Автор Тема: Репарација на едно старо сузуки 750-ка  (Прочитано 42443 пати)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #30 на: 25 Мај 2012, 13:24:22 pm »
Wooow Онак!!

Браво!
Секоја чест за проектот. Ајде едвај чекам да се запали и да се слуша звукот.
Незнам како спиеш на вечер, кога знаеш дека ќе те чека вакво нешто наредниот ден.


:) :)

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #31 на: 26 Мај 2012, 03:21:01 am »
Не го терај стандард препрај го малце... демоде е ептен...
немам намера да терам помодарство. токму тоа е поентата, да го вратам во првобитна состојба, а како што оваа година му навршуваат 30 години од производство, ке иде овој мотор на легализација на олдтајмер... а тоа нема да може да се добие ако се прават промени во изгледот кои ионака не сакам да ги направам. јас уствари уживам во олдтајмери, фабрика направила на времето нешто и ти сега имаш задача да го обновиш истото. ене баш како дечково на соседнава тема што му прави “подмладување“ на томос а3... и јас го правам истото со тоа што наместо моторче популарно од екс ју, јас го правам истото на едно моториште од светски бренд т.е. сузуки.

да не ме разберете погрешно, не го потценувам трудот на колегата форумски, туку напротив му пружам рака за работата, пошто темелно ја фаќа т.е. од корен и се внесува во нешто за што повекето луге одстрана што гледаат (не мислев на форумов) ке речат само браво. но, да напоменам вистинското уживање допрва доаѓа. откако ке финишираш и ке го ставиш во функција, тогаш почнува вистинскиото терање кеиф.

така ли е колега форумски т.е. NetvorkX? ;)

Јез!
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #32 на: 26 Мај 2012, 08:48:31 am »
пошто синоќа заглавив до касно, не успеав да пишам ништо... сега ги покажува забите на времето... го запаливме, почна да прима убаво, призагреа и почна да трокира. на ауспуси мерејки излезни гасови се востанови дека еден клип не работи комплетно а и уште еден или два зезаат... почна сексот со брегастите и палењето. мрдни заб напред, мрдни заб назад, 3 напред-два назад... ке заиграме и тешкото уште малце 6 напред 3 назад... спуштањето на деклата нај више ме изремети како да се дотера... и на крај испадна уште еден секс...3 од 4 карбуратори се затнале.. еден комплетно не пушташе гориво. гумиците во нив скапале (дихт гумици) па парченца од нив влетале во дизните... ајде и тоа го средивме, го запаливме па пак не работеше како треба, зашто на брегасти го изместивме, па ајде и со нив пак 3 напред 2 назад додека го најдеме и синоќа во 1 сабајле конечно прекинавме затоа што онака како капак на се ни откажа алансерот...  има денови кога не ти иде од рака ништо...

инаку, денес стигаат ауспусите. не се оригиналните пошто едноставно неможеш да најдеш оригинални, ама од сузуки се 1000-ка... сакав да добијам тивок мотор, со нив тоа и ке го добијам...


Wooow Онак!!

Браво!
Секоја чест за проектот. Ајде едвај чекам да се запали и да се слуша звукот.
Незнам како спиеш на вечер, кога знаеш дека ќе те чека вакво нешто наредниот ден.


:) :)

точно.. неможеш... затоа работиш без престан и навечер буквално паѓаш у кома од премор... поинаку неможе... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #33 на: 26 Мај 2012, 23:09:59 pm »
Sekoja cest !

bravo samo napred ke se sredi se !

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #34 на: 27 Мај 2012, 00:58:25 am »
ај да си поплачам малку...

еве овој на сликава прва, ми го израстури моторот и ме расплаче како мало детенце, на кое му го зеле лижавчето...



