Нормално е температурата да варира, да се качи до одредена точка, односно до онаа точка во која термостатот отвора, и потоа минимално да се врати назад зашто температурата на разладната течност во ладилникот е поладна од онаа што се наоѓа во моторот.
И незнам зашто сите велите дека доколку сказалката од температурата отстапи од нормалното дека готово таа кола е крш. Еве конкретно за мојот воксал со кадетт мотор. На шал таблата за температурата првин имам една сина линија, после тоа има 3 цртички и после 3 цртича доаѓа црвено поле како што се гледа од сликата под текстов. Кај мене термостатот отвора на 2 цртичка, и може минимално да падне назад помеѓу 1 и 2 цртичка или пак константно да ја држи на 2 црта. Значи на рамно, кај мене таа е нормална температура, но доколку дојде на успон, тогаш доаѓа до остапување и температурата иде до 3 црта, а во зависност од успонот колку е стрмен и колку сио натоварен, може и малце над 3 црта да отиде. Што значи тоа ? Тоа значи дека ТЕРМОСТАТОТ ВО ТИЕ МОМЕНТИ Е ПОСТОЈАНО ОТВОРЕН И ВОДНАТА ПУМПА ЈА ВРТИ ПОСТОЈАНО РАЗЛАДНАТА ТЕЧНОСТ ЗА ДА НЕ ДОЗВОЛИ ПРЕГРЕВАЊЕ НА МОТОРОТ. Значи точката на отворање на термостатот е 2 црта, но дозволени полиња се и до 3 црта. Еве сеа се вратив денес од прилеп и на плетвар на овој начин температурата си работеше, и еве проверувам ниво на разладна течност, нема ни капка изгубено, значи сето тоа е нормално, нема кола што особено на успон нема да направи остапки во темературата на успон, тоа е нормално, штом не ти оди до црвено, што има тука проблем.
И друга работа, штом малку ти отстапи од нормалното, малку накачи температура, после тоа малку потешко се стабилизира, зашто водата во тие моменти речиси и не се задржува во ладилникот бидејки термостатот е отворен, водната пумпа работи постојано и водата е во постојано кружење. Но сепак тоа не е причина за загриженост
http://i.imgur.com/A2zCm.jpg