И никој не би ти ја купил за повеќе пари - ни на сон
Не дека е лоша, туку пазар, понуда/побарувачка... сега не, пошто не мислиш да ја менуваш, ама кога ќе решиш да ја даваш - дај боже кога ќе земеш понова / подобра, кога ќе ти стои на глава секој ден, и не ќе знаеш што да и` праиш, ќе се прашаме дали нема да ја дадеш... И фала Богу, ко` јас што имав среќа да земам добар примерок, ќе има и некој друг од тебе или од мене кога ќе ги купи за ефтини пари алфите наши
Добро чувани и пазени и мазени
Што се однесува до електрониката, баш ми е мило што ти не си имал проблеми, камо среќа и да немаш никад. За раните модели пред 2002, прочачкај на алфаоунер.ком, не дека е нешто страшно и дека ќе се умира од нив, ама голем дел се адресирани во фејслифтот од 2002. Башка воведени се еден куп убави работи во 2002 да не набројувам, ќе цитирам:
2002 also saw the arrival of a facelifted interior with different matte-finish surfacing and chrome highlights. New version used the 147's dual-zone digital climate control, the interior climate could also be controlled via air quality sensor.[18] A different choice of colours were available for the interior, with the option of a two-tone interior very much like that BMW were introducing at the time. A wider range of options including xenon lighting, tele-informatics (CONNECT and CONNECT NAV) and a Bose stereo system were available, the stereo system could now also be operated via buttons on the steering wheel. Also the Selespeed gearbox control system was updated, buttons at steering wheel were replaced by paddle shifters, like seen earlier on the Alfa Romeo 147. In the center console was added multifunctional display with trip computer, fault and service monitor. Also electronic stability control VDC (Vehicle Dynamic Control) with an emergency brake assist device and slip control ASR (Anti Slip Regulation) came as standard. Also a MSR (Motor Schleppmoment Regelung) was added to the car, this device prevents wheel skidding by restoring torque to the engine for example when the gear is shifted down abruptly under conditions of low grip. Passive safety was also made better, all versions got window airbags as standard. The 2.0 L JTS 165 PS (121 kW) gasoline direct injection engine replaced the 2.0 litre Twin Spark engine, offering more low end torque and more power than the Twin Spark, diesel engines were also uprated. Only notable difference exterior-wise was body coloured mirrors and bumper strips which were earlier black.
Што секако придонесува за поголема цена и на старо. И јас конкретно кога барав, барав 147 или 156 понова од 2003, баш од овие причини.
Како и да е, главна причина за нагло симнување/паѓање на цена е староста, втора причина е бројот на поминати километри, трета причина е општата состојба на колата. Тоа не е само за Алфа, тоа важи за сите модели, освен за некои „народни возила“, таму се знае, колку си го купилпред 10 години, исто толку ќе го продадеш денес