Автор Тема: Problem so klima  (Прочитано 227886 пати)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Problem so klima
« Одговори #495 на: 31 Август 2015, 15:05:37 pm »
На компресорот нема колку грама фреон, али од повеќе извори, меѓу кој и на машината, стои 550 грама. Да имаат згрешено, тоа не ми се верува пошто лично газдата ја средуваше. Работата е што оваа итересна ситуација ја открив на отворен пат после саат возење, во град ми се немаш е случено поради претпоставувам пократкото возење.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14714
Одг: Problem so klima
« Одговори #496 на: 31 Август 2015, 19:03:35 pm »
точно... мене во дог ми го направија тоа... за 100 грама поише фреон турено (по грешка) климата го правеше тоа.. има сензор за надпритисок, кој исклучува, кога ке загрее.. исклучува побрзо одошто треба... се вратив одма, пак проверија и испадна дека има вишок...

забуната знае да се деси, кога ги отчитуваат параметрите од ливчето залепено на кола, а не од компјутерот, затоашто тоа ливче (налепница) има податоци за повеќе возила и сите се тука некаде со количина, ама различни се...

Абе јас отидов кај ДОГ мислејќи дека неам фреон. Ја проверивме цела, дали тече, дали нешто ова она...10-тина грама само дополнавме.

Меревме на излез ...14 степени на LO(w). Направивме и дијагностика. Се беше во ред.

Тапа работа.

Претходно имав забележано кога беа оние големите жештини во јули, во сред град, а надвор кренеше 40 степени...исклучуваше ако стојам во место.

Исклучи ја, повози малку, уклучи ја ...работи. Како да требаше да одмори.

Се консултирав со Жаре, и тој не знаеше точно што можи да е , па двата заклучивме дека има некоја референтна температура на компресорот шо ако се постигни, системот се заштитува и исклучува.

Пред некој ден на отворено ми го направи ова дур возев 140...па поминаа 10-тина минути и после се поправи и као нишо да не се десило. На враќање ...4-ца, товарена пред Скопје исклучи па после проработи.


Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Problem so klima
« Одговори #497 на: 01 Септември 2015, 00:50:04 am »
На компресорот нема колку грама фреон, али од повеќе извори, меѓу кој и на машината, стои 550 грама. Да имаат згрешено, тоа не ми се верува пошто лично газдата ја средуваше. Работата е што оваа итересна ситуација ја открив на отворен пат после саат возење, во град ми се немаш е случено поради претпоставувам пократкото возење.

на компресорот и нема да ти пишува колку фреон треба да има.. тоа го пишува на некоја од налепниците залепени под хауба.. компресорот што го носи кај тебе, можда го има на уште 50 различни возила... колку компресори за коли посотојат, што мислиш ти? не се повеќе од 10-тина различни модели, за сите можни коли... барај под хауба податок...
точно... мене во дог ми го направија тоа... за 100 грама поише фреон турено (по грешка) климата го правеше тоа.. има сензор за надпритисок, кој исклучува, кога ке загрее.. исклучува побрзо одошто треба... се вратив одма, пак проверија и испадна дека има вишок...

забуната знае да се деси, кога ги отчитуваат параметрите од ливчето залепено на кола, а не од компјутерот, затоашто тоа ливче (налепница) има податоци за повеќе возила и сите се тука некаде со количина, ама различни се...

Абе јас отидов кај ДОГ мислејќи дека неам фреон. Ја проверивме цела, дали тече, дали нешто ова она...10-тина грама само дополнавме.

Меревме на излез ...14 степени на LO(w). Направивме и дијагностика. Се беше во ред.

Тапа работа.

Претходно имав забележано кога беа оние големите жештини во јули, во сред град, а надвор кренеше 40 степени...исклучуваше ако стојам во место.

Исклучи ја, повози малку, уклучи ја ...работи. Како да требаше да одмори.

Се консултирав со Жаре, и тој не знаеше точно што можи да е , па двата заклучивме дека има некоја референтна температура на компресорот шо ако се постигни, системот се заштитува и исклучува.

Пред некој ден на отворено ми го направи ова дур возев 140...па поминаа 10-тина минути и после се поправи и као нишо да не се десило. На враќање ...4-ца, товарена пред Скопје исклучи па после проработи.


ти се прегрева компресорот дефинитивно.. или.. можно е да затајува перката на хлдњак... пробај со ресетирање со клеми што ке се деси... знаеш како треба нели?

едит...

