Автор Тема: Краш тестови и безбедност на автомобилите  (Прочитано 92062 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #330 на: 24 Јануари 2014, 10:08:12 am »
реално вкави сообраќајки ( при директен судар) се реткост. пореално е да се грмнат фаца у фаца... барем така јас размислувам...

Те молам кажи дека се зезаш.
Фаца у фаца судир на цртани, евентуално на филм со лоша продукција.
Small overlap тестот е најреално сценарио што може да се задеси при директен судир.

Брачед е у право. Многу ретко се случува директен фејс ту фејс интерфејс.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #331 на: 24 Јануари 2014, 10:25:53 am »
„Инјорфејс“.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #332 на: 24 Јануари 2014, 11:36:30 am »
реално вкави сообраќајки ( при директен судар) се реткост. пореално е да се грмнат фаца у фаца... барем така јас размислувам...

Те молам кажи дека се зезаш.
Фаца у фаца судир на цртани, евентуално на филм со лоша продукција.
Small overlap тестот е најреално сценарио што може да се задеси при директен судир.

Брачед е у право. Многу ретко се случува директен фејс ту фејс интерфејс.

можеби затоа што јас преживеав таква сообраќајка па така перцепирам за тестов... на дел од секунда косачот ми се појави на шофешајбна ебате... ај можда грешам, стварно се реткост такви сообраќајки.

но што се дешава при други типови.. на пример залетан тип, и мава одзади паркирано возило... пак не е на ќоше ударот туку цела предница или скоро цела... или на раскрсница, тип вози право. прошибува на црвено и од страна (90 степени) друго го млатнува. нај често или едниот или другиот има комплетно удар од напред а не од ќоше.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #333 на: 24 Јануари 2014, 11:46:46 am »
Така е многу поголема површината на удар и возилата имаат многу поголема шанса да апсорбираат сила.

Од ќоше влагаш до врата во мерцедесот:


Од друга страна пак ако ударот е на малце поголема површина уопште не ни стига до кабина:


Тек па ако удри со цела предница, нема гајле колата. Ќе си паднеш во перница или ќе те фати каишот и толку:


Затоа од ќоше е проблемот. Како со нож да ја сечеш колата испаѓа, а не со даска. Затоа и беше страшно да се мавнеш во бандера наместо во ѕид. Ѕидот мава со цела површина и нема гајле. А бандерата ти влага низ мотор, низ предница, низ седишта и ти се паркира на задни седишта. После ставија предна греда и го решија тоа да неможе да ти влезе бандерата во кабина. Сега останува ќошето проблем.

И секако најстрашнтоо:

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #334 на: 24 Јануари 2014, 12:32:33 pm »
па баш дека дошол зидот до врата посигурни се патниците, поголема материјална штета со однос помалку џ форсе и поголема абсорбација на ударот

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #335 на: 24 Јануари 2014, 14:56:23 pm »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #336 на: 24 Јануари 2014, 15:00:31 pm »
па баш дека дошол зидот до врата посигурни се патниците, поголема материјална штета со однос помалку џ форсе и поголема абсорбација на ударот
Не се мери тоа така - плукни залепи.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #337 на: 24 Јануари 2014, 18:48:46 pm »
па баш дека дошол зидот до врата посигурни се патниците, поголема материјална штета со однос помалку џ форсе и поголема абсорбација на ударот

Тоа правило важи се додека не се нагмечи кабината во која се наоѓаат патниците. Што ако си го амортизирал ударот, кога нозете му се згмечиле, колкот му се расцветал, а главата го промашила перничето и удрила во згмечениот А носач

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #338 на: 24 Јануари 2014, 22:13:07 pm »
ова со small overlap ударот би требало да е релативно лесно за решавање во идните модели, откако го воведоа (сосема оправдано!) овој тест.

треба ваљда само да се тури некоја напречна греда по целата ширина на колата која ќе ја пренесе силата на остатокот од структурните елементи... да не се остава на каросеријата таа задача.

може тропам глупости, ама така ми се чини

ко камоните што имаат позади греди. така и колите напред, дискретизирани под школката некако

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #339 на: 24 Јануари 2014, 22:20:29 pm »
абе кога несака господ нема еве и пример десен синока каде што и шоферот и совозачот се живи
http://rusdtp.ru/uploads/posts/2014-01/1390591357_moscow-01.jpg
http://rusdtp.ru/uploads/posts/2014-01/1390592139_moscow-02.jpg
http://rusdtp.ru/uploads/posts/2014-01/1390592141_moscow-03.jpg

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #340 на: 24 Јануари 2014, 22:23:01 pm »
анегдотите не се бројат. се брои само статистика.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #341 на: 24 Јануари 2014, 22:23:58 pm »
ова со small overlap ударот би требало да е релативно лесно за решавање во идните модели, откако го воведоа (сосема оправдано!) овој тест.

Ова јас би го решил преку ојакнување на монокок шасијата баш во тој дел, поточно ојакнување + некоја бесна кривина на металотда го дефлектира возилото на страна од објектот во кој се удрило.

Пример:

    |
   /    <-  Овој дел тука да е структурално ојачан и заоблен за да дефлектира.
  |


Шознам, и јас си тропам глупости можда.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #342 на: 24 Јануари 2014, 22:26:45 pm »
Кај и да е, ќе ни` стават балонки гуми со челични бандаши, пошто тие подобро ќе поминат на small overlap тестови. Нешто како грбавите хауби и дигнатите козји предници....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #343 на: 24 Јануари 2014, 23:19:34 pm »
ова со small overlap ударот би требало да е релативно лесно за решавање во идните модели, откако го воведоа (сосема оправдано!) овој тест.

Ова јас би го решил преку ојакнување на монокок шасијата баш во тој дел, поточно ојакнување + некоја бесна кривина на металотда го дефлектира возилото на страна од објектот во кој се удрило.

Пример:

    |
   /    <-  Овој дел тука да е структурално ојачан и заоблен за да дефлектира.
  |


Шознам, и јас си тропам глупости можда.
и ја би така ;D
Мада и на нив им текнало на тоа :D
Да може тркалото да избега навнатре нема да има потреба целосно да се впие ударот туку ке си продужиш напред.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #344 на: 25 Јануари 2014, 00:00:06 am »
и ја би така ;D
Мада и на нив им текнало на тоа :D
Да може тркалото да избега навнатре нема да има потреба целосно да се впие ударот туку ке си продужиш напред.

Види, у недостаток на средства мора да се сработи илустрацијата со тоа што го имаш ;D ;D ;D