абе... не е ни он крив... што се деси денес? па ете, запаливме, наштелувавме и палење, му закачив и ауспусите конечно, стана тивок, онака како што сакам, го добив посакуваниот ефект... ама цело време за оние миљон и незнам колку пати ги мрдавме брегастите лево десно, заприметував дека на клип 1 и 2 брегастите се некако суви и двете... или барем на клип 2 беа не доволно намастени, а на 1 суви... и откако се завршивме, ме ксна змија, ај викам вади капакот уште еднаш, да го запалиме да работи без капак на брегасти... и тоа е тоа,  во право бев... на клип 3 и 4 бризгалките плукаат масло а на 1 и 2 не... дури откако поубаво се заглаедав на клип 1 на усисната почнала и да подгорува од температура маслото што се прска за монтажа... и овој погорниов на сликава вика, ајде чирак растурај (не на мене)... и почнаа да растураат.. парче по парче, дел по дел, па на крај и мењачот го симнаа, па буквално се разглобија до последно парченце... а беееее.... срцево ме заболе... се од почеток... и еве, пошто претходните слики беа релативно лоши, денес бев спремен со дигиталецот да го сликам и снимам како излага од гаража... наместо тоа, прајме реприза со него на сите делови од машината... еве слики:













и курајберов, тури рацете позади глава, и вика батка, сабота е, касно е више, ја више неможам, башка ми се прца нешто, а со клипњача не иде да се прави тоа. сега ке си седам малку тука да се одморам, ти пиј го кафето и магла на прцање по дома, а јас ке бркам работа... ееее утре задутре има време ке го склопиме... ке го тепав за малку ама ај си викам, ке мора после се сам да правам...



и еве го, рацете на тил, нозете вкрстени и баш го боли патка што моторот остана да изгледа еве баш вака:





ја гледам уште една позитивна работа од сето ова... подобар момент од овој сега да земам и да го офарбам рамот нема... кога друг пат ке биде вака на ачик спремен само да го стругнеш и офарбаш? ке има друга шанса? не би рекол... така да утре прво и основно ке иде стругање на рамот со шмиргла па фарбање... за таа пригода имам купено спреј со ситен алуминиум и уште еден спреј само лак...

тука се размишљам малку за лакот пошто сите ми велат дека ке ја затемни бојата лакот... ама ај прво ке пробам на нешто друго па ке одлучам...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #35 на: 27 Мај 2012, 01:12:35 am »
Ајде полека полека, секоја чест на трудот маката и волјата ..

Тешки моменти и за тебе и за вас  .. сум го поминувал ова со стариот уште од дете, знам како е, 3 пати да растураш се наново ..

Али кога ке се среди, таа радост не се мери со ништо ..

Полека и само напред, мило ми е што гледам вакви проекти со толкав мерак се работат.

И јас мислам добар момент за рамот да се среди, во мегувреме да се проверат, амортизери, виљушка, кочници ако е можно, додека другите ја бркаат таа работа околу моторот  :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #36 на: 27 Мај 2012, 01:17:46 am »
Ајде полека полека, секоја чест на трудот маката и волјата ..

Тешки моменти и за тебе и за вас  .. сум го поминувал ова со стариот уште од дете, знам како е, 3 пати да растураш се наново ..

Али кога ке се среди, таа радост не се мери со ништо ..

Полека и само напред, мило ми е што гледам вакви проекти со толкав мерак се работат.

И јас мислам добар момент за рамот да се среди, во мегувреме да се проверат, амортизери, виљушка, кочници ако е можно, додека другите ја бркаат таа работа околу моторот  :)

амортизерите се исправни, кочниците се проверени,, напред има дупли диск а позади единечен (еј пред 30 години со дупли диск го направиле и со АБС систем) а виљушката визуелно е топ. за виљушка немам друга опција да ја проверам освен кога ке седнам да го возам... а тоа е уште една тешка мака... една недела како сум го купил и како секој ден по 14 саати сум на него внесен и уште не го провозев макар 50 метри... ама ај, ке биде...

има и уште една мака... ама таа на крај ке се решава... НЕ ПОЛНИ СТРУЈА... ваљда реглерот заебал работа т.е. оксидирал.. ке го растурам и него ама како што реков, тоа последно ке биде... прво се да се среди механички па после струјата ке ја решавам...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #37 на: 27 Мај 2012, 01:24:44 am »
Супер тип топ состојба ако се ..  ке биде за возењето битно средете го таму да немора па отврање, нека му биде конечно да си бидеш раат после.

Реглерчето, верувам може да се среди .. чак и од друг мотор комбинација . Али имаш време полека, имаш и стручни лица ..

