Автор Тема: Возило од 2000-3000 евра, препорака?  (Прочитано 17721 пати)

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Возило од 2000-3000 евра, препорака?
« Одговори #60 на: 18 Јули 2012, 16:29:02 pm »
И јас мислам така...Само кажував дека има и обичен дизел...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Возило од 2000-3000 евра, препорака?
« Одговори #61 на: 20 Јули 2012, 13:54:45 pm »
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/844979?searchID=1056184&Idx=509

ОВА Е ВОНРЕДНО!!! Море извонредно!!!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Возило од 2000-3000 евра, препорака?
« Одговори #62 на: 20 Јули 2012, 16:17:17 pm »
Пининфарина стајлинг...

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Возило од 2000-3000 евра, препорака?
« Одговори #63 на: 24 Јули 2012, 12:42:45 pm »
Пробај 156-ки од 2002 нагоре да најдеш поефтини. Тоа што вреди си чини.. (секогаш)

Мислиш поновото повеќе чини. Пошто мислам дека вреди и постара од 2002.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Возило од 2000-3000 евра, препорака?
« Одговори #64 на: 24 Јули 2012, 16:07:46 pm »
Чини во смисла кошта пари, „колку ти чини кољо чифликот“, а не во смисла не ја бива  ;) Не е дека не вреди, таман работа, ама рачунај дека се тоа возила постари од 10 години, со фејслифтот 2002 година доста се подобрени „електронските бубачки“, и секако повеќе се цени понова.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Возило од 2000-3000 евра, препорака?
« Одговори #65 на: 24 Јули 2012, 18:04:50 pm »
Што знам Симо, јас со електроника проблем не сум начекал 156ка. Можда така ми се погодило. Поскапи се поради фејслифтот нормално, по лични се, поубави. Иначе алфите на старо се секогаш нај ефтини што незначи дека се недобри.

Според мене само годината на производство ја одредува почетната цена меѓу споменатите, другото си го прави состојбата или филмот на продавачот.

Мојата алфа не би ја дал под 4000е. ни на сон. Поготово кога е во перфектна состојба. Јас би забранил со закон продавање коли во несоодветна состојба без соодветен преглед и предупредување. Се надевам еден ден ќе се смисли вакво нешто.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Возило од 2000-3000 евра, препорака?
« Одговори #66 на: 24 Јули 2012, 21:19:21 pm »
И никој не би ти ја купил за повеќе пари - ни на сон :) Не дека е лоша, туку пазар, понуда/побарувачка... сега не, пошто не мислиш да ја менуваш, ама кога ќе решиш да ја даваш - дај боже кога ќе земеш понова / подобра, кога ќе ти стои на глава секој ден, и не ќе знаеш што да и` праиш, ќе се прашаме дали нема да ја дадеш... И фала Богу, ко` јас што имав среќа да земам добар примерок, ќе има и некој друг од тебе или од мене кога ќе ги купи за ефтини пари алфите наши :) Добро чувани и пазени и мазени ;)

Што се однесува до електрониката, баш ми е мило што ти не си имал проблеми, камо среќа и да немаш никад.  За раните модели пред 2002, прочачкај на алфаоунер.ком, не дека е нешто страшно и дека ќе се умира од нив, ама голем дел се адресирани во фејслифтот од 2002. Башка воведени се еден куп убави работи во 2002 да не набројувам, ќе цитирам:
Цитат
2002 also saw the arrival of a facelifted interior with different matte-finish surfacing and chrome highlights. New version used the 147's dual-zone digital climate control, the interior climate could also be controlled via air quality sensor.[18] A different choice of colours were available for the interior, with the option of a two-tone interior very much like that BMW were introducing at the time. A wider range of options including xenon lighting, tele-informatics (CONNECT and CONNECT NAV) and a Bose stereo system were available, the stereo system could now also be operated via buttons on the steering wheel. Also the Selespeed gearbox control system was updated, buttons at steering wheel were replaced by paddle shifters, like seen earlier on the Alfa Romeo 147. In the center console was added multifunctional display with trip computer, fault and service monitor. Also electronic stability control VDC (Vehicle Dynamic Control) with an emergency brake assist device and slip control ASR (Anti Slip Regulation) came as standard. Also a MSR (Motor Schleppmoment Regelung) was added to the car, this device prevents wheel skidding by restoring torque to the engine for example when the gear is shifted down abruptly under conditions of low grip. Passive safety was also made better, all versions got window airbags as standard. The 2.0 L JTS 165 PS (121 kW) gasoline direct injection engine replaced the 2.0 litre Twin Spark engine, offering more low end torque and more power than the Twin Spark, diesel engines were also uprated. Only notable difference exterior-wise was body coloured mirrors and bumper strips which were earlier black.

