Автор Тема: Problem so klima  (Прочитано 201191 пати)

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2325
Одг: Problem so klima
« Одговори #600 на: 05 Јули 2017, 09:15:45 am »
Дали некој може да препорача саглам сервисер за клими во Скопје, со саглам дијагностика и пред се, чесен човек, благодарам
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Problem so klima
« Одговори #601 на: 05 Јули 2017, 09:51:57 am »
^ Исто ме интересира и мене, само што бев кај клима сервис Митревски кај агросервис, вчера исто бев, тој ваљда газдата е, реков за компресорот ми зуи да се смени лагерот.... виде демек рече нема гајле, ова не е ништо, можеш да тераш без проблем...

Денес поминав да ми стават фреон... почна да дува малце ладно и прекина и почна нешто да трокира колата. Вика компресорот пали-гаси... Вика ова го може само фиат... Демек имал исти проблем неможеле да го решат...

Да сум ја остаел да провереле некоај боца да не е запушена или некое црево... Ако не вика електронски проблем со струјата или од плинот... Ама ми делуваше цело време несериозно онака, не е потруди нешто да провери, да опраи...


Е ај сеа...

Отсутен PijsikavePijsitutun

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 67
Одг: Problem so klima
« Одговори #602 на: 07 Јули 2017, 13:15:23 pm »
Во Прилеп да препорачате некој за полнење на клими?
Лани бев во тој сервисот кај АлфаОмега и ем не им работеше асолно тој полначот, ем не ја проверија и ја наполни, ем ме изгоре 2000ки, а климата истече за 3 денови.
Колку кошта вообичаено проверка со азот под притисок плус полнење да имам ориентација кога прашувам?

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2325
Одг: Problem so klima
« Одговори #603 на: 08 Јули 2017, 11:26:46 am »
Перката уклучува одлично, има фреон, никаде не пушта, работи одлично до кажаната температура. Е сеа запушени ребра...Не знам точно каде се наоѓа (на која страна од моторот. Ептен е све начичкано не се гледа ...
Јас знам кај мене на 166, ecu-то ја гаси климата ако температурата на моторот се качи над 113 (или слично) степени. Тоа го пишуваше и во E-Learn, и за 166 и за Стилото. Не сум проверил за 147 и за дизели како иде, но идејата ми е, да не имаш проблеми со термостатот на колата, па да ти ја држи работната температура на повисоко, а кај дизелите да е помал прагот на гасње, зошто тие сакаат поладна околина? Закачи multiecuscan во такви ситуации, и види колкава ти е температурата на разладна, не се раководи само према мерачот на табла.
Колку треба да е темп на разладната течност за да го гаси компресорот на климата?
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Problem so klima
« Одговори #604 на: 08 Јули 2017, 11:54:25 am »
Веројатно за секоја кола си има некоја специфичност.
Еве за стило 1.4 16в како е:
Цитат
CONNECTION WITH THE CLIMATE CONTROL SYSTEM
When the compressor turns on and power is required, the control unit drives the motorized throttle to increase the air flow.

The control unit momentarily interrupts the supply to the compressor:

during starting
by switching it off over 6200 rpm
by switching it off if the engine temperature > 112°C.
during pick-up with accelerator fully depressed.

Еве за 159 3.2 јтс како е:

Цитат
Connection with climate control system
The compressor takes up power from the engine when the climate control system is activated.

In idling conditions, the control unit adapts the air flow rate to the new power requirements with the advantage of maintaining optimum driveability.

The control unit manages the exclusion of the compressor:
- if there is insufficient climate control system gas pressure;
- above a set engine coolant temperature threshold (117 °C);
- during starting;
- in low rev conditions.
There is no exclusion for maximum power request.

Eve za 166 2.0 ts како е:

Цитат
Connection to the climate control system
At the power demand, following the switching on of the compressor, the control unit drives the idle speed actuator to increase the air flow.

The control unit momentarily interrupts the supply to the compressor:

during starting
by switching it off over 6500 rpm
by switching it off if the engine temperature > 112° C.


Еве за дизелите на FIAT што вика (и за стило и за 159 истото отприлика):
Цитат

Control of entry into operation of the air conditioning system
The control unit operates the air conditioning compressor:

switching it on/off when the relevant switch is pressed;
switching it off momentarily (for around 6 s) if there is substantial acceleration or a request for maximum power.

За други коли не знам, немам техничка документација.
Сепак, кај @Carpathian Lord  е веоројатно нешто друго маката, не прегревање.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13859
Одг: Problem so klima
« Одговори #605 на: 09 Јули 2017, 08:24:42 am »
Јас знам кај мене на 166, ecu-то ја гаси климата ако температурата на моторот се качи над 113 (или слично) степени. Тоа го пишуваше и во E-Learn, и за 166 и за Стилото. Не сум проверил за 147 и за дизели како иде, но идејата ми е, да не имаш проблеми со термостатот на колата, па да ти ја држи работната температура на повисоко, а кај дизелите да е помал прагот на гасње, зошто тие сакаат поладна околина? Закачи multiecuscan во такви ситуации, и види колкава ти е температурата на разладна, не се раководи само према мерачот на табла.


Хм, знаеш дека можда е ова проблемот.

