Минатиот месец го продолжив договорот на Т.
И за продолжување добив бесплатни 10000 минути наредни 6 месеци, а во претплатата имам уште по 800 месечно. Ми стигна сметка, а гратисите брада. Отидов во салон, почна да ме врти ми вика НЕЗНАМ зошто така, дојди наредната недела! АЛО, незнам зошто!
Не им ја плаќам и ќе одам пак наредната недела ќе пишам приговор. Ако произвољеваат, ако треба ќе си платам пенали и ќе го раскинам договорот.
Koлку за компарација, во фирмата во која што работам сега, директен потрошувач ни е US ARMY, и ни беше СТРОГО наложено, во случај да дојдеме до таа ситуација, да не знаеш да му дадеш информација, секогаш треба да му кажеш,
-Господине, не можам да ви ја дадам таа информација, но можам да ви овозможам контакт со некој кој веднаш ке ви ја достави ...
И нормално, бараш некој претпоставен ...
Глумат јаки фирми нашиве, а грижа за корисници е катастрофа ....