сеа .... busted...али онака BUSTED LEGAL! :D :D :D :D :D
... From Dream to Reality <3 EK & CG9 & Del Sol <3
... https://www.facebook.com/groups/158997510955715/

Отсутен Nakolce

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2310
  • Имигрант
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #78 на: 05 Јуни 2012, 23:54:01 pm »
Денес го одмараа моторот изглеа :D Онак не беше таму а моторот паркиран во гаражата... уз 300000 ствари на и околу него :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #79 на: 06 Јуни 2012, 11:10:35 am »
Денес го одмараа моторот изглеа :D Онак не беше таму а моторот паркиран во гаражата... уз 300000 ствари на и околу него :D

не го одмарвме, туку пак ја растуривме цела машина. проблем... заприметив дека после 1 саат отстојување  (нај малку) и кога ке го запалиш од едниот ауспух поточно десниот фрла сив дим. да кажеш карики се ојдени, нема теорија, ганц нови се, а башка и на брегасти оддушакот не чури и не дува... и така, решивме пак да отвараме.. со ред, вадење капк од глава, вадење брегасти, вадење глава и ТОНЧ СИТУАЦИЈА и за мене и за во тој момент познаниците на механиката околу мене... како може во цилиндар да има 2 прста масло? лесен одговор... преливниот канал што е од брегаста во брегаста, не ја празни чашката доволно т.е. до крај и тие 2 прста масло во текот на една ноќ, полека полека капка по капка преку вентилите во клипот директ... ама да им видевте фаци на лугето останаа подзинати, како може да има толку многу масло во цилиндар...

и така, сега, после ова, вадење еден токмак од 9 кила, мавање по блокот со цела сила и го решив проблемот за навек... доста ми беше од оваа машина... отдов кај бале во лисиче, купив иста кубикажа протропана машина од сузуки, и ете ја, сега се растура и се мењаат делови на нејзе, па бар до крај ке биде стандард моторов...

она што сакав да го постигнам е да имам стандард мотор со напимпана машина... ама испадна дека ја препимпавме. не дека неможеше и тоа да се реши со маслото... многу лесно е решењето... смени вентили нови што ке држат добро, нови гумици на вентили и ни капка нема да влезе во клип... ама едноставно мене ми препукна веке... 10 пати повеке време изгубив оправајки ја и штеловајки ја машината отколку што посветив време на целиот мотор.... кога е многу многу е... а мехатроника ми викаше, дај бе уште ова остана, да му смениме вентили и гумици, ама толку е... пуко шараф...

сега идеме јово на ново со оваа машина, да се склопи, наштелова и така... ете имам и новитет сега, кумплугот ке биде хидрауличен, ке биде на алтернатор, ке има и хладњак за масло, и машината е црна боја не е алуминска...

е тука, ми треба некој, дали знаете како да ја направам сребрена машината? со што да ја симнам таа црна боја (фабрична) а да не се изоксидира алуминиумот? или да фарбам директ преку црното, ама па да не се намали топлинскиот интервал на ладење? знае некој како е по паметно... логика?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #80 на: 06 Јуни 2012, 21:48:50 pm »
here we go AGAIN all over from start...

идеме од почеток...




до тука со старата машина. на новата машина испадна дека протропано беше на лежечи и летечи лагери. тоа е нај веројатно поради ставање лошо масло. на клипови, карики, клипњачи, брегасти, ланче, радилица се е топ и во одлична состојба... значи уште еден доказ дека маслото е битно и те како... турање масло од било каде и од било кој бренд не е паметно... да не ќењам повеке... старата машина ја растура детево за да ги извадиме лагерите бидејки и онака беа ганц нови... веројатно уште утре ке знаеме што и како со машината, а ако не дознаеме ја турам малку на пауза целава работа т.е. околу 7-8 дена бидејки ке ме нема малку од овде, имам неодложна работа надвор од државичево... после кога ке се вратам ке продолжам... во мегувреме еве уште неколку слики од новата машина т.е. сите делови од новата машина :)