Пред некоја година ми се расипа термостатот и го сменав со нов кај Жаре.

Сега си загрева одма на 90 (на шалт табла), ама кога го сменав термостатот почна да ми се јавува проблемот со климата.

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5011
  • The Spartan General
Одг: Problem so klima
« Одговори #606 на: 09 Јули 2017, 10:22:56 am »
А да пробаш неколку дена без термостат или со отворен термостат?
Или да најдеш некој што отвара на 75 степени, за топли клими.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Problem so klima
« Одговори #607 на: 09 Јули 2017, 14:41:01 pm »
Неможе да ја изведе таа комбинација на јтд термостат, цел склоп иде.

да не имаш проблем со перка и слично, дали си уклучува перка моторот како што треба. Најбитно на топлово.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2325
Одг: Problem so klima
« Одговори #608 на: 10 Јули 2017, 10:12:09 am »
Кај мене не верувам дека проблемот е поврзан со температура на разладната течност и термостатот затоа што температурата на моторот не мрднува од 90 (на шалт таблата) и перката се вклучува нормално (кога е многу топло и кога ќе ја угасам колата по возењето). Бев на 2 места, го ставија системот на компјутер и го покажа истото, имено, долниот притисок (кој треба да е на 2 бари) покажува 6-8 бари, односно температура на гасот тогаш е околу 25-28 степени и затоа не ми ладела климата при многу повисоки надворешни температури и истото ми го кажаја, дека компресорот не е во ред, односно не може да постигне и дека душата му е при крај. Имал ли некој од вас ваков случај, кога е поладно да си лади климата (работи компресорот), а кога дојдат температури над 35 да не лади климата (работи компресорот ама очигледно не доволно)?
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2325
Одг: Problem so klima
« Одговори #609 на: 10 Јули 2017, 10:16:34 am »

[/quote] За оптимална работа на компресорот притисоците се 2 бари на низок и 12 бари на висок притисок...
[/quote]
ТДИ што мислиш за мојот случај, објаснив во претходниот пост, околу нискиот притисок?
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13859
Одг: Problem so klima
« Одговори #610 на: 10 Јули 2017, 10:17:20 am »
А да пробаш неколку дена без термостат или со отворен термостат?
Или да најдеш некој што отвара на 75 степени, за топли клими.

Го чувам стариот термостат :)

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Problem so klima
« Одговори #611 на: 10 Јули 2017, 10:24:33 am »
Ај да прашам нешто.
Зашто климата ми работи само додека возам е ок, а коа стојам на семафор или у место дува топло?

И друга работа зашто со уклучена клима колата ми се трансформира од пунто 1.8 у 1.2   многу споро убрзва... и воопшто е ептен тромава и спора
« Последно менување: 10 Јули 2017, 10:46:07 am Bumb »

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: Problem so klima
« Одговори #612 на: 10 Јули 2017, 11:09:36 am »
Кај мене не верувам дека проблемот е поврзан со температура на разладната течност и термостатот затоа што температурата на моторот не мрднува од 90 (на шалт таблата) и перката се вклучува нормално (кога е многу топло и кога ќе ја угасам колата по возењето). Бев на 2 места, го ставија системот на компјутер и го покажа истото, имено, долниот притисок (кој треба да е на 2 бари) покажува 6-8 бари, односно температура на гасот тогаш е околу 25-28 степени и затоа не ми ладела климата при многу повисоки надворешни температури и истото ми го кажаја, дека компресорот не е во ред, односно не може да постигне и дека душата му е при крај. Имал ли некој од вас ваков случај, кога е поладно да си лади климата (работи компресорот), а кога дојдат температури над 35 да не лади климата (работи компресорот ама очигледно не доволно)?
Имењак,незнам дали истиот проблем го имав кај мене како и ти,но симптомите беа тие.Ако стои колата под сенка или во гаража,климата и на 1 да дува правеше ладно грч,ама на подолг пат на сонце ако ја пече и надвор е топло,или стоена на сонце,и на 5ка да пуштиш да дува не е тоа тоа.Ја однесов на илинденска(пред имес),не бев таму додека беше на сервис,ја дополнил со фреон и еве од тогаш си лади камен е.Вчера до Охрид бев,топло беше надвор,сонце печеше,ама на 1ца климата и на моменти доста ладно беше.

Отсутен BigBull

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 414
Одг: Problem so klima
« Одговори #613 на: 10 Јули 2017, 11:24:54 am »
Ај да прашам нешто.
Зашто климата ми работи само додека возам е ок, а коа стојам на семафор или у место дува топло?

И друга работа зашто со уклучена клима колата ми се трансформира од пунто 1.8 у 1.2   многу споро убрзва... и воопшто е ептен тромава и спора

Климата зима од силата на моторот.

Отсутен TDI power

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 26
Одг: Problem so klima
« Одговори #614 на: 10 Јули 2017, 11:30:37 am »



[/quote] За оптимална работа на компресорот притисоците се 2 бари на низок и 12 бари на висок притисок...
[/quote]
ТДИ што мислиш за мојот случај, објаснив во претходниот пост, околу нискиот притисок?
[/quote] Filip MK  6 до 8 бари на низок притисок се високи вредности доколку компресорот е во функција т.е уклучува и врти што индицира на продуван компресор ....