Кај тргнало, ке се заврши ..

Рамот, powder coating не размислуваш? или несакаш скрос да го растураш?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #38 на: 27 Мај 2012, 01:34:13 am »
Супер тип топ состојба ако се ..  ке биде за возењето битно средете го таму да немора па отврање, нека му биде конечно да си бидеш раат после.

Реглерчето, верувам може да се среди .. чак и од друг мотор комбинација . Али имаш време полека, имаш и стручни лица ..

Кај тргнало, ке се заврши ..

Рамот, powder coating не размислуваш? или несакаш скрос да го растураш?

доста ми е од растурање... на лице место ке го стругнам со сет шмиргли и ке го прснам со боја и лак... ја се спремав тоа во другата гаража да го направам одкако ке излезе од оваа, ама тоа ке беше комплицирано, пошто ке требаше да се зезам со изолации ова она... сега ми е топ шанса... ај ке го средам а ке турам слики од финиш... мислам дека ке излезе топ. силвер со џиш црвено одсекогаш иделе во комбинација... страшна комбинација...


а сега јас идам у комбинација со кревет и перница... поздрав...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #39 на: 28 Мај 2012, 22:57:35 pm »
и така... го склопивме и трет пат растурање денес... не ми се верува дека глупавиот затегач за ланчето го заборавив да го ставам пред да ја клапнам деклата.. моја вина јбг... а го склопивме до ствање брегасти... среќа што на маса го склопувавме, а не на рам... иначе има и тазе слики од фарбањето на рамот и склопувањето едно по едно како се редеше... ама некако сум уморен... утре-задутре... ке бидат сликите...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #40 на: 29 Мај 2012, 00:54:31 am »
Па тааака бе расклопи мотор види печурки може израснале
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #41 на: 29 Мај 2012, 09:57:54 am »
Па тааака бе расклопи мотор види печурки може израснале

печурки не, ама мравки во картерот да...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #42 на: 29 Мај 2012, 13:38:42 pm »
A додека е вака партал моторов, соголи го цел до гол, рам.. како што прават, или направиле колегиве со ТОМОСИТЕ, и земи на рамот препрај му го репот, за да има по атрактивен изглед, и рамот обавезно да го офарбаш портокалов, и така ВЛАТКО, кажа не е скапа таа ФИАТ боја... и Бандажите може да идат исто портокалови или црни сјајни, и пластиките во комбинација, некој мат црна и некој црна сјајна...

На крај сакам, вака да заличи на фаца...

http://dayerses.com/data_images/posts/ducati-monster-1100/ducati-monster-1100-05.jpg

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #43 на: 29 Мај 2012, 17:09:32 pm »
А бе Рики, од стара баба - невеста не бидуе! Единствено што може да се напраи, да се врати во (што поблиску до) оригинална состојба, и евентуално промена на боја, но тоа остануе на сопственикот да си одлучи :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Репарација на едно старо сузуки 750-ка
« Одговори #44 на: 29 Мај 2012, 20:37:35 pm »
А бе Рики, од стара баба - невеста не бидуе! Единствено што може да се напраи, да се врати во (што поблиску до) оригинална состојба, и евентуално промена на боја, но тоа остануе на сопственикот да си одлучи :)


мене комбинацијата не џиш црвено со силвер металик ми е нај добра, плус автентична за овој мотор, бидејки е фабрична... значи маските и пластиките се со оригиналната боја како што фабрика ги офарбала пред 30 години, јас убаво полирање и чистење им удрив, а на рамот бојата не издржала, нормлано метал е... значи и рамот го средив и офарбав и на крај и лак му опнав... да се сприпрастам малку по низ дома, ке аплоудирам слики од склапањето ма машината и нејзино монтирање на рамот. тука се гледа веке и рамот како изгледа...
п.с. знаете ли што значи на овој мотор да растурам се за да го добијам рамот само? уште 2 дена расклапање па средување па уште 2 дена склапање.. едем милион парталчиња има испозакачено на него.. плус има јака електрична инсталација.. не сум сигурен дека ке ја составам нејзе лесно одпосле.


за брзо ке биде ова со сликивие
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време