оваа е со халдњак за маслото, и хидрауличен кумплунг...


www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Untak

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 305
  • sLowRider
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #81 на: 07 Јуни 2012, 00:16:56 am »
Ајде аирлија работа со новото машинче, а баш денеска на поминување пред сервисот го видов чудово стои до врата кутрото.. :) Ама после оваа интервенција веќе тешко дека ќе биде во мирување.. :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #82 на: 07 Јуни 2012, 00:19:46 am »
Ајде аирлија работа со новото машинче, а баш денеска на поминување пред сервисот го видов чудово стои до врата кутрото.. :) Ама после оваа интервенција веќе тешко дека ќе биде во мирување.. :)

биди сигурен дека нема да мирува... а инаку да, до врата е... колку толку да го фати промаја малку... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43561
  • Il Moderatore
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #83 на: 07 Јуни 2012, 00:26:08 am »
Onak само пескарење за да ја симнеш црната боја. Немој одозгора со боја да префарбуваш. За заштита, Анодизација или паудер коутинг.. со тоа што првото повеќе ми се свиѓа, ова второво пак слој изолација тура одозгора.. Сепак, ако не е лош така црн (не е изгребан и изљуштен, може да размислиш и таков да го оставиш.

http://www.powerandmotoryacht.com/hull/alloy-risk

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #84 на: 07 Јуни 2012, 00:38:09 am »
Onak само пескарење за да ја симнеш црната боја. Немој одозгора со боја да префарбуваш. За заштита, Анодизација или паудер коутинг.. со тоа што првото повеќе ми се свиѓа, ова второво пак слој изолација тура одозгора.. Сепак, ако не е лош така црн (не е изгребан и изљуштен, може да размислиш и таков да го оставиш.

http://www.powerandmotoryacht.com/hull/alloy-risk

па не е баш нешто оштетен... на едното ќоше му фалат по 2-3 милиметри од ребрата, нај очигледно е дека моторот паѓал. и сега на тоа место се познава алуминот одоздола... начелно ок е е целиот мотор. во право си можда и ке остане црн...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #85 на: 07 Јуни 2012, 10:22:26 am »
И црн не е лош иначе само пескарење е мој совет.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #86 на: 07 Јуни 2012, 10:42:10 am »
Tуу бе друже се измачи... озбилно, криво ми е...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #87 на: 07 Јуни 2012, 20:00:44 pm »
Tуу бе друже се измачи... озбилно, криво ми е...

а јеби га... тоа е тоа... ама ај, како што вика пешич, сега да има спортски натпревар во склапање на сузуки машини можам да идам да се такмичам, и нај веројатно ке освојам прво место хахаха... мижеечки ке го склопам... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #88 на: 08 Јуни 2012, 22:53:50 pm »
од денес на пауза малку... поздрав од елада, од топлиот и мирен егеј...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #89 на: 15 Јуни 2012, 22:52:25 pm »
е денес сум тука...
стигна новата радилица, бидејки “благовремено“ додека бев во гЕјлада бев информиран дека и оваа радилица не ја биват, забацивала 3/10 од милиметар, морално беше де се земе нова радилица, па така преку експресните канали на егејот се довлечкав во гаража и таму има што да видам, се спремно за новата радилица да се клапне... ама нема нови лагери за радилица... и старите не се лоши, ама кога веке се е ново, нек биде ново до крај нели... се чекаат лагерите да стигнат утре или понеделник... чим стигнат одма се склапа се, се монтира и ваљда конечно ке ј аимам мојата машина у раце... штета што не ке можам да ја пукам со “пуна пареа“ во прво време... мехатроника вика не смеам повеке од 100 да ја шибам, требало да си легне се на свое место (као ја да не го знам тоа ама ај), ја му викам бар 200 па се “испазаривме“ некако за до 150-60 и така :)

значи, ке се склопи се, ке се запали и ке пуштам едно клипче со квалитетна резолуција да се види како тоа се изгледа после 1 месец зезанијада со овој мотор...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време