Што секако придонесува за поголема цена и на старо. И јас конкретно кога барав, барав 147 или 156 понова од 2003, баш од овие причини.

Како и да е, главна причина за нагло симнување/паѓање на цена е староста, втора причина е бројот на поминати километри, трета причина е општата состојба на колата. Тоа не е само за Алфа, тоа важи за сите модели, освен за некои „народни возила“, таму се знае, колку си го купилпред 10 години, исто толку ќе го продадеш денес ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: Возило од 2000-3000 евра, препорака?
« Одговори #67 на: 26 Јули 2012, 11:10:23 am »
Најголем проблем за реалната цена на автомобил, е недостигот од вистински информации, непознавањето на некои марки, мотори и современи технологии од страна на механичарите (кои важат за гуру во нивниот крај, бидејќи нормално не запознале некој вистински механичар), неможноста да се најде соодветен механичар и електричар (многу важно денешно време) како и менување на свеста на купувачите дека колите после 1999/2000 си бараат позначајни трошоци за одржување за разлика од претходната навика на одржување Југо или 101 ....

Кај нас се се сведува на Рекла-Казала муабети, како и за сите работи во нашиот малограѓански македонски живот.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Возило од 2000-3000 евра, препорака?
« Одговори #68 на: 26 Јули 2012, 11:14:04 am »
Баш тој муабет го праев вчера - луѓе очекуваат одржувањето на возилата да кошта као на Југо или 101, па после друг им е крив кога ќе треба нешто да сменат на половното „од баба земено“ BMW кое го донеле од Германија за 400 евра, а тоа ќе кошта 200-300-500 евра.

Со секоја кола си доаѓаат трошоци. Ако половното BMW коштало 10.000 евра, не значи дека ќе има исти трошоци за одржување као Дачиа Дастер од 10.000 евра.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Возило од 2000-3000 евра, препорака?
« Одговори #69 на: 26 Јули 2012, 12:25:05 pm »
Пежото постирано горе од Дени е феноменална понуда..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8532
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Возило од 2000-3000 евра, препорака?
« Одговори #70 на: 26 Јули 2012, 17:15:42 pm »



Цитат
2002 also saw the arrival of a facelifted interior with different matte-finish surfacing and chrome highlights. New version used the 147's dual-zone digital climate control, the interior climate could also be controlled via air quality sensor.[18] A different choice of colours were available for the interior, with the option of a two-tone interior very much like that BMW were introducing at the time. A wider range of options including xenon lighting, tele-informatics (CONNECT and CONNECT NAV) and a Bose stereo system were available, the stereo system could now also be operated via buttons on the steering wheel. Also the Selespeed gearbox control system was updated, buttons at steering wheel were replaced by paddle shifters, like seen earlier on the Alfa Romeo 147. In the center console was added multifunctional display with trip computer, fault and service monitor. Also electronic stability control VDC (Vehicle Dynamic Control) with an emergency brake assist device and slip control ASR (Anti Slip Regulation) came as standard. Also a MSR (Motor Schleppmoment Regelung) was added to the car, this device prevents wheel skidding by restoring torque to the engine for example when the gear is shifted down abruptly under conditions of low grip. Passive safety was also made better, all versions got window airbags as standard. The 2.0 L JTS 165 PS (121 kW) gasoline direct injection engine replaced the 2.0 litre Twin Spark engine, offering more low end torque and more power than the Twin Spark, diesel engines were also uprated. Only notable difference exterior-wise was body coloured mirrors and bumper strips which were earlier black.



Не сум го знаел ова...

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7385
Одг: Возило од 2000-3000 евра, препорака?
« Одговори #71 на: 03 Септември 2012, 12:46:04 pm »
Дечки, да не отварам нова тема. Доколку некој знае некој што има за продавање возилце за 2-3000евра, класа на поло/206, дизелче... нека пише :)

Ради изгледот повеќе ме влече накај 206 (1.4хди,најверојатно) ?, ама не прибирам многу многу :)

Во изборот може да влезе и нешто од класа на голф 4, ама тешко малце  ;D

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Возило од 2000-3000 евра, препорака?
« Одговори #72 на: 03 Септември 2012, 14:03:13 pm »
Не го знам сопственикот, ниту колата, ама еве како предлог го давам:

http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=480598

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Возило од 2000-3000 евра, препорака?
« Одговори #73 на: 03 Септември 2012, 14:06:57 pm »
Страва добра кола!!!!! Со 250.000-300.000, ама пак е добра.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Возило од 2000-3000 евра, препорака?
« Одговори #74 на: 03 Септември 2012, 22:55:42 pm »
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1010265?searchID=1056012&Idx=7
А фиестичево да го исценкаш до 3400?
Ум шо идит отпосле не јет ум!