Автор Тема: Problem so klima  (Прочитано 204007 пати)

Отсутен simplyclever

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 139
  • Skoda Simply Clever
Одг: Problem so klima
« Одговори #15 на: 06 Мај 2012, 23:03:03 pm »
Neka odgovorat iskusnive, da go resime problemot :)

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Problem so klima
« Одговори #16 на: 07 Мај 2012, 07:41:25 am »
Најпрво што треба да направиш е да провериш дали имаш доволно фреон во системот, а понатаму да бараш електронски дефект. А за Толедото, да има сензор треба на тестер да се провери дали јавува некој дефект и да се истестира климатроникот.

Отсутен bobi010

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 448
Одг: Problem so klima
« Одговори #17 на: 07 Мај 2012, 09:47:10 am »
Кај мене беше така со климата исти случај па излезе дека  е сензор за температура(внатрешна) помага и чистење на сензорот.Но мора да има доволно фреон за да работи.

Отсутен simplyclever

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 139
  • Skoda Simply Clever
Одг: Problem so klima
« Одговори #18 на: 07 Мај 2012, 14:14:53 pm »
sepak ete pak te seza i tebe bobi, ne e do cistenjeto na senzorite, ke da e do freonot

Отсутен bobi010

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 448
Одг: Problem so klima
« Одговори #19 на: 07 Мај 2012, 14:17:23 pm »
Ке мора да полниме фреон само незнам на колку години се повторува постапката ?

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Problem so klima
« Одговори #20 на: 07 Мај 2012, 19:20:12 pm »
Sekoja ekstra na kolata si vlece za nejzino oddrzavanje. Taka i klimata si saka 1 godisno na kontrola da ja nosis da ja proverat. I na vreme da otkrijat i saniraat defekt

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Problem so klima
« Одговори #21 на: 07 Мај 2012, 22:15:58 pm »
Еднаш годишн само филтер за кабина се мења (или во скопје почесто) климата може без одржување со години. Дури после 3-4 години ако е се` во ред може да пробаш да освежиш малку тоа средството со фреонот што го ставаат за подмачкување, и генерална проверка на состојбата. Ако е се` во ред, ти го проверуваш фреонот во фрижидер (или домашната клима) секоја година?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Problem so klima
« Одговори #22 на: 08 Мај 2012, 22:14:38 pm »
Ne e isto kola i frizider. Vo kolata imas creva i vibracii a kaj friziderot vrskite se tvrdi t.e. zavareni cevki.
Vo kolite ima povekje mesta da istece. Baska i specijalno maslo se dodava za kompresorot. A be se sto e dodatok si vlece na odrzavanje sto sakas kazi i go poskapuva servisot.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Problem so klima
« Одговори #23 на: 08 Мај 2012, 22:36:00 pm »
Хмм.. консултација со документацијата за користење на автомобилот..... нема во годишен мејнененс никаква проверка, освен промена на филтер за кабина.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Problem so klima
« Одговори #24 на: 08 Мај 2012, 22:53:42 pm »
Pa toa e vo servisno upatstvo (za serviseri) a ne za korisnici, Tamu e navedeno nesto povekje.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Problem so klima
« Одговори #25 на: 08 Мај 2012, 23:22:48 pm »
Тукушто го проверив eLearn (срвисна документаија) за Алфата, никаде не е специфиицирано во ниту еден интервал (од 20.000-190.000км) годишна или било каква редовна проверка на системот за климатизација. Еве извадок од сервис кој треба да се направи на 120.000км:

Цитат
Position the vehicle on the ramp

Check that the tyre treads are not unevenly worn.

 Some types of tyres are fitted with wear indicators; they have to be replaced as soon as these indicators become visible.
 
 Do not cross-interchange the tyres.

Check that the tyre pressures are correct, including the spare tyre.

 The tyre pressures should be checked on cold tyres.

Earth the front brake pad wear indicator cable.

Turn the ignition on (MAR).

Press the brake pedal and check that the front brake pad wear warning light comes on.

Visually check the state of wear of the rear brake pads.

Raise the vehicle and check that the rubber gaiters on the drive shafts and power steering and the balljoint caps are not friction damaged or broken.

Check that there are no leaks from the brake and fuel pipes/connectors.

Visually check

bodywork exterior
underside protection (exhaust, fuel and brake pipes)
rubber components (dust excluders, hoses, bushes, etc.).
Carry out Op.  3380A04  handbrake - check travel .
 
 Carry out Op.  1080A12  idling co level - check using special equipment and adjust speed .
 
 Carry out Op.  1048A14  air cleaner filtering element - replace. .

Check and if necessary top up the following fluid levels:

brake and clutch,
power steering,
windscreen wiper,
battery,
engine coolant
etc.
Carry out Op.  1092G10  single engine belt r r .
 
 Carry out Op.  1092E10  counter-rotating shaft drive toothed belt - r + r .
 
 Connect the EXAMINER or other diagnostic instruments to the diagnostic socket (select the control unit in question).

Check the plausibility of all the parameters and if necessary carry out the available active diagnoses.

Carry out Op.  0010T12  engine oil and filter replace .

Carry out Op.  0010T62  BRAKE and/or CLUTCH FLUID - Replace. fluid - Includes. washing pipes and bleeding air .

Carry out Op.  5010B09  purifying filter (antipollen) filter element - replace .
 
 



Вакви процедури има за секој преглед на секои 20.000км, се` до 200.000км опишано во сервисна документација и никаде нема ништо друго освен менување на антиполен филтер.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Problem so klima
« Одговори #26 на: 08 Мај 2012, 23:54:26 pm »
Sekogas e pozelno da se kontrolira freonot vo sistemot. Ako istece klimata nema da raboti. Preventivno e dobro da se proveri.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43709
  • Il Moderatore
Одг: Problem so klima
« Одговори #27 на: 09 Мај 2012, 00:00:15 am »
Превентивно нема што да му праиш, освен да го видиш со око системот за ладење, и да му смениш филтер за полен (ако има). Вадење и ставање пак на истиот фреон не е потребна ако клима уредот функционира правилно. Ако се сомневаш дека не ти работи како што треба - треба да се исконтролира. Контролата најчесто се врши со ставање на термометарски сензор во вентилациските отвори и проверка на температурата која ја постигнува климата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Диневски

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 492
  • www.imagine.mk
Одг: Problem so klima
« Одговори #28 на: 15 Мај 2012, 00:57:28 am »
Дечки колку реално би требало да трае едно полнење со фреон? Лани летото ми полнеа (или само дополнуваа?) сега забележав дека не дува доволно ладно. Лани раката да ја држеш ќе ти замрзне а сега едвај се осеќа.
Исто ме интересира и има ли различни типови на фреон или нешто грешно сум разбрал?

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Problem so klima
« Одговори #29 на: 15 Мај 2012, 17:37:11 pm »
Ако сакате да не ви мириса климата, практикувајте последните 10 минути пред да ја изгасите кoлата да оставите на вентилација да исуши и да не останува влага во ситемот.

Ова ми го кажа един братко блгарчета кои то работе во многу запазен сервис за коли. ;D