Автор Тема: Како правилно се проверува нивото на масло во моторот ?  (Прочитано 11228 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Цело време мислев дека моторот треба да е ладен, а колата поставена на рамно и нивото треба да биде на две третини од обележаниот простор min/max, се додека не ме замислија упатствата на поновите коли у кои пишува дека колата треба да е загреана, па се чека 5 минути (на равно нормално), се вади шипката и се пребришува и повторно се мери, а нивото треба да е до максимум (никако изнад) ... Јес да сум застарен можда, ама ова е некое ново правило, нешто мења ствар, или ???

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Не бе Џиџи, така е од (по)одамна. Некои викаат дека тоа загревање е за да се „истера“ влагата, некои викаат дека волуменот на маслото е различен, се` што знам е дека така прочитав уште во упатствоот за Пунтото во 97 година, па досега се повторува во секое упатство :) Можеби некои возила имаат различен терк, јас не знам можеби некој друг знае :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Кога колата е загреана маслото е кренато,незнам како би се измерило во тој случај...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2205
По мое исти к-рац али у друго пакуење.Моторот кога е загреан за 5 мин уљето се спушта во картерот,па и после 5 часа нивото ќе е исто.Но разлика има кога возилото ќе го запалиш и незагреано односно за 1 мин го гасиш е тогаш и после 5 мин,а и 5 часа уљето ќе остане горе во главата и нема точно да го измериш.
А ова до максимум и за мене е ново....
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Ednas na edno kinesko skuterce go napukav 1l,se zaboraviv a 700g trebase si imase posledici ;) zatoa toa do gore polnenje nikako

Отсутен bobi010

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 448
Јас уле проверувам кога ке го сменам,5000км и пред да го извадам на 90000км секогаш ми е на 3-4 од шипката за уле,а за тоа за ладно топло мислам дека покажува исто само од кога ке се изгасни моторот треба да се почека минумум 10минути.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Maslo vo motor se gleda na ramno (jas se zeznav na naklon). Bi trebalo da e megju min i max na sipkata.
Ne e pozelno da e nad minimum zasto moze da protece od nekoj semering i posle belja :)
Ednas po greska doturiv edno 0.3l visok vo Mercedes, ama za srekja posle 1000Km go menuvav taka da posledici nemase.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Mene me ucea vo gradinka deka masloto se proveruva na zagrean motor koj bil izgasnat 3 minuti. Sekako na ramna povrsina.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Мислам дека проблем не е е 200-300г над м1аксимум, проблем е ако ја претераш, и едно литро ако бапнеш повеќе. Не се тооолку нетолерантни моторите, а и шипките не се прецизен инструмент па во милилитри да мора да внимаваш ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Во принцип не треба да претераш ни со 200-300 мл и тоа е мн (да не правиме муабет за литро повеќе :) нема да работи моторот како што треба со толку уље) до макс се пуни за да не дојде до проаѓање на уље преку уљните карики и да дојде до запушување на катализаторот.

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
sum go merel i na laden i na zagean motor,i isto mi pokazalo ....

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
na td, tdi, cdi i ostali d motori zadolzitelno maslo do max....

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Во принцип не треба да претераш ни со 200-300 мл и тоа е мн (да не правиме муабет за литро повеќе :) нема да работи моторот како што треба со толку уље) до макс се пуни за да не дојде до проаѓање на уље преку уљните карики и да дојде до запушување на катализаторот.

Попрво ќе отиде преку иберлауф цевката, отколку преку уљните карики. Поголемиот притисок е тој што може беља да направи на дихтунзите. Другата негативна работа (и најлошата) е да почне уљето да се пени, поради претераното „шлапање“ на радилицата во уљето и негово преголемо мешање со воздух доведува до намалување на неговите подмачкувачки својства (воздухот не подмачкува), и зарибува машината.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
За било кој мотор со Турбо или компресор препорачливо е на макс да биде зошто турбината се подмачкува со уљето а воедно и се лади, поновите турбини се ладат со разладната течност ама ова е кај ептен нови возила.
@Симо заначи за тоа имам читано точно е дека уљето може да почне да пени ама поради голем притисок почнува и да преминува и да оди на издув тоа е проблемот катализаторот може да се затне а и воедно има ризик и да се запали што доаѓа до негово оштетување. (овие прпораки и предупредувања ги имам читано од сервисни упатста од некој марки на возила)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Мерење на масло кај Алфа, го пуниш до даска, возиш 5 мин да се загрее застануваш, додаваш 5 литра, возиш 10 минути и после повторно ја повторуваш постапката :D

Иначе држи она што спомна Ауди дека ако е ладно маслото нема да се спушти доволно брзо, но сепак битне е колку ладно, дали 20 степени или минус 20 степени.

Јас мислам дека разликите во методите се минимални и небитни. Битно да е на рамно и да има ниво односно волумен на масло. На тој што му троши масло и што очекува да му потроши овие методи не му вршат работа, треба постојано да се контролира нивото на масло. И ако ви е прегорена сијаличката која сигнализира недостаток на масло поправајте ја со време.