Јас како што разбирам, атест не е документ со кој се потврдува легалноста на одреден уред, туку документ со кој се потврдува техничката употребна исправност на уредот/системот (во овој случај стаклата со фолии).
Они ќе ти издадат атестен документ со кој се потврдува пропусноста на стаклата пренди, задни, ретровизори и што ти ја знам, што ќе си побараш да ти атестираат. Но, на атестот само е потврдено и запишано тоа. Законот е дург муабет.
Во сообраќајната ти стои дека се вградени фолии и дека за тоа е издаден документ - Атест во кој е впишана вредноста на затемнување. Тука сите се чисти, и тој што го издал атестот, и тој што го внел во сообраќајна.
Законот вели - не смееш да возиш со предни стакла додатно затемнети со фолии и вкупно затемнување повеќе од 30%. Па ти ако сакаш и од Папата имај потпис и печат. Само ќе му помогне атестниот документ на полицаецот да те казни на лице место. Ако го немаш атестот, има две опции, да измери на лице место, или да те прати на технички, па после тоа да те казни.
Во секој случај, немој да мислиш дека „си се спасил“ од казни, само затоа што ти извршиле атест и на предните стакла.