Автор Тема: Како правилно се проверува нивото на масло во моторот ?  (Прочитано 10487 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8519
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Мерење на масло кај Алфа, го пуниш до даска, возиш 5 мин да се загрее застануваш, додаваш 5 литра, возиш 10 минути и после повторно ја повторуваш постапката :D


Глуп муабет во озбилна тема :P

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Седи бе Чак :D

Не сум ве чепнал од дамна ти сега не ми расипуј расположение :D Не важи тоа за твојата Алфа ;D

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Мерење на масло кај Алфа, го пуниш до даска, возиш 5 мин да се загрее застануваш, додаваш 5 литра, возиш 10 минути и после повторно ја повторуваш постапката :D

Хахаха........

Цитат
Иначе држи она што спомна Ауди дека ако е ладно маслото нема да се спушти доволно брзо, но сепак битне е колку ладно, дали 20 степени или минус 20 степени.

Јас мислам дека разликите во методите се минимални и небитни. Битно да е на рамно и да има ниво односно волумен на масло. На тој што му троши масло и што очекува да му потроши овие методи не му вршат работа, треба постојано да се контролира нивото на масло. И ако ви е прегорена сијаличката која сигнализира недостаток на масло поправајте ја со време.

Сијаличката која ја имаат СИТЕ коли сигнализира недостаток на притисок на маслото. Некои коли (алфа 166 на пример) имаат И сијаличка за ниско ниво на маслото. Поновите дизели (и некои бензинци, Fiat Stilo Abarth на пример) имаат и проверка на нивото на маслото кога ќе дадеш контакт, и доста полесна е контролата на нивото на масло.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8519
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
@Falanga


Сите алфи се мои алфи

:D :D

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Не верглајте без потреба волку онолку масло ...

Битно е да има масло ;D ;D ;D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Ima mnogu koli so ured za proverka na nivoto na masloto. Sepak najdobro e sipka za maslo i krpce i na sekoi 1000Km proverka. Vo upatstvoto na mnogu koli go pisuva toa.

Отсутен bobi010

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 448
Јас мислам дека нема потреба од проверување на масло на секој 1000км ако веќе почнала да троши толку многу масло на 1000км тогаш има проблем,веќе не ти треба таа кола.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Боби, Кадетот на татко ми троши литро на 1000км. Кариката на третиот цилиндар е пукната и пропушта гасови. Гасовите прават притисок доле кај картерот и маслото се исфрла преку семерингот кај радилицата. Колата е стара 46 години и се вози секој ден. Но далеку од тоа дека колата не треба. Немој да те чуе татко ми оти мене проблем ќе ми направи што ти праам муабет :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Stom proizvoditelot na voziloto napisal togas bi trebalo da e taka.

Отсутен bobi010

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 448
хахах тоа е веќе друго за толку стара кола,а и веќе таткоти знае што и е маката :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Проблем е што нема делови да се направи ремонт.

Отсутен bobi010

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 448
Проблем е што нема делови да се направи ремонт.
Има слики некаде низ форумот од колата ?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
МИслам дека нема. Треба да стаам.

Едит еве една, лево од интеграта на Банза кај мене пред зграда


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Богохулие... Опел Кадет од четрс-турско, со бандажи од Голф 1... Е Фаланга, Фаланга, до таму ли стигна...






;D ;D ;D ;D ;D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Мерење на масло кај Алфа, го пуниш до даска, возиш 5 мин да се загрее застануваш, додаваш 5 литра, возиш 10 минути и после повторно ја повторуваш постапката :D

Иначе држи она што спомна Ауди дека ако е ладно маслото нема да се спушти доволно брзо, но сепак битне е колку ладно, дали 20 степени или минус 20 степени.

Јас мислам дека разликите во методите се минимални и небитни. Битно да е на рамно и да има ниво односно волумен на масло. На тој што му троши масло и што очекува да му потроши овие методи не му вршат работа, треба постојано да се контролира нивото на масло. И ако ви е прегорена сијаличката која сигнализира недостаток на масло поправајте ја со време.

Мене ми е расипан сензорт за количина, со оглед дека тешко се наоѓа може ли некој електричар да го среди.