Маслото после 1 минута е речиси целото симнато во картер. Ако дотураш и провериш на шипка, веднаш имаш повисоко ниво нели?
Ако не се симнуваше толку брзо, немаше да ти појавува на шипка веднаш покачено ниво ако дотуриш нели ?
Второ ако маслото толку тешко се симнува, ќе остане доле картерот без масло пошто нели е горе во мотор и ќе зариба моторот.
Трето, маслото не е мед па да му треба саат време или цел ден да се спушта во картер.
Провери и ќе видиш, и по 1-2 минути, и по 15, и после 6 саати, исто ниво ќе покаже. Само нека биде идеално рамно каде што мериш, да не се мрда колата кога не е крената рачна ниту е во брзина.
ЕДИ: И се додека нивото ти е меѓу минимум и максимум е ок. Да не е над или испод. Не дека не работи и ако е испод минимум, ама тука ризикот е кога е испод минимум, особено барем половина литро испод минимум, да се случи на остра нагорнина или удолнина да не повлече маслената пумпа и да останеш без притисок.
Тој е единствениот ризик ако е испод минимум.
Али се додека си во опсег меѓу минимум и максимум, немаш гајле.