ми текна уште нешто... кај мене се деси тоа... ако моторот и разладната течност на моторот, кренат над некој лимит на температура, компјутерот ја гаси климата.. ова тотално го имав заборавено од поодамна... смета дека не е доволно разладувањето од перката, затоа што испаривачот е СЕКОГАШ ПРЕД хладњакот и кога дува перката (и кога се вози) прво ладниот воздух иде низ испаривачот, па така загреан низ хладњакот од моторот... и затоа смета дека треба да ти ја изгаси климата, за да се излади испаривачот, па да продре ладен воздух на хладњакот... така ке го излади мторот... и по дефиниција точно тоа и се случува... сенозорот мери, ја гаси климата, кога температурата ке спадне на неколку степени под таа критична точка, ке ти дозволи клима пак...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Problem so klima
« Одговори #498 на: 01 Септември 2015, 22:12:35 pm »
Држи вода муабетот, со оглед на тоа што кога возев накај Дојран температурата беше слична на онаа за пржење јајца ;D

Денес идев и враќав за Куманово, отприлика 40 мин возење во еден правен, не искусив такво нешто.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: Problem so klima
« Одговори #499 на: 07 Септември 2015, 12:40:39 pm »
Планирам да купам некое сретство за да ги прочистам каналите за возхух во кола. Проблемот ми е што мириса на влага кога не работи климата.

Е сега дилемата е дали да земам од тие со цевче долго сто се шприца пената или од спрејот што се пушта во кола со упалена клима?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Problem so klima
« Одговори #500 на: 07 Септември 2015, 12:45:20 pm »
Од Сонакс спрејот е одличен.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: Problem so klima
« Одговори #501 на: 07 Септември 2015, 12:52:32 pm »
Фала, мислам дека го има на пумпиве, ќе побарам.

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Одг: Problem so klima
« Одговори #502 на: 17 Септември 2015, 14:58:35 pm »
ONE BIG MISTAKE YOU DO IN YOUR CAR THAT MAY KILL YOU

Цитат
Each time you sit in your car and turn on the motor, you are putting your wellbeing and the health of those with you in peril. This is how… When you leave the auto outside, you generally shut the windows. In any case, regardless of the fact that you abandon it in a pleasant shade, it can amass 400-800 mg of benzene.

http://awareness-time.com/one-big-mistake-you-do-in-your-car-that-may-kill-you/
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен speedy87

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 3
Одг: Problem so klima
« Одговори #503 на: 22 Септември 2015, 02:52:07 am »
астра г 1.8 16 v 115 hp 2000 г климата работеше (ладеше) ја извадив клемата - одстој така 12 часа потоа уклучува климата ама не лади што треба да направам?

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Problem so klima
« Одговори #504 на: 23 Септември 2015, 00:12:05 am »
Mислам дека цевките се од климата.
Чудно ми е наеднаш да пушта фреон од повеќе места.


Под бр. 1 кај капачето L гледам малку влажно околу него, го затегнав малку, не мрда.
Под бр. 2 најверојатно подлизнува од кај бр.1 колку што можев да видам.
Под бр. 3 и 4 кај спојките пушта.

Што ќе кажете која би била причината за проблемот, чаре?





 

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Problem so klima
« Одговори #505 на: 23 Септември 2015, 10:37:28 am »
Фреонот нема да го видиш како испарува, претпоставувам е кондензација.
Како за најквалитетната кола, многу и се тресеш. Ако работи, како чаре би барал?

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Problem so klima
« Одговори #506 на: 23 Септември 2015, 19:16:27 pm »
Си работи климата, ама кога правев контрола да видам антифризот до каде го забележав тоа.

Чудно само на тие места да се јавува кондензацијата а на дригите спојки да нема.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Problem so klima
« Одговори #507 на: 10 Октомври 2015, 17:53:27 pm »
1 ти е ѕивана,капачето е само заштита да не влегува ѓубре,џабе го стегаш
а течноста што ја гледаш е уље од компресорот,ако работи како што треба климата не се замарај,кога ќе почне значително да губи фреон тогаш оди кај цеко нека ти направат нови спојки

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8218
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Problem so klima
« Одговори #508 на: 11 Октомври 2015, 12:27:06 pm »
И кај мене се јави проблем со климатроникот.

Левата страна дува ладно, десната топло кога е сетирано на топло.
Кога е сетирано за ладно, си дува ладно на двете страни.

Не работи моно дугмето за да можам зонски да ја сетирам левата една температура а десната друга. Претходно работеше. Сега двете температури се сетираат подеднакво.
Претходно го имам вадено радиото и централните решетки за климата и едната - левата после тоа не ми затвара добро, но тоа беше оддамна, можеби 2 години после тоа работеше соодветно.

Исто е и кога ја пуштам на ветробранско, средина или на нозе да дува.

Некој некоја идеја, искуство?

Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Pretty Womans from your city for night
Одг:
« Одговори #509 на: 11 Октомври 2015, 18:46:28 pm »
Najverovatno tie nekoe od motorcinjata shto gi dvizat klapnite, proveri na tester moze kje ti pise koi se